Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- دفع بقایای سقط جنین
حدود ۴هفته اس سقط کردم الان سونو دادم گفته ۷ccبقایامونده ایا نیاز به کورتاژ هست یا بادارو رفع میشه؟
- زنان
سلام من کیست اندومتریوز دارم ودکترم ورژست تجویزکردن درست سر زمان مقرر پریودم ،اول لکبینی وسپسپریود شدم دکتر رفتم وتعداد قرص رو دوتا کردن الان این تجویز درسته؟
- عفونت و خشکی واژن
سلام وقتتون بخیر ۲۰ سالمه متأهل هستم برای پیشگیری از عفونت واژن و درمان خشکی واژن چی کار کنم؟ممنون
- یایسگی
سلام من ۴۰ سال دارم پنج ماه پریود نشدم دکتر گفت یایسگی زود رس دارم و به من استرومارین و ال دی دادن خوردم و پریود شدم بعد از پریودی قرص لتروزول و آمپول هاچ ان جی و هاچ سی جی هشت عدد تزریق کردم و به مدت ده شب قرص مدروکسی پروژسترون خوردم بعد از اتمام قرص الان ده شب هست پریود نشدم و خیلی می ترسم تلاش هام بی نتیجه باشه
- سوال در مورد پریود
سلام خسته نباشید من چند ماه که وقتی پریود میشم روز اول تقایبا ازم خون میاد از روز دوم لکه قهوای میاد یعتی میزان خون خیلی کم میاد همون روز اول زیاده روش جلوگیریم هم طبیعی یک بار هم زایمان کردم ۲۸ سال هم سنمه ممنون
- کیست بارتولن
سلام...من الانچند ماهه کیست بارتولن دارم ۲۱ سالمه مجرد هستم.دکتر رفتم گفت با سرنگ تخلیه میکنم برات ولی من ترسیدم که دردش خیلی زیاد باشه و انجام ندادم.ولی الان تصمیم گرفتم ک برم و تخلیه کنم..درد تخلیه با سرنگ تا چه حدِ؟؟
- سقط جنین
من تازه باردار هستم فک کنم هنوز یه ماه کامل نشده میخوام سقط کنم چکار باید کنم لطفاً کمکم کنید راهی هست
- کیست حاوی fine septa
کیست به قطر43×۳۶
- نامنظمی پریود
سلام
من یک دختر دارمکه 21 سالش حدوداً 9 ماه پیش بود که 2 ماه پریود نشدو به متخصص مراجعه کردیم ایشون آزمایشهای هرمونی و ...و سونوگرافی نوشتند موردکه در جواب موردخاصی دیده نشد .بعد ازاون 4 ماه پیش باز هم 2ماه پریود نشدند وقتی به متخصص مراجعه کردیم ایشون قرص لویتود ال دی تجویز کردن الان حدوا یک ماه که دخترم این قرص میخوره و گاهی دچار حالت تهوع میشه .ایا بخاطر این قرص این حالت بهش دست میده و لازم هست که قرصش تعویض بشه ؟ - دوران شیردهی
با سلام بهترین مولتی ویتامین و کلسیم که میتونم در دوران شیردهی بخورم کدام است با توجه به اینکه ریزش شدید مو دارم و تمام استخوان هام انگار درد میکنه و دندونامم داغان شدن اکتی ومن داده بودید و الان نیست
- رشد سینه
سلام آیا قرص و آمپولی برای افزایش سایز سینه وجود داره؟ برای کسی که سینه های کوچکی داره درمان وجود داره یا خیر؟
- پاورفیت*
سلام من قرص پاورفیت برای زگیل تناسلی میخورم و من شوهرم هیچ گونه علائمی نداره آیا میشه به همسرمم از این قرص بدم بخوره؟
- چاقی حاملگی
سلام خدمت شما می خواستم بدونم اگر بعد از اینکه بچه ام به دنیا اومد بهش شیر ندم سینه هام افتادگی پیدا میکنه؟ چون شنیده بودم که با شیر دادن فقط بد فرم میشه اگه ممکنه راهنماییم کنید که چی کاری بکنم
- hpv
- انتقال جنین
سلام. خانم دکتر من دو تا جنین فریز شده انتقال دادم روز ۱۶ ام بتام شد ۱۲. آیا این عدد نشانه عدم موفقیته؟
- قطق خونریزی طولانی
سلام،وقت بخیر من آدنومیوز دارم و خونریزی پریودم خیلی طولانیه،بیشتر از دوهفته طول میکشه چه قرصی میتونم استفاده کنم که خونریزیمو قطع یا کم کنه؟؟به جز مفنامیک اسید و هورمونی هم نباشه،چون حساسیت دارم آمینوکاپروئیک اسید یا ترانزامیک اسید میتونم استفاده کنم؟؟ یا قرص بهتری هست؟؟
- درد در زیر ناف
سنو دادم حجم تخمدان هاطبیعی است اما استرومای اکوژن در هر دو تخمدان افزایش یافته اخرشم ک گفته مجموع یافته های اول مطرح کننده PCOsدیده شده
- بقایا بعد از زایمان
سلام خانم دکتر من دو ماهه زایمان طبیعی کردم بعد از زایمان خونریزی شدید داشتم با انجام سونوگرافی متوجه شدم بقایا دارم الان بعد از دو ماه که سونوگرافی انجام دادم بقایا خیلی کوچیک شده اما گفته که کلسیفیه به اندازه ۲ م م دیده شده این یعنی چی؟
- یائسگی
باسلام من ۴۹ ساله هستم و بخاطر خونریزی زیاد و فیبوم دکتر بهم آمپول واریوپپتیل داده که یائسه بشم دوز اول رو زدم ولی نزدیک دوز دوم پریود شدم و قطع نمیشه اگه دوز دوم رو بزنم یائسه میشم یا نه؟
- سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟
سلام من iui انجام دادم بعم قرص پردنیزولون دادن خوردن که ضرر نداره؟


