Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- اوایل بارداری
من در هفته سوم بارداری هستم.دکتر برام روزی دوبار شیاف پروژسترون تجویز کرده.اما خیلی درد شبیه پریود دارم ولکه بینی ندارم.انقدر که گاهی از شدت درد از خواب بیدار میشم. مشکل کجاست؟
- داروی هورمونی
سلام روز بخیر حدود هجده سال است به خاطر پلی کیستیک بودن تخمدانها از قرص ال دی استفاده میکنم و هرزگاهی چکاپ میروم و سونو میدهم همیشه همین قرص رو برام تجویز میکنن، دوسال پیش با سونو پیش دکتر رفتم گفتن هم دیگه تنبلی نداری هم کیستا از بین رفته ، احتیاجی به مصرف قرص نداری ، قطع کردم و خودم طبیعی قاعدگی داشتم ولی دچار لکه بینی میشدم، مجبور شدم دوباره ال دی مصرف کنم و خیلی دچار التهاب می شوم و به درد دوره ای سینه دچار میشوم ، قرص ویتاگنوس استفاده کردم از لحاظ کاهش التهاب خیلی خوب بود ولی لکه بینی داشتم از طرفی مصرف ال دی خیلی دچار التهابم میکنه نمی دونم چی کار کنم لطفا راهنماییم کنید ، بفرمایید چه دارویی برام بهتره؟
- سزارین
سلام وقت بخیر من خانم چهل وپنج هستم خواستم بدونم اگر برای بار پنجم سزارین بشم خیلی خطرناک است بچه ی کوچکم الان 10 سال هست که دختر است
- سیپروترون کامپاند
سلام. من 25 ساله و مجرد هستم به علت سیکل هایی که چند روز عقب و جلو میشدند و لکه بینی قبل از پریود آزمایش خون و سونو دادم که مشکلی نداشتن. به تجویز پزشک سیپروترون کامپاند شروع کردم اما دچار لکه بینی وسط سیکل شدم.به خاطر لکه بینی هام مراجعه کرده بودم اما الان لکه بینی دارم. برای رفع لکه بینی میتونم قرص جلوگیریمو در حالی که وسط بسته هستم عوض کنم؟ یا به جای اون پروژسترون مصرف کنم؟ واقعا از لکه بینی خسته شدم.
- بلوغ زود رس دختران
سلام خانم دکتر عزیز دخترم ۱۰سالشه وزنش ۶۰ کیلو هست و آزمایشات نشون داده پریود تا شش ماه دیگه شروع میشه آیا آمپول دیفرلین باعث عقب افتادن پریود میشه؟؟؟
- سزارین
سلام بعداز19سال جای عمل سزارین من درد میکنه لطفاً راهنمایی کنید
- کیست بارتولن
سلام خانوم دکتر من کیست بارتولن دارم و مجرد هستم میخوام جراحی کنم و بطور کامل کیستو خارج کنم ک دیگه عود نکنه..اینعمل عوارض یا خطراتی نداره؟؟وزمان این عمل چقدره؟
- خانم 34 ساله
09052832179
- سلام خانم دکتر من دوبار تست دادم همون لحظه هاله اانداخت زیر دو دقیقه آیا من باردارم؟؟؟۱۰روز از موعدم گذشته
- بارداری
سلام امروز پنجمین روز پریود بود با این احساس که پریود تموم شده بود نزدیکی کردم بعد از آن متوجه شدم هنوز پریود تموم نشده آیا احتمال بارداری هست در ضمن من ای یو دی هم دارم ممنون
- بی نظم بودن قاعدگی و خونریزی
سلام با عرض معذرت من با دستور پزشک سونوگرافی داخل رحم انجام دادم ک فیبرم ۴سانتی دارم همچنین کیست های ریز ک با مصرف دو دوره کامل قرص سیپروتورن تمام کردم بعد از ان تا چند روز خونریزی شدید وقاعدگی طولانی شدم آیا علت خونریزی شدید عوارض قرص بوده یا فیبروم ؟
- اقدام به بارداری
با سلام .... خانم دکتر من یه بچه ۶ ساله دارم و چند سال قبل یه سقط داشتم و مدتی بدون آگاهی قرص اورژانسی مصرف کردم .الان تصمیم به بارداری گرفتم و چندماه هست که اقدام کردم ولی متاسفانه نشده. بعد از چندبار رابطه که اسپرم وارد بدنم میشه علائم پریود دارم مثل سفت شدن سینه و حالت دل پیچه و بی حالی و ... میخواستم بدونم آیا احتمال نازایی هست؟ و اینکه چرا این علائم رو دارم؟ ممنون میشم جواب بدین
- لخته خون
من ۴۱ سال دارم و متاهلم. بارداری هم نداشتم. ۴ سال قرص ضد بارداری مصرفکردم که اخیرل قرص ضد بارداری روقطع کردم که ۱۲ خرداد پریود شدم والان یک هفته بعد از اتمام پریود لخته قهوهای ازم دفع شد به خاطر قطع داروست؟
- قرص مترونیدازول
با سلام و عرض ادب میحواستم بدونم خوردن ده عدد قرص مترونیدازول در هفته هفتم یا هشتم حاملگی عوارض و ناهنجاریهای جنینی بدنبال دارد؟
- عقب انداختن پریودی
سلام خسته نباشید من دختر هستم ۱۹سالمه دوماه پریود نشدم تواین دوماه خیلی مشکلات استرس داشتم الانم کمردرد دارم ولی پریود نمیشم باید چکار کنم یه راهنمایی کنین
- بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر
خانم دکتر خواستم ازتون بپرسم برای باردار شدن سریع چکار کنم تخمدان راستمم یه کیست درموئید داره ولی اندازش ثابته و هیچ درد و عارضه ای نداره میخوام بعد بچه دار شدن برش دارم.الان بخوام باردار شم سریع چکار باید بکنم که تاثیری که این کیست بر روی قدرت بارور شدنم گذاشته از بین ببرم و زود باردار شم. - خونریزی
سلام ۱۲روز است ک خونریزی دارم البته ۴روز اول لکه بود از اون ب بعد وقتی رو سنگ میشینم خونریزی دارم حالت ادرار ریختن ۴ ماه هست آمپول جلوگیری از بارداری میزنم ک اینجوری شدم چکار کنم از این وضع خسته شدم لطفا جواب بدید با تشکر رفیعی
- من قرس ال دی ۳ ماه اصتفاده کردم خون رزی داشتم مشکلی دارم
- بخیه بعد یا سال سمت چپم درد میکنه
سلام خانم دکتر من 1سال پیش بچم 6ماهه بدنیا اومد مرد ولی الان سمت چپم سرفه که میکنم تیر میکشه ومیسوزه تورو خدا راهنماییم کنین میترسم
- دردزیرشکم
زیرنافمازدیشبتاحالادردمیکنه.موقعادرارهممایعسفیدرنگیدیدم.هفتسالپیشسزارینکردم،الاندقیقازیرنافوبالایبخیههادردمیکنهوسفتشده.


