Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی بین قاعدگی
با سلام،خانمی 40 ساله هستم،حدود 6 ،7 ماه میشه که بین قاعدگیهایم لکه بینی دارم، در طول این مدت به چهار دکتر متخصص زنان مراجعه کرده ام،سونو گرافی واژینال،سونوگرافی شکم و لگن،پاپ تسمیر و حتی نمونه برداری از رحم نیز انجام داده ام ولی خوشبختانه چیزی نبوده،همشون میگن تغییر هورمونیه،این تغییر هورمون تا کی ادامه داره،چون هنوز خوب نشدم ممنون اگه پاسخگو باشید🌷🌷
- با سلام من تازه باردار شدم میتونم از قرص گین آپ استفاده کنم لطفا کمکم کنید ممنون میشم
- قرص جلوگیری
سلام من ۵روز پیش توی روز ۱۲ام سیکلم قرص جلوگیری خوردم الان لکه بینی قهوه ای دارم طبیعیه لکه بینیم؟
- عمومی
سلام من تازه عروسم میخواستم بدونم قبل از اولین رابطه باید از چه روشی برای جلوگیری از بارداری استفاده کنم
- تبخال
سلام وقت بخیر آیا در دوران شیردهی میشه از قرص آسیکلوویر استفاده کرد؟؟
- زنان
سلام.من ۲۴ ساعت پس از مصرف اورژانسی کواموکسی کلاو خوردم آیا اثر اورژانسی رو از بین میبره؟
- سلام وخسته نباشی من ١٧انتقال آزبتا ٢شد
آزبتا ٢شد ممكنه وتا الان پريود نشدم ممكنه بتا بره بالا يا حاملگي منتفي
- هایمن
سلام خانم دکتر من حموم میکنم موهام بلنده موهایی که مرده هست حین حموم کنده میشه لای باسنم میره و من چند باری این مو لای واژن هم میره که موقع تمیز کردن درش میارم خاستم بدونم به هایمن اسیبی نمیزنه؟ممکنه این مویی که میره واژنم خراشی ایجاد کنه؟
- کیست بزرگ
سلام . سونوگرافی کیست با سپتای نازک متعدد و اکوی داخلی و ابعاد ۹۹×۶۷ مشاهده شده که داپلر واسکولاریتی پریفرال دارد (اکوی ۲) و Ri آن 0/56 می باشد که مطرح کننده سیست ادونم با منشاء تخمدان چپ است آیا این کیست سرطانی هست ؟ آیا باید با تخمدان برداشته شود.
- دکتر زنان
سلام لطفا جواب بدید
من ۱۹ سالمه رفتم سونوگرافی نوشته فولیکول های متعدد به قطر ۷ الی ۸ در پریفرال تخمدان دیده شد یعنی چ برای درمانش چیکار کنم - ال دی
سلام وقت بخیر ۶ ماه پیش هیستروسکوپی بقایا داشتم بعد از دو دوره پریود برای پیشگیری از بارداری از ال دی استفاده کردم اوایل پریودهایم شدید بود ولی بعد کم شد قبلا پریودهام تا ۷ روز نهایت ۸ روز طول میکشید بعد مصرف ال دی معمولا تا۳ روز پریود معمولی دارم بعد تا روز ۱۰ پریود لکه بینی دارم خصوصا موقع اجابت مزاج خون غلیظ دفع میکنم .بعد از ۱۰ روز رفع میشه علت چیه؟ گاهی هم چند روز رفع میشه و هنگامی که مدفوع سفت باشه با ترشح کمی لکه میاد قبلا اینطور نبودم دو دوره بعد از هستروسکوپی هم پریودم طبیعی بود. ایا از عوارض قرص ال دی هستش و باید تغییرش بدم؟ چه قرصی جایگزین کنم
- عفونت قارچی
سلام خانم دکتر عزیز خسته نباشید.من از کپسول واژینال ژینوفیلوس در هفته دو بار استفاده می کنم.از کاندوم برای جلوگیری استفاده می کنیم.چون دکترم گفتن مواد داخل کپسول باعث پارگی کاندوم میشه .سوالی که برام پیش امده شبی که از کپسول واژینال استفاده می کنم باید تا یک هفته با کاندوم جلوگیری نکنم تاثیر کپسول تا آخر ماه داخل واژینال میمونه . یا فقط همون شبی که از کپسول استفاده می کنم
- سلام قرص سیبل دکتر بهم داده گفته از کرم شروع کن بخور بعدش سفید هارو بخور میخوام ببینم مابین اون قرص ها اگ پریود شدم چیکار کنم بخورم بازم یا نخورم برای هورمون داده دکتر برای اینکه هورمون هام بهم ریخته ممنون میشم جواب بدید تشکر
- آبله مرغان و پریودی
سلام دکتر خسته نباشید من ۴ یا ۵ روزه آبله مرغون گرفتم ولی خیلی شدیده حتی داخل گلوم هم زخمه و پریودم هستم چطوری پد بزارم ؟ فقط یه سوال دیگه ؟ نیاز هست به دکتر عفونی مراجعه کنم یا آزمایش بدم
- روابط زناشویی و بارداری
سلام. آیا تحریک سینه ها توسط همسر برای جنین ضرر دارد؟ و برای کسی که طول سرویکسش۲۹ است مشکلی دارد؟ ممکن است باعث کوتاهی سرویکس شود؟
- درد مقعدی هنگام پریود
هنگام پریودی هر چند ماه یکبار همراه با درد شکم و پشت درد مقعدی هم دارم اونم تا چند ساعت علت چیه؟؟؟؟
- قرص سیبل
سلام خانم دکتر وقت بخیر من ۲۷ام خرداد وقت پریودیم هست از الان قرص سیبل رو مصرف کنم تا پریود بشم وقتی پریود شدم از روز سوم ب بعد کدوم رنگ قرص باید مصرف بشه؟؟اون زرد ها یا اون هفت تا سفید؟؟؟
- مصرف قرص پونیکا و لکه بینی
سلام وقت بخیر من سه دوره قرص دوفامد مصرف کردم تاریخ پریودم منظم شده بود ولی این ماه کنار دوفامد دکتر برام کپسول پونیکا هم تجویز کردن از تاریخ پریود 7 روز گذشته و پریود نشدم و فقط لکه بینی دارم مصرف قرص پونیکا رو ادامه بدم یا قطع کنم ؟
- گارداسیل ۹
سلام من در طول عمرم تاخیر در پریود نداشتم ۳۲ سالمه مجردم الان ۱۵ روزه دز اول گارداسیل ۹ رو تزریق کردم و سه روزه پریودم عقب افتاده چکار کنم ؟
- سلام اگه کسی کرونا گرفتم باشه علائم شتاچند روز میتونه خطر ناک باشه


