Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریود
سلام.من سه ماه پیش ی سفط داشتم ماه بعدش پریود شدم اما الان دوماهه پریود،نشدم میخوام قرص پروژسترون مصرف کنم تا پریود،بشم میخواستم ببینم خوردنش بهم آسیب نمیرسونه؟؟
- خود ارضایی و بکارت
سلام من یه دختر نوجوان هستم و متاسفانه از هشت سالگی خود ارضایی انجام میدادم و الان یک ساله ترک کردم خودارضایی من بصورت مالش معمولی کلیتوریس بوده و اصلا به یاد ندارم بعد از خود ارضایی خونریزی و زخم داشته باشم چقد احتمال داره پرده بکارت با این روش اسیب دیده باشه؟
- سینال اف
سلام وقت بخیر اگر امپول سینال اف را به جای ۶ بار در یک بار تزریق شود چه میشود
- دفع بقایا
سلام هفه گذشته سقط هفت هفته ای داشتم روز اول خون ریزی شدید دوروز بعد سونو دادم گفت بقایا دارم ۳۱،۱۷ و۲۱معادل ۷سیسی دکتر زنان گفت باید کورتاژبشم رفتم بیمارستان بلوک زایمان گفتند احتیاج نیست خودش دفع میشه هیچ دارویی بهم ندادن الان ۵ روز خودم دم نوش با قرص متیل ارگونوین میخورم همچنان خون ریزی دارم لخته های ظریف وچسبناک ،به نظر شما چیکار کنم ؟ آیا دفع نشده هنوز
- سلام بارداری پوچ داشتم بیمارستان سقط با دارو داشتم بقایا ۴۲×۲۰×۲۳ دارم ۶ سی سی است الان باید چیکار کنم ممنون میشم کمکم کنید
- سلام ببخشید میخواستم بپرسم که واسه سنوگرافی رحم باید در دوره پریود برم یانه
-
سلام خسته نباشید من دختری ۱۳ ساله هستم و به قسمت چپ ناحیه زیر شکمم و با مشت ضربه نسبتا محکمی خورده و الان ۱ ساعت هست درد دارم نیم ساعت اول دردم شدید بود ولی الان یکم اروم شده ممکن است مشکلی پیش اومدع باشع ایا به دکتر مراجعه کنم
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر دوستم ۳روز قبل موعد پریودش ینی۲۸ سیکل بصورت تجاوز گونه وارد رابطه بدون پیشگیری با مردی شده و چون نزدیک پریودی بوده قرص نخورده و با یک روز تاخیر پریودشده و مثل همیشه۵روز پریود بوده.میگه که حجم خونریزی یکم کمتر از ماه قبل بوده) البته ماه قبلش خونریزیش زیاد بوده .بعد پاکی یک شب درمیان با همسرش اقدام کرده و همون ماه باردار شده .الان میترسه بچه از همسرش نباشه .آیا امکان داره؟؟؟
- بارداری بدون دخول با پیشاب
سلام، وقت بخیر، من سه هفته پیش با نامزدم رابطه خیلی مختصر و بدون دخول انجام دادیم، من باکره هستم و هیچگونه مایع منی با بدن من برخورد نکرده، فقط چندین دقیقه قبل از خروج منی، آلت بنده با آلت نامزدم در حد یکی دوثانیه برخورد کرد و آلت دارای پیشاب بود، خیلی نگرانم و استرس دارم، آیا احتمال بارداری هست؟ قرار بود دیروز پریود بشم اما نشدم و استرس خیلی زیادی دارم
- بجز قرص ضد بارداری چه قرصی میتوان با اسپرولاکتون خورد ک پریود بهم نخورد ؟
- زرات قابل توجه اکوژن شناوردرمایع امینوتیک رویت شد.یعنی چه وچه خطری دارد
- کیست
کیست کلابه یعنی چی دکتر
- عفونت واژن
سلام من عفونت واژن داشتم رفتم دکتر قرص سیپروترون کامپاند واسم با چند قرص دیگه تجویز کردن بعد این قرص رو اگه کسی از خانواده سرطان پستان داشته باشن باید با مشورت پزشک مصرف بشه من مادرم سرطان پستان داره میتونم قرص رو شروع کنم
- نازای
سلام خسته نباشید من تنبلی تخمدان دارم و پنج سال عروسی کردم ک ی بار بارداری س قلو با امپول داشتم انا متاسفانه زایمان زودرس کردم بعد ک اقدام کردم دیگ نشد وقتی امپول خارجی زدم فولیکول های بارسایز خییلی خب داشتم ک دکترم گفت احتمال دو س قلوی هست اما بازم نشدم غلظت خونم دارم حالا نمیدونم اول درمون کنم یا بلزم برم دکتر بذا بارداری سنم 23شوهرم 33
- رحم دیدلفیس .ضروریه توروخدا جواب بدید
با سلام من دارای رحم دیدلفیس یا دوتایی هستم خواستم بپرسم حقیقت داره که میگن رحم دیدلفیس کوچکتر ازرحم نرمال وطبیعی هست ؟ علتش چیه و مشکلاتی ایجاد نمیکنه این کوچک بودن ؟،
- باداری
سلام ازهفته چندم بارداری نزدیکی نکنیم
- ناباروری
سلام خسته نباشین خانم دکتر.ببخشید من من همون خانم هستم که amh0.3 هستش.لطفا بگید چه مدت طول میکشه باردار بشم ؟
- قرص دروسبلین
سلام خسته نباشید من با تجویز پزشک از قرص های دروسبلین استفاده میکنم از سه روز دوران قاعدگی بعد از یک هفته که دوران قاعدگی م تموم شد رابطه داشتم آیا با این قرص ها برای ضد بارداری است؟یعنی لازم نیست قرص اورژانسی بخورم ؟
- سلام وقتتون بخیر دو تا پسر دارم برای تعیین جنسیت میشه از روش ای یو اف انجام داد
- کیست مغز در جنین
سلام خسته نباید وقتتون بخیر ببخشید من هفته هجده بارداری برای غربال گری انومالی رفتم کیست در مغز جنین نشون داده خیلی هم نگرانم برای سلامتی جنین ینی راه حلی نیست


