Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط جنین سلام من ۳۰ سالم تو شش هفته سقط کردم دکتر بهم مترژن باداکسی سایکلین تجویز کرد ولی هیچ خونریزی نکردم میشه بگین کی دفع میشه الان یه هفته است دارن قرص میخو رم
- Fcc
سلام.من ۲۵سالمه و ۴ماه و نیم باردارم.با درد سینه که به گردن و دست چپ منتقل میشد و امکان نفس کشیدن نداشتم به دکتر مراجعه کردم.بعداز معاینات متخصص قلب و ریه و سونوگرافی سینه،مشخص ش که قلب و ریه سالم هستش و در جواب سونوگرافی نوشته شده که شواهد تغییرلت فیبروسیستیک ادنوئیدfccدر پارانشین هر دو برست مشهود است.سوالم اینه که آیا خطرناکه و چکار باید بکنم و این که درد سینه سمت چپ به حدی است که از انجام تمام کار ها عاجز هستم و امکان حالت سرپا راحت تر از نشسته و نشسته راحت تر از خوابیده است به طوری که در ۴۸ ساعت فقط۵ساعت استراحت کردم و هنگام نفس کشیدن سینه تیر میکشه،برای کاهش درد چکار کنم؟ممنون از پاسخگویی تون
- خود ارضایی
سلام خسته نباشید مدتی هست که شوهرم دوست داره من جلوی اون خود ارضایی داشته باشم آیا این مشکلی هم داره برای من ؟
- بارداری و ….
با سلام در ماه هشتم بارداری هستم و به دلیل بارداری پرخطر استراحت مطلق هستم . دچار یبوست شده ام یعنی دفع در روز یکبار دارم که امروز متوجه شدم مقعدم خونی هست . دردی ندارد اما بعد از دفع امروز کمی احساس سوزش دارم . راه درمان چیست ؟؟ خطرناکه ؟؟
- وزن برای سزارین
سلام خانم دکتر سزارین برای بزرگ بودن جثه جنین در چه هفته ای توصیه میشه ؟ حتما باید 40 هفته بشه که وزن بالای 4 کیلو باشه یا هفته 37 با وزن 3400 هم مشخصه که جنین بزرگه و کیس سزارین هست ؟
- Screen positiveیعنی چی دکتر
- خونریزی
من ماه پیش بهعلت خونریزیزی شدید به دکتر مراجعه کروم قرص مدروکسی پروژسترون دادند ده روز قطع شد و با قطع قرص دوباره خونریزی داشتم ولی با شدت خیلی کمتر بعد از ۱۵ روز قرص خوردم الان سه روزه قرص خوردم ولی پاک نشدم خیلی خیلی کم در حد لکه بینی هستم سونو واژینال انجام دادند گفتن فیبروم خیلی کمی دارم
- عفونت ادراری
سلام خسته نباشید..
ببخشید مادر من 47 سالشونه 2 ساله منوپز شدن هورمون تراگی و اینام نکردن از 1 سال قبل تقریبا دچار دیزوری های شدید میشن که گاهی با هماچوری همراهه و اخیرا تا 2 هفته یک بار رسیده به قدری حاده که انتی بیوتیک تزریقی میزنه خوب میشه....
بین فواصل عفونت ها هیچ علامتی نداره..
سونوگرافی کلیه و مثانه و رحم کاملا نرمال فقط یه فیبروم اینترامورال جزیی داره و حجم باقی مانده ادرار 30 سی سی...
در فواصل بین عفونت ها علامتی از خروج قطره قطره یا سخت ادرار هم ندارند...
اوره کراتینین وبقیه آزمایشات آنالیز و کشت ادرار کاملا طبیعی و منفیه....
چندین بار متخصص کلیه رفتیم که فرمودن مشکلی ندارید ...
اگر لطف کنید راهنمایی کنید ممنون میشم.... - مصرف دمنوش در شیردهی
سلام خاتم دکتر خسته نباشید من کبد چرب گرید یک دارم.پنج ماهه زایمان کردم و شیرمیدم.میتونم دمنوش چای سبز و عرق کاسنی و یا هر دمنوش دیگه ای بخورم؟
- عددبتا پاین بعد از ای وی اف
سلام خسته نباشید من دو هفته پیش آنتقال جنین داشتم و دو روز پیش رفتم آزمایش عدد بتا 12بود بعد 48 رفتم شد ٢ ميخاستم بدونم واسه چی اینجوری شده
- لابیاپلاستی
سلام خانمدکتر من ۳۲ سالمه و مجرد هستم.یه مدت به نوار بهداشتی حساسیت داشتم برای همین دچار حساسیت در واژنم شده بود که باعث متورم شدن شده بود اما الان خوب شده اما شکل ظاهری بیرون واژنم تغییر کرده و شل و چروک شده. میخواستم بدونم با لابیاپلاستی ظاهرش تغییر میکنه. و هزینش چقد میشه؟
- درد در هنگام مدفوع
در زمان پریودی هنگام دفع مدفوع خیلی درد دارم دلیلش چیست؟
- عفونت
باسلام خانم دکترمی خواستم بدونم ژل بانوان استفاده کنم خوبه یانه عوارض داره ممنونم
- رنگ کردن مو و ابرو
سلام و خسته نباشید.میخواستم بپرسم آیا میتوان از رنگ مو و و دکلره در ۲ هفته آخر بارداری استفاده کرد ؟؟
- ضربه به شکم
سلام من خوابیده بودم دخترم به شوخی به شکمم ضربه زد و شب با همسرم نزدیکی داشتم که باعث خونریزی شد به نظر شما ضربه ای که وارد شده مشکل ایجاد کرده
- سلام من کیست های ریز تخمدان دارم و ایا میتونم ورزش کنم؟ حرکات کششی انجام بدم؟ ۲۰ سالمه برای بلند شدن قد ورزش میکنم فقط یکم زیر شکمم درد میگیره ایا خطرناک؟ میتونم ورزش کنم یا خیر کیست ها نمیترکن یوقت؟
- نازایی
با سلام خدمت خنم دکتر. میخواستم بدونم هزینه آی وی اف در رشت چقد میشه با دارو؟ایا بیمارستان دولتی برای انجام این کار وجود داره.
- کیست
کیست یونی لوکولردارای جدارنازک وحاوی دبری اکوژن به دیامتر ۳۶میلیمتردر تخمدان راست رویت شده
- پریودی
خوردن نشاسته باعت تاخیر پریود میشه؟ و ازکی باید خورد
- متخصص زنان وزایمان
سلام از روز دوم قاعدگی ۳ استرادیول ۱میلی استفاده کردم ولی دکتر توجه نکرده الان گفته یک قرص دومیلی که ۴عددبشه استفاده کن در صورتی که دکتر فکرکرده قبلا دو میلی استفاده کردم دوروزه انتقال دادم لطفا راهنمایی کنید


