Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- هایپراکو
سلام توده هایپراکو به ابعاد ۲۴×۱۵ در رحم من دیده شده وداراری ساقه عروقی است ومیوم اینترامورال زیادی در خلف بادی رحم هم دیده شده بنظر شما من باید رحم خود را خارج کنم
- سندرم آشرمن
سلام خانم دکتر عزیز ببخشید من سپتوم واژن داشتم وجراحی شده ام. خواستم بپرسم این بیماری من سپتوم واژن جز چسبندگی وسندرم آشرمن محسوب میشه یا خیر ؟
- کیست تخمدان
سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر عزیز من ۳۷ سالمه ۱۰ سال پیش سر زایمان دوم به دلیل خونریزی و چسبندگی شدید جفت به رحم عمل هیستروکتومی انجام دادم از اون موقع همیشه کیست دارم و بیشتر اوقات زیر شکمم درد میکنه خیلی به دکتر مراجعه میکنم ولی فایده نداره خیلی اذیت میشم چند وقت هم هست میل جنسیم خیلی پایین اومده راهی برای درمان هست لطفا راهنمایی کنید ممنون
- پاسخ به سونوگرافی
سلام بنده پنج ماه زایمان سخت سزارین داشتم و هنوز خونریزی دارم سنو گرفتم نوشته اسکار سزارین قبلی در سگمان تحتانی اندومتر مشهود است(nicheبه عمق۸mm)ک حاوی تجمع میباشد ضایعه اکوژن (احتمالاclot)مجاور اسکار فوق مشهود است دیامتر میومتر باقی مانده ۶mmمیباشد
- سلام خانم دکتر من 7س روزه سزارین شدم و هنوز آب ریزی زرد رنگ دارم و در حین رابطه درد و سوزش دارم مشکلم چیه؟
- قرص مدرکسی پروژسترون
سلام من خونریزی داستان دکتر قرص مدرکسی پروژسترون دادروزی دوتا تا پانزده روز من الان روزی دوتا میخورم فقط دو روز اول قطع شدن لکه بینی ادامه داره ولی قرص روهنوز میخورم نمیدونم باید چکار کنم
- سلاممن پریودم نامرتب بود یک هفته پربود میشدم بعد پاک شدم یک هفته بعد دوباره مریود شدم دکتر رفتم تا دو ماه اول خوب لود ولی دوبارهدبرگستم بهدقبل سونو ازمابش دادم
زنان
- پزشکی
سلام وقت بخیر،۵۳سالمه مجرد هستم در سونوگرافی آمده دانسیته کلسیفیه به قطر۹میلیمتردرادنکس چپ دیدهدمیشودبا توجه به منوپوزبودن بیمارجهت افتراق مناسب تخمدانی این ضایعه ازرحم TVSپیشنهادمیشودآیابررسی لازم است البته نفخ بیش ازحددارملژفا راهنمایی کنیدمتشکرم
- کیست تخمدان
سلام ببخشید من سونو دادم گفتن کیست در تخمدان راستم دیده شده که حاوی یک ناحیه اکوژن به دیامتر19میباشد که احتمالا Retrated clotمیباشد خواستم بدونم مشکل خطرناکیه یا نه
- توده پستان
توده هایپواکو به اندازه ۲سانت در پستان دارم خیلی میترسم سنمم ۲۶ حتما باید نمونه برداری شه؟
- سونوگرافی.رحم.وضماعم
کورپوس لوتیوم هموراژیک به سایز13*11mm(سیزده ستاره یازده میلیمتر) ببخشید امیدوارم منظورم ورسونده باشم .واینکه.میوم هترو اکوبه سایز32*30mmدرخلف فوندوس میوم اینترامورال به سایز33*31mmدرخلف بادی میوم ساب سروزال27*15mmدرخلف میانی بادی ومیوم ساب سروزال 28*22mmدرقدام فوندوس. ممنونم.پاسخ.بدین
- درد جای سزارین
سلام دکتر۲سال پیش سزارین کردم الان جای بخیه هام سر میشه درد هم میکنه چکار کنم
- فیبروم وپولیپ
سلام.خسته نباشین خانوم دکتر.من یه پولیپ به اندازه ۸.۴ ویه فیبروم ساب سروزال به اندازه ۱۷.۱۵میلی متر دارم.قصد بارداری دارم دکترم گفتن برای پولیپ باید کورتاژ تشخیصی انجام بدن وبااین سایز فیبروم می تونم باردار شم.می خواستم لطف کنین نظرتون رو بفرمایین.ممنونم
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- جراحی زنان
سلام من 27سال دارم زخم داشتم و کولپوسکوپی انجام دادم میخوام نظر شما رو هم بدونم
- زایمان زودرس
سلام،ازکجامیشه تشخیص داد که برای جلوگیری از ایمان زودرس که به سرکلاژواژینال جواب نداده،سرکلاژشکمی قبل بارداری بهترنتیجه ميده یاسرکلاژ شکمی دربارداری باتشکرفراوان خانوم دکتر
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
بعد از تزریق دیفرلین برای فیبروم برای خانم ۴۳ ساله همون ماه پریود میشم ؟؟
- عواض بعد سزارین
سلام خسته نباشین من یک نیم سال سزارین شدم دوروز واسایل سنگین بلند کردم الان هم سمت چپ جراحیم میسوزه هم اینکه بلند شم بخواب تکون بخورم درد میکنه ایا عفونته مشکل خاصی نیست؟؟
- کیست
سلام خانم دکتر خسته نباشید من یکم تنبلی تخمدان داشتم که برطرف شد حالا یه کیست معمولی دارم.به دنبال این مشکلات یکممم پوست ناحیه تناسلیم تیره شده.میخوام بدونم با رفع کیست و پایان مصرف قرصام به مرور زمان رنگ پوستم خوب میشه؟؟
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم


