Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توده
سلام من دو روز مانده به اتمام ماهانه ام یه غده وسط خط سزارینم احساس کردم .هراز گاهی درد میکنه.آیا خطرناکه؟؟باید چیکار کنم.ممنون میشم جواب بدید .درضمن سه سال پیش بچه ی دوممو سزارین کردم
- خونریزی ناحیه کلیتوریس
سلام خانم دکتر من پریود شدم اما همزمان که از واژنم خونریزی دارم از ناحیه کلیتوریس هم خونریزی دارم علتش چیه
- سزارین
سلام خسته نباشید،من یسوال پرسیدم جوابموندادین،میشه لطفاپاسخ بدین؟ممنون میشم.سوالم این بودکه سه سال پیش عمل کیست تخمدان انجام دادم این عمل تمام مراحلش دقیقامثل سزارین بود،میخواستم بدونم آیامیشه باتوجه به این مسیله زایمان من روبصورت سزارین انجام بدن؟باتشکر
- عکس رنگی بعد از سرکلاژ شکمی
سلام خانم دكتر عزيز، من ٨ ماهي ميشه كه به دليل زايمانهاي زودرسم، سركلاژ شكمي كردم. چند ماهي گذشت و باردار نشدم، براي چك كردن لوله هاي فالوپ ديروز عكس رنگي گرفتم ، مسيول عكس رنگي از كاتتر استفاده نكرد، با وسايل فلزي عكس رنگي گرفت، شديدا خونريزي و درد برام ايجاد شد. خانم دكتر نگران بخيه هاي سركلاژ هستم، امكانش هست بخيه ها باز شده باشن؟ يا آسيب ديده باشن؟
- درموردقاعدگی
سلام خانم دکترمن ۲۶سالمه یه بچه ۳ساله ام دارم اول برج پریودشدم وتایه هفته مریض بودم وبعدهفت روزپاک شدم وپنج روزپاک بودم وبعدازپنج روزدوباره پریودشدم دلیلش چیه ؟
- کیسه جنین
سلام ببخشید من سقط داشتم با سنو مشخص شد که کیسه نیفته ایا ممکن است با قرص نیفتد اگرکیسه نیفتد باید کورتاژ کنم اگر کیسه نیفتد چه اتفاقی می افته خطرناکه ایا اگر کیسه جنین نیفته من قاعده نمیشم یا باید بیفتد که من قاعده بشم لطفا راهنمایی بفرمایید ممنون
- جوش زیرپوستی
سلام خسته نباشین برای درمان جوش های زیر پوستی ناحیه تناسلی چی استفاده کنیم خواهش میکنم میشه راهنمایی کنین
- پریود بعد از تزریق دیفرالین
سلام من بعداز زایمان لخته خون دفع داشتم و یک ماه بعد زایمان خونریزی شدید داشتمچبه علت التهاب عروق رحم و پرخونی رحم آمپول دیفرلین سه ماهه تزریق کردم همراه با مصرف قرص ال دی بعدش دو دوره بعد از اتمام قرص ال دی پریود میشوم چه کنم
- لاپارسکوپی هیستروکتومی
سلام من شش سال پیش ابدو مینو پلاستی انجام دادم به علت دوره های پی درپی ناچار به هیستروکتومی هستم آیا شما هیستروکتومی به روش واژینال انجام میدید؟ بدون لاپاروسکوپی به خاطر حفظ نتایج ابدو مینو چون با روش لاپاروسکوپی چند سوراخ روی شکم ایجاد میشه گذشته از اون طبق گفته ی جراح پلاستیک دستگاه لاپاروسکوپی قادر به ورود نیست و ناچار باید از برش روی شکم استفاده بشه آیا شما تجربه ی هیستروکتومی درمورد شخصی که ابدو مینو انجام داده دارید ؟ تا جایی که من مطالعه کردم هیستروکتومی به سه روش انجام میشه که یکی از اونها واژینال هست که تاکید جراح پلاستیک من هم استفاده از این روش هست پیشاپیش یک دنیا ممنون
- ازمایش
سلام میخواستم بدونم تو حواب ازمایش کورتاژ اندومتر نوشته برشهایی از بافت اندومتر یا غذذ راست حاوی یک لایه سلول سیلندریک یا استرومای سلولار مشهود است خوبه جواب ازمایش یا نه
- خونریزی بعد زایمان طبیعی
سلام من زایمان طبیعی داشتم و الان۴۰ روزه که میگذره و هنوز خونریزی دارم که قرمز رنگ مداوم و گاهی با دفع لخته های کوچک دارم علت چیه؟
- این جواب سونوگرافی منه ۴۹سالمه آیا خطرناکه؟
در دیواره های قدامی و خلفی رحم کانون های مدور هیپراکوی کوچک به طور پراکنده به نفع adenomyosis مشاهده می شود
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- چجوری بفهمیم بعد سقط خونریزی پریودی هست
سلام بعد سقط حدود ۴۰ روز میگذره هفته اول ودوم خونریزی همراه لخته وزیاد دوهفته بعد لکه بینی مختصر به رنگ قهوه ای بعد دوهفته بعد خونریزی مثل قبل همراه لخته ودر حال حاضر در حال کم شدن وبه رنگ قرمز تیره سونو هم در اخرین گفتن ۳ سی سی مانده دفع میشه میخواستم بدون ایا این خونریزی پریودی هست که بعد مدتی شدید وکم شده یا همان خونریزی بعد از سقط هست از کجا باید فهمید یا رحم اگه زخم شده باشد یا چیز دیگری تو سونو ها نشان میداد ممنون
- ضایعه اکوژن
سلام وقتتون بخیر من نودوچهاروز پیش سزارین کردم و هنوز خونریزی دارم، سونو انجام دادم، اکوژن با ابعاد۱۰.۸.۸دیده شد آیا نیاز به عمل جراحی داره؟
- سوزش
سلام من موقه ی نشستن روی صندلی و گاهی موقه ی دراز کشیدن به پهلو از داخل واژن قسمت بالاش سوزش دارم علت چیست؟
- کیست سینه چپ
سلام من امروز سونو دادم در سینه چپ فوکال هیپواکو با تغییرات سیستیک با ابعاد 2☆5 میلیمتر دیده شده میخواستم بپرسم این خطرناکه ؟؟ ممنون میشم جواب بدین
- رحم
مایع بامحتوی هتروژن در حفره رحمی دیده میشود. تازه 10روزه سقط داشتم و خونریزی هم دارم ممنون میشم راهنمایی کنید
- آمپول واریوپپتیل
سلام دوهفته پیش برای انجام جراحی یک دوز آمپول واریوپپتیل تزریق کردم بعدازدوهفته دوباره پریود شدم دوز دومم رو باید دو هفته دیگه تزریق کنم خواستم ببینم این روند پریودی طبیعی یانه ممنونم
- لکه بینی دوران یاعسگی
یک ناحیه اکونیوز well defined مطرح کننده پولیپ به ابعاد14mmx28 در آندومتر ناجپحیه فونداسیون دیده شد ویک پولیپ mm9x5 دراندوسریکس دیده شد ضخامت آندومتر با توجه به پولیپ موجود18mm است تخمدان ها سالم میباشد


