Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سزارین
سلام خانم دکتر وقت بخیر میخواستم بدونم یه خانم چندبار میتونه سزارین بشه؟ در صورتی که سزارین اول برش افقی بوده. ممنون
- سزارین
۲۰روز سزارین شدم ولی جای بخیه هاالان یک هفته از داخل خیلی میسوزه و تیر میکشه البته فقط ابتدای بخیه ها به حدی سرفه وخنده میکنم احساس سوزش شدید دارم
- اندومتریوما
سلام من ۳۷ سالمه تخمدان چپم کیست اندومتریوما داره ،سایزش۳/۸ هست .پزشکم دوتا امپول دیفرلین به فاصله ۳ ماه برام تجویز کرده.به نظر شما اندومتریوما برطرف میشه؟ یا باید جراحی کنم؟
- بقایای سقط
من کورتاژ کردم و14میل هنوز بقایا مونده دکتر همه دارویی به من داده ولی هنوز خون ریزی شدید دارم دکتر میگه اگه دوباره کورتاژ کنم احتمال سوراخ شدن رحم است من باید چی کار کنم
- برآمدگی و سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام چند وقت پیش که حموم بودم دقیقا در ناحیه کلیتوریس متوجه وجود یه چیزی به اندازه سر انگشت شدم که به رنگ قهوهای بود من درش آوردم و واقعا نمیدونم اون چی بود و دلیل بوجود اومدنش چی بود این موضوع خیلی باعث نگرانیم شده. جدیداً وقتی دوباره اون ناحیه رو نگاه میکنم تا ببینم هنوز چنین چیزی هست یا نه متوجه شدم که ناحیه خارجی کلیتوریس، سمت چپ یه برآمدگی هست که من راجع بهش تحقیق کردم شکل زگیل تناسلی نبود. ممنون میشم اگه بگید مشکل چیه و آیا چیز نگران کنندهای است؟ ممکنه به علت خودارضایی زیاد چنین چیزی بوجود اومده باشه؟ من ۱۶ سالمه و تا الان رابطه جنسی نداشتم..
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- نازک شدن بخیه های سزارین
سلام ببخشید من به دلیل درد زیر شکم به پزشک مراجعه کردم که جواب سونوگرافی من این بود که بخیه هانازک شده و دکتر گفتن که اجازه بارداری مجدد ندارم خطر زیادی دارد لطف راهنمایی کنید ممنونم
- با سلام آیا پولیپ رحم به اندازه 13 میلیمتر که هیچ مشکلی ایجاد نمیکند ودر سونوگرافی تشخیص داده شده نیاز به جراحی دارد؟
- لابیپلاستی
آیا عمل لابیپلاستی نیاز به همراه داره برا انجام عمل و همچنین سفید کردن واژن
- سونوگرافی
سلام وقت بخیر.من 47سالمه و پارسال سونوگرافی کلیه مثانه اندوواژینال رحم و تخمدانها انجام دادم و دکترم گفت مشکل جدی نداری با دارو رفع میشه اما اصلا خوب نشدم.تو سونوگرافی نوشته(علاوه بر4-3 میوم اینترامورال و یا ساب سروزال پراکنده با قطر حداکثر 31mm دو میوم ساب سروزال به ابعادmm85*112 و 40*59 mm در دیواره چپ بادی رحم دیده میشود.) ممنون میشم بگید باید به دکتر مراجعه کنم یا ن؟
- سنگ در ناحیه کلیتوریس
سلام دکتر من دیشب حموم که بودم مشغول شستن ناحیه تناسلی بودم که در ناحیه کلیتوریس زیر پوست یه چیزی مثل سنگ به رنگ قهوهای و کمی سفید دیدم انگار یه چیزی گیر کرده بود خودم خارجش کردم ولی الان کمی از پوست اون ناحیه قهوهای رنگ شده. میخواستم علتش رو بدونم و اینکه چیز خطرناکیه؟ ترجیحا در این شرایط نمیخوام به دکتر مراجعه کنم گفتم اینجا بپرسم ممنون میشم پاسخ بدید
- مایع آزادجزئی پار اوزیکال راست
پاراوزیکال کدوم عضو بدنه ومایع آزاد یعنی چه
- بقایای بعدکورتاژ
من یک ماه ازکورتاژهم گذشته سونودادم چون هنوزخونریزی دارم ناحیه بااکوی هتروژن به ابعاد۱۲در۲۰م م درناحیه اندوسرویکس رحم که گفته میتواندهماتوم و باقی مانده نسج بارداری باشه فرداسونودوتیکه شبیه جیگرسیاه دیدم یعنی این همونه
- رحم
سلام.. 46 روز از آخرین دوز آمپول دی کاپییل گذشته وپریود شدم... آیا طبیعی
- جلوگیری از بارداری
با سلام وخسته و نباشید خدمت خانم دکتر عزیز ومهربان دوماه وبیست روز زایمان کردم از روز چهلم قرص شیردهی مصرف میکنم شیردهی کامل دارم حتی شبا ولی پریود نشدم میخاستم بدونم به قرصای شیردهی میشه اعتماد کرد وعلت پریود نشدنم چیه؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من یه بار سزاریان شدم والان میخایم سرکلاژ شکمی انجام بدم. باعث چسپندگی رحم نمیشه برام چون یه بار سزاریان شدم ولی بچه نمونده برام بخاطر سقط طول سرویکس کوتاه مجبور به سرکلاژ شکمی انجام بدم حالا میخواستم بدونم با توجه به اون سزاریان و سرکلاژ شکمی چسپندگی نمیگیرم ک نازایی بیاره
- بیماریهای زنان
سلام ، ببخشید دکتر من دو ماه درست پریود نمیشم در حد خیلی کم ، هم میوم ۲ سانتی دارم هم کیست ، قبلا موقع پریودی خونریزی داشتم ولی الان ۲ ماه نامنظم شده ، خون کم میبینم ، دکتر امپول پروژسترون بهم داد، الان یک روز پرزود شدم ولی خون کمه ، میتونم امپول پروژسترون رو بزنم که خونریزیم زیاد بشه
- دررابطه با خونریزی
اورژانسی خوردم خون لخته میاد ازم خیلی
- خانم دکتر خواهش
سلام من بعلت ورم بالای سینه و نزدیک زیر بغل بعد از اتمام شیردهی به چندین ماکت مراجعه کردم و همه تشخیص دادند که هیچگونه مشکلی نیست در سنو هم مشکلی نبوده برای برطرف شدن این بادی و ورم چکار کنم
- چجوری بفهمیم بعد سقط خونریزی پریودی هست
سلام بعد سقط حدود ۴۰ روز میگذره هفته اول ودوم خونریزی همراه لخته وزیاد دوهفته بعد لکه بینی مختصر به رنگ قهوه ای بعد دوهفته بعد خونریزی مثل قبل همراه لخته ودر حال حاضر در حال کم شدن وبه رنگ قرمز تیره سونو هم در اخرین گفتن ۳ سی سی مانده دفع میشه میخواستم بدون ایا این خونریزی پریودی هست که بعد مدتی شدید وکم شده یا همان خونریزی بعد از سقط هست از کجا باید فهمید یا رحم اگه زخم شده باشد یا چیز دیگری تو سونو ها نشان میداد ممنون


