Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تیرگی پوست در بارداری..
سلام من باردار هستم ،گردنم دچار خط و تیرگی شده،گوشت اضافه کوچک هم زده ،ایا بعد از زایمان از بین میرود؟
- طول سرویکس
سلام خانم دکتر من هفته ۱۹ بارداری هستم،تو سونوی ۱۵ هفته طول سرویکسم ۳۱ بود،الان دو روزه داخل واژنم بعضی اوقات درد میگیره،خیلی نگرانم چیکار کنم،باید سرکلاژ بشم؟
- هماتوم بارداری
سلام خانم دکتر بیمار شما هستم .۶هفته و ۵ روز بارداری هستم و دیروز خونریزی کردم و سونو انجام دادم هماتوم ۷×۲ میلی دارم .آمپول و شیاف تجویز کردید .خونریزی ندارم اما ترشحات قهوه ای دارم کمر و شکمم کمی درد و گرفتگی داره طبیعیه؟ و اینکه شیاف تموم شد نیاز هست که باز بیام خدمتتون یا تا زمان غربالگری اول استراحت کنم بعد بیام ؟
- رابطه
سلام اگر کسی تو و دوران قائدی رابطه جنسی داشته باشه و روز آخر دوران قائدی باشه و شوهرم ناخواسته اقدام کرد واسه بچه درست کردن و همون دقیقه خون آمد ایا امکان هست بچه دار بشم و یک سوال دیگه قبل قائدی نزدیکی داشتم و شروع کرد به بچه دار شدن و فردا دوران قائدیگم شروع شد ایا ممکن هست بچه دار بشم
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص جلوگیری مصرف نکردم و باداز اینکه باهمسرم رابطه داشتم ولی منی خارج از رحم تخلیه شد ممکنه قطراتی باقی مونده باشه ، 4 تا قرص LD خوردم ، اما استفراغ شدید کردم ،دیگه 12 ساعت بعدش قرص نخوردم ، آیا احتمال بارداری وجود داره ؟ برای پیش گیری چه کار کنم ؟
- بارداری
سلام من ازمایش بارداری دادم منفی بود ولی بازم شک به بارداریم دارم نزدیکی هم داشتم دیشب ایا مشکل ایجاد میکنه اگع باردار باشم؟
- لکه بینی دربارداری
سلام.۵ابان لکه بینی داشتم۱۱ابان عادت شدم به مدت هفت روز.ماه بعدپریودنشدم باردارشدم اماروز۸و۹اذرتوترشحاتم رگه خون بودتا۲۰اذردوباره همین حالت شدومجددا۳۰اذرویکم دی دوباره این حالت برام بوجوداومد(یوقتایی درطول روزترشح همراه بارگه خونی).خانم دکتربنظرتوناتروژسترون۲۰۰به مدت یکماه استفاده کنم.ممنون میشم راهنمایی بفرمایید.
- حاملگی اتفاق افتاده یا خیر
سلام من با دوست دخترم ... نزدیکش بردم ولی داخل نکردم و ایشون هم پرده داره هنوز ... ازون روز به بعد میگه من حس می کنم توی شکمم یه نبض می زنه ( کنار ناف) یکمم حس دل پیچه سمت راست شکمم دارم
که تو نت دیده بودیم دل درد از علائم حاملگیه
سینش هم حساس شده البته نزدیک پریودیش هم هستمیشه جواب بدین که حامله س یا نه ؟
و یک ساعته که درد واژن گرفته ( قبلا همچین دردیو تجربه نکرده بود ) و پریودیش نزدیکه نمیدونم مربوطه به پریودی یا همون حاملگیه - بارداری
سلام من از طریق ivf باردار شدم وقتی استرادیول روزی ۳ تا مصرف میکنم بعداز معاینه دکتر قرص استرادیول روزی ۲ تاکرد وهر ۳ روز یکبار یک دونه وبعد قطع کنم الان من سر درد گرفتم خواستم ببینم دلیل ترک قرص است ومن الان ۵ هفته هستم ایا ترک زود قرص باعث سقط جنین میشود
- عمق رحم
سلام خانم دکتر عمق رحم معمولا چندسانت نرمال؟
- احساس ادرار
با عرض سلام و خسته نباشید حضور محترم خانم دکتر عزیر من در آستانه ی هفته ی سی ام بارداری هستم با عرض معذرت چند روزی هست که بطور مداوم و با فواصل کم احساس ادرار دارم و وقتی به توالت میرم میزان ادرار خروجی بسیار کم و گاهی در حد چند قطره هست ولی بعد از مدتی بازهم با همان مقدار کم احساس فشار ادرار دارم لطفا راهنماییم بفرمایید که ایا طبیعی هست یا باید خدمت تون برسم برای ویزیت؟ ممنون
- عفونت واژن
سلام ببخشید دوره ی دوم بارداری هستم دکتر واسه عفونت قرص فلوکونازول ۱۵۰ هر سه روز یکی سه عدد تجویز کرده اند مشکلی داره یا مصرف کنم
- من ۳۸ سالمه و خانم ۴۲ ساله ؟ اختلال نعوظ دارم و قرص سیلنافیل مصرف میکنم و میخوابیم برا بارداری اقدام کنیم آیا رو بارداری تاثیر داره مصرفش
- هماتوم
سلام من دیروز سونو واژینال دادم ۶هقته و ۵روز بودم ضربان قلب جنینطبیعی بود ولی گفتن ۵۰درصد ساک خون هست با توجه به اینکه من به تجویز دکترم شیاف پروژسترون و آمپول آنوکسان استفاده میکنم.خیلی نگران هستم ...آیا ممکنه جنین سقط بشه؟دوتاسقط قبلی داشتم که در اونها شیاف و آمپول مصرف نمیکردم
- بارداری
من سه روز پیش دو روز پریود بودم سر وقت پریود شدم من کلا سه روزه بودم ولی ایندفعه دو روز بودم که قطع شد و رابطه محافظت نشده داشتم که آب منی داخل ریخته نشد و الان بعد از پریودم لکه بینی دارم و کمر درد ینی ممکنه باردار باشم؟؟؟
- تاخیر زمان پریود
سلام وقت بخیر دوروز از تاریخ پریودم گذشته هم بی بی استفاده کردم هم آزمایش خون ولی دوتاش منفی من باید چیکار کنم از استرس دارم میمیرم آیا آزمایشات اشتباهن؟
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخير، من برای تنبلی تخمدان دو هفته هست قرص سیبل مصرف میکنم، ولی میل جنسیم به شدت کم شده، سردردهای شدیدی دارم و پاهام هم درد گرفته لز وقتی مصرف میکنم. زیر شکمم هم همینطور. میخواستم ببینم ادامه بدم خوردن قرص ها را یا قطع کنم؟
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من21 سالمه که یه سقط تو9هفته داشتم الانم باردارم که دهانه رحم 26بودسرکلاژکردم وجفت هم خلفی وگریدصفربود درسونوی انومالی میخواستم بپرسم بااین که جفت هنوزپایین هست میتونم کارهای روزمره رو انجام بدم الان استراحتم نسبی هست؟
- اقدام برای بارداری
باسلام وقتتون بخیر وخوشی خانم دکتر عزیز من ۳۵ سالمه وتازه از۲۷ خرداد اومدم خونه خودم ،خانم دکتر من ۴تیرماه پریودشدم ولی مدت خونریزیم زیاد بودیعنی روز۱۵ تیرماه پاک شدم بعد از۲۱ تیره ماه اقدام کردم برا بارداری نزدیکی داشتم والان که ۱۳مرداد ماهست هنوز پریود نشدم و دوبار هم بی بی چک گذاشتم که یکی از بی بی چک ها روهمین یکشنبه که گذشت گذاشتم ولی متاسفانه منفی بود خواهشمندم راهنماییم کنید که من چه کنم آیا امکانش هست باردارباشم و بی بی چک نشون نده ؟؟؟؟
- بارداری
سلام...چند روز پیش عکس رنگی رحمی انجام دادم همه چیز طبیعی نوشته شده فقط filling defect در سمت راست حفره رحمی مشهود می باشد نمیدونم چیه میشه برام بگید آیا مشکل خاصی


