Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پریودنامنظم
سلام دکتردخترم تو۱۶سالگیه سال پیش پریودش نامنظم بودبردمش دکتردارودادخوب شدولی الان بازدوماهه که پریودنشده دلیلش چیه؟میشه داروبهم معرفی کنیدمرسی ممنون میشم
- قرص لونسترول تاریخ گذشته
تاثیر دارد؟
- لابیاپلاسی
هزینه عمل لابیا پلاستی چند هستش
- سرکلاژ
سلام خسته نباشید من ده روز پیش سرکلاژ انجام دادم با طول سرویکس 12میلی و این ده روز کاملا استراحت مطلق بودم فقط دیشب یکم خندیدم و الان عذاب وجدان دارم که نکنه نخ سرکلاژ باز بشه،ایا باز شدن نخ سرکلاژ علائم خاصی داره یا نه؟؟؟
- سوال خیلی مهم لطفا جواب بدید
۱ سلام من ماه اخر بارداری ام و نزدیکی بدون دخول داشتم از پشت ولی وقتی اب همسرم اومد ریخت پایین میترسم رفته باشه تو واژنم ایا اگ هم رفته باشه خطرناکه برای جنین؟ ۲ سوال دوم ابنکه ایا امکال حاملگی وجود داره؟؟؟؟؟ توروخدا خیالمو راحت کنید
- ترشحات واژن
ترشحات واژن از علائم بارداریه اقدام به بارداری کردم و هنوز ازموعدم نگذشته اما ترشح واژن دارم طوری که هر لحظه حس میکنم پریودم خودمو با دستمال پاک که میکنم فقط ترشح مشاهده میکنم
- بارداری
امکان بارداری بعد از انزال مرد به بیرون و آمیزش دوباره وجود دارد.....
- بارداری
سلام دكتر عزيزم در هفته ٢٥ بارداري هستم يه دندونم لبش شكست ميتونم برم دكتر دندانپزشكي يا بايد نگه دارم تا بعد زايمان بيمار خودتون هستم
- کیست تخمدان
سلام من کیست تخمدان راست دارم به ابعاد ۳۶*۴۱ میلی متر با حدود شارپ و بدون اکوی داخلی ایا این کیست در اینده باعث ناباروی میشه؟! بعد دکتر برام قرص روکین تجویز کرده دو بسته آیا این قرص باعث ناباروی میشه؟
- نازایی
باسلام خسته نباشيد خانم ٢٣ساله هستم پسر ٢و نيمه دارم دوسال قرص جلوگيري خوردم ال دي و ياز و تريفازيك الان ٨ماه اقدام كردم براي بارداري ولي فايده اي نداشته هر ماه هم ١٠روز١٥روز تاخير دارم همسرم آزمايش داد مشكلي نداره من آزمايش ذخيره تخمدان دادم كه ١٤بود به نظرنوم چيكاركنم؟؟ ممنونم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر عزیز من سرکلاژ شکمی هستم و 35 هفته از هفته 18 آمپول هیدروکسی پروژسترون زدم تا الان جدیدا وقتی این آمپول رو میزنم تا دو روز بعد از تزریق ب شدت کمردرد و دل درد پریودی میاد سراغم. مشکل از چیه؟ قبلا از پاسخگویی تون کمال تشکر رو دارم
- سمیه
سلام خانم دکتر من بادار هستم توی هفته باداری ۲۵ ویک روز هستم گوش چپم را ۴ سال پیش عمل کردم چون پرده گوشم پاره بود ولی الان دوتا گوشم عفونت داره ایا قطره ای که برای جنین ضرر نداشته باشه هست میشه بهم معرفی کنید
- عدد بتا پایین
سلام خسته نباشید ۱۰ ماه که اقدام کردم
دکترم بهم گفته بودن روز ۳ تا ۷ پریود لتروزول مصرف کنم
ولی متاسفانه من پریود نشدم الان ۳۸ روزه که پریود نشدم
آزمایش بتا دادم ۳.۲۶ بود ولی همیشه ۱ بود آیا من باردارم یا خیر ؟ - سلام روز ۲۵ ای وی اف هست ازدیروز روز ۲۴ دارای لکه بینی شدهام خیلی نگرانم علتش چی میتواند باشو۳ه
- فیبروم
سلام خانم دکتر ۲۰ روز عمل کردم بد۲۰ روزپرید شدم ازدیروز تا حالا سمت راستم دردمیکنه خیلی دردشدیدی دارم
- سلام چرابعدازسقط عددبتابالامیرود
- من متهل هستم برای بچه دوم اقدام دارم
سلام من ۵ ساله اقدام به بچه دوم میکنم ولی نه خودم نه شوهرم هیچ مشکلی ندادم نمیدونم چرا باردار نمیشم
- کیست
سلام وقت بخیر خانم دکتر من سال پیش سونو انجام دادم و کیستیک هموراژیک تشخیص داده شد و با دارو خیلی بهت شدم ولی بعد یه مدت دوباره شروع شد و دوره پریودیم بعد هفت روز بیشتر شده و 15 روز ادامه داره ولی در حد لک بینی میشه راهنماییم کنید ممنونم
- سلام وقت بخیر من سونوگرافی کردم از رحمم و گفتن در ناحیه هایپر هترواکو به ابعاد ۱۵٫۸٫۱۹ mmوحجم ۱.۱cc درون کاویته اندومتر در سگمان فوقانی میانی رحم رویت شد .میخواستم بدونم مشکل چیه ودرمانش باید چیکار کنم
- سونوگرافی
سلام خسته نباشید خانم دکتر داخل مطب خودتون سونوگرافی بررسی رحم وتخمدان انجام میدهید؟


