Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ریزش مو
با سلام و خداقوت در جواب سوالم که گفتم ریزش مو دارم فرمودید hairvitخوبه .خودتون بهم acti woman داده بودید هر دو رو استفاده کنم برای ریزش یا acti woman کافیه؟
- علائم بارداری
سلام هفته ۳۲ ام بارداری هستم تو سونوگرافی زده تصویر ناحیه هایپواکو ب ابعاد ۳۲×۳۰ میلیمتر درسطح جنینی جفت حاوی وسکولاریته مختصر در داخل آن مشاهده میشود این موضوع خطر داره یا ن
- توده کیست اکوفری
سلام خسته نباشید خانمم ۲۱ سالش در تخمدان راستش توده کیست اکوفری تک خانه ای ب ابعاد ۲۹*۳۵ داره که حدس برکیست پاراورین یا کیست مزانتریک ایا برای بارداری مشکل ایجاد میکنه؟
- بارداری
سلام وقتتون بخیر من هفته دوازده بارداری هستم داخل سونو نوشته کانال اکوژن میخوام ببینم این چیه ؟خطرداره؟
- بارداری
باسلام خدمت خانم دکتر.من هفته 15 بارداری هستم و طول سرویکسم 28 هستش.بعضی موقع ها سمت راست زیر شکمم درد میکنه.حتی در حالت استراحت و دراز کش هم این اتفتق می افتد.خیلی کم هم سمت چپم.میخاستم بدونم این درد طببعی است یا نه؟باید چیکار کنم.ممنون.
- بارداری
سلام 1: من 2/8 پریودم تموم شد تا امروز که 21 خرداد هس میشه ۵۹ روز گزشته از اخرین پریودم بعدش نزدیکی داشتم 2/22ال دی خوردم که لکه بینی داشتم تا ۹ روز روز ۷ یکم بیشتر شد میخام بدونم این پریودم حساب میشه یا ن؟؟؟؟ این سوال برام مهمه فقط 2:و اینکه من الان نزدیکی برای بارداری داشتم میخام بدونم کی میتونم ازمایش بدم؟ از ۱۰ خرداد نزدیکی کردم تا بعد ۵ یا ۶ روز بعدش باز سه بار نزدیکی کردم
- بارداری
هموراژی پری ساک باعث سقط میشه و ربطی به کیست هموراژیک نداره
- علائم بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید. ممکنه علائم بارداری روز ۱۶ بروز کنه ؟! با توجه به اینکه سیکلم کوتاهه و ۲۳ روره هست. امروز از صبح سرگیجه دارم حتی در حالت درازکش. که بی سابقه هست
- بارداری
درصورت وجود افتادگی رحم درجه دوم ، آیا میتوان باردار شد ؟ یا احتمال سقط وجود دارد ؟
- آیا عرق نعنا باعث مرگ جنین در شکم میشه؟
سلام ببخشید من چند شب پیش دل درد خیلی وحشتناکی گرفتم ک منجر ب اسهال و استفراغ شد نصف شیشه عرق نعنا رو خوردم آیا برای جنین مشکلی پیش میاد؟ دوازده هفتمه لطفا جواب سوالمو بدین تو رو خدا ممنون
- سلام آیا میشه قرص ویتامین ای وامگا ۳باهم بخورم فرق این دو دارو چیه مشکلی نداره هردو بخورم
- طریقه مصرف پودر اینوفولیک
با سلام. دکتر زنان جهت اقدام به بارداری، برای من پودر اینوفولیک تجویز کردن که صبح ها مصرف کنم و از قبل هم تیرویید داشتم و لیووتیروکسین ناشتا مصرف میکنم. خواستم بدونم این دو دارو با فاصله کم از هم خورده میشه، تداخلی روی هم نداره؟ اگه داره به چه صورت مصرف کنم. ممنونم
- بارداری
معنی کانون ظریف اکوژن در سونو چیست
ساک حاملگی حاوی yolk sac کانون ظریف اکوژن با ۵و۵ هفته مشاهده شد - نازایی
سلام خانم دکتر من چندماهی واسه بارداری اقدام کردم،البته تنبلی تخمدان دارم و داروی گلوکوفاژ و وهر دوره لتروزول یا کلومفین مصرف میکردم،باردار که نمیشدم دقیق سر وقت پریود میشدم،ولی این دوره روزی دو تا لتروزول به مدت ۵ شب استفاده کردم،بعد الان دو روزه از وقت پریودیم میگذره و پریود نشدم،هیچ علایم بارداری هم ندارم،احتمال داره باردار باشم.
- آسپرین در طول بارداری
با عرض سلام و خسته نباشید من باردارم ۲۰هفته.دکترم بهم قرص آسپرین داده ماکزیمم فشار خونم بین ۱۰ تا ۱۲ متغیره .تو اینترنت سرچ کردم برای جنین خطرناکه .چیکار کنم؟
- زنان زایمان
سلام خانم دکتر من زنی متاهل هسم ۱۷ سالمه یک ماهه اقدام ب بارداری کردیم بعد ۲۰ روز لکه خون میومد ازم تا ۳ روز لکه بینی داشتم بعد از ۳ روز پریود شدم زیرشکمم درد میگیره خیلی باردار نشدم ینی؟علتش چیه
- سقط طبیعی درهفته ۴
سلام وقت بخیر من درهفته ۴ (۱۲اردیبهشت ۱۴۰۰)تو خونه سقط داشتم همون روز رفتم سونو همه چیز خوب بود ولی خونریزی داشتم ودکترم گفت استراحت کن تا هفته ۷برو سونو برای قلب جنین وچون بارداری اولم بود اطلاعات کم دلشتم یه چیز سفید رنگ شبیه پوست ضخیم بود ازم خارج شد وبعدش یه تیکه خونی ومن پیگیر نشدم تا(۲۸اردیبهشت ۱۴۰۰)رفتم سونو که گفت دفع شده ودرتخمدان راست کیست ۳۴*۴۳همراه باسپتوم های ظریف داخلی دارم وکانون هیتروژن باجز کیستیک به ابعاد۱۰*۱۶مطرح بقایای حاملگی درکاویته رحم مشاهده شده دکترم گفت باید کورتاژ بشی من نمیخوام الان توی این شرایط کرونا برم بیمارستان سوالم اینه بااین شرایط راه درمان دیگه ایی جز کورتاژ نیست؟
- بارداری باشرایط خاص
سلام خسته نباشید من 31 ساله هستم بعداز 3بار انتقال جنین باردار شدم الان ساک حاملگی با سونو واژینال دیده شده حدود6هفته ام هست ولکه بینی داشتم وکم کم بهخونریزی تبدیل شده به نظرتون جای نگرانی هست؟
- سل فری
آزمایش سل فری رو تا چند هفته میشه انجام داد؟
- عقب افتادن عادت ماهیانه
سلام خانم دکتر وقت خوش
من یه سوالی داشتم ممنون میشم جواب برید و راهنماییم کنید .
تقریبا ۱۱ روز هست که عادت ماهیانه من عقب افتاده ، ۳ شب قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم . یه شب نخوردم و فرداش ازمایش بتا دادم که منفی بود . آیا مصرف این ۳ عدد قرص ، تاثیری روی جواب آزمایش میتونه داشته باشه؟ چون هیچ علایمی ندارم مبنی بر عادت ماهیانه شدن. ۳۵ ساله هستم متاهل و دارای یک فرزند.


