Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ذخیره تخمدانم نا امید کننده است آیا ؟؟؟
سلام . من 44 سالمه و به تازگی ازدواج کردم .ذخیره تخمدانم 76 صدم هستش . با عکس رنگی لوله چپ باز شده و لوله راست انحراف رو نشون می ده سونوگرافی هم وضعیت تخمدانها و نمای رحم رو طبیعی توصیف کرده .پاپ اسمیرم هم مشکلی نداشته . آزمایش اسپرم همسرم هم عاالی بوده . دکتر معتقده من با آی وی اف هم باردار نمی شم و توصیه کرده وارد سیکل ای وی اف نشم کلا و تخمک اهدایی رو توصیه کرده . من جسه قوی دارم و سیکل های بسیار منظم 28 روزه . به نظرتون احتمال بارداری من وجود نداره حتی با آی وی اف ؟؟ غصه دارم الان !
- عفونت واژن
ببخشید من واژنم خارش نداره و ترشحات بی نهایت زیادی دارم اما هیچ بو بد عفونت رو نمیده مدام دسشویی میرم تو یه ساعت 20 بار دسشویی میرم لطفا بگید دلیل این ترشحات زیاد ودسشویی های مکرر برای چی هست
- سلام خانم دکتر ۲۹ سالمه و در هفته ۱۷ بارداری هستم سنو گرافی تشخیص دادن که فکوس اکوژن در بطن چپ جنین مشخص شده به نظر شما مشکلی نداره
- اقدام و واکسن
سلام خانم دکتر عزیز وقتتون بخیر🙏🏼❤️در زمان اقدام به بارداری میشه واکسن انفولانزا تزریق کنیم من و همسرم یا تزریق نشه بهتره؟
- بارداری
باسلام 23سالم وتنبلی تخمدان تخمدانpco دارم بعدالان 26 فروردین اخرین دوره پریودیم بودوهنوزنشدم قرص پروژسترون یکشنبه ودوشنبه اون هفته روزی 3تاخوردم اقدام بارداری هم کردم میخواستم بدونم چندروز بعدخوردن قرص پری میشم ؟واینکه احتمال داره باردارباشم
- کیست تخمدان
سلام من سنوگرافی دادم ودران قید شده که اندومتر به ضخامت ۸/۵میلی،به صورت اکوژن درفاز ترشحی میباشد.بقایای کیست لوتءال ۱۵میلی درتخمدان دیده شده،معنی ان چیست وایا خطرناک است؟
- عرب نعنا و بارداری هفته ۳۱
سلام هفته ۳۱بارداری هستم . دل درد شدید شده ام و بی حالم . شکمم به هم خورده است آیا می تونم کمی عرق نعنا بخورم در دردم کنترل شود ؟ با تشکر
- جنین اهدایی
سلام خسته نباشید من خودم ازنظرباروری هیچ مشکلی ندارم ولی شوهرم اسپرمش صفره گفتن بایدجنین اهدایی بگیریم ومن خیلی میترسم میشه مراحلش رابرام توضیح بدین چون گفتن بعدازگرفتن رای دادگاه روزاول پریودیم برم میخواستم ببینم روزاول پریودی انتقال انجام میشه ممنون میشم اگه جوابموبدین... وتوی مراحلش حتمابایدعکس رنگی بگیرم
- لاپاروسکوپی
سلام . خسته نباشید . این هفته عمل لاپاروسکوپی انجام دادم . یکی از لوله هام بسته بود یکی هم چسبندگی داشت . از کی می تونم نزدیکی داشته باشم و برای بارداری اقدام کنم
- داروی
سلام خسته نباشید من سینال اف رو به جای سیناتروپین به بازوم زدم الان خیلی استرس دام آیا عوارضی نشون میده؟
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام دکتر ۶ هفته از بارداریم میگذره ای وی اف داشتم دکتر واسم قرص استرادیول ۲ میلی نوشته ولی ۱ میلی گیرم اومده میتونم از همین ۱ میلی استفاده کنم
- زنان
قرص دوفامد مصرف میکنم برای تنبلی تخمدان من تو این دوره ک داشتم میخوردم وسطش پریود شدم همیشه دوروز بعد قط قرص میشدم الان چیکار کنم قرصو رو ادامه بدم یا نه
- مشکلات زنانه
سلام خدمت شما. من هفت ماه و نیم هست که زایمان کردم و کمی بعد از زایمان داغی پا و دست دارم که شبها گاها به قدری آزار دهنده هست که مجبورم دستمال مرطوب به دور پاهام بپیچم. تست تیروییدم خوب بود و ویتامین B هم مصرف میکنم. احساس میکنم بخاطر هورمون های زنامه است چون جدیدا متوجه شدم که از حدودای زمان تخمک گذاری تا یک هفته بعد از پریود بدتر میشه. ماده ژلاتینی هم که همیشه اواسط پریود از بدنم خارج میشد خیلی زیاد خارج میشه و بیش از یک هفته ادامه پیدا میکنه. من ایران زندگی نمیکنم و اینجا نمیتونیم خودمون بریم پیش متخصص. نامه پزشک عمومی میخواد که متاسفانه همکاری نمیکنند و تا شرح حال میدم تست تیرویید و ویتامین و ... مینویسند. لطفا راهنمایی کنید. ممنون somayehrouhi@gmail.com
- سلام من پریود خیلی نامنظم زود به زود میشه ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که برای سه دوره باید مصرف کنم باره اول از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب خوردم یکیش مونده بود پریود حالا برای باره دوم باید مصرف کنم از روز ۱۶قاعدگی ۵روز بعد پاک شدنم دوباره خون ریزی دارم باید چی کار کنم بنظرتون دارو چه طوری مصرف کنم راهنمایی کنید
- درد شکم
سلام سه روزه درد در ناحیه شکم تکرر ادرار و سوزش ادار دارم
- قاعدگی نامنظم
سلام خسته نباشید، من پرکاری تیروئید دارم ، قاعدگی هام چند ماهی بود که درست شده بود، ولی رابطه محافظت شده داشتم واز قرص اورژانسی استفاده کردم ، و الان این ماه قاعده نشده ام ، زعفران دم کرده هم خوردم ولی نشدم، خواستم بدونم قرص اورژانسی روی تیروئید هم اثر میذاره یعنی بدترش میکنه، الان نمیدونم چیکارکنم
- عفونت در بارداری
سلام خسته نباشید. ۲۸ هفته باردارم .ترشحات زرد از اول بارداری داشتم بدون سوزش و خارش .ولی اان به مدته سوزش تیز داخل واژنم احساس میکنم . بنظر شما عفونت دارم؟
- مصرف داروهای ناباروری
سلام خسته نباشید.من برای بارداری دوم تحت نظردکترهستم ومشکل تنبلی تخمدان دارم.دکترواسم لتروزول وشیاف پروژسترون ۴۰۰وقرص استرادیول تجویزکردن.توی شهرمون روگشتم دارواسترادیول پیدا نمیشه متاسفانه دکترم هم نیستن خواستم بدونم چه دارویی رومیتونم جایگزین بخورم لطفاراهنماییم کنید
- سلام وقت بخیر من به پزشک مراجعه کردم و متوجه شدم که تنبلی تخمدان دارم برام قرص سیپروترون کامپاند (سیبل) تجویز کردن گفتم باعث چاقی میشه گفتن نه ولی من نگران هستم خواستم بببنم عوارض چاقی داره؟و اینکه طول درمان تنبلی تخمدان تا چه مدت هست تا اخر عمرم باید قرص بخورم؟
قرص سیبل مصرف میکردم ۲ تا باقی مونده از قرص های سفید پریود شدم دکترم گفته بود ی هفته صب کن بعد اون یکی بسترو مصرف کن گف اگ بعد ی هفته پریود نشدی اون یکی شروع کن مصرف بکن الان موند شما اینجا گفتین ب محض اینک پریود شدین اون یکی قرص مصرف کنین
- ای وی اف
سلام روزتون بخیر من امپول سینال اف استفاده میکنم از روز دوشنبه باید دوز ۲۴ میزدم این امپول رو خودم تزریق میکردم ولی فکر میکردم درست تزریق میکنم الان متوجه شدم مایع وارد بدنم نمیشده چون عدد رو همون ۱۴۰ مونده یک شنبه هم پانچر دارم الان نمیدونم چیکار کنم ممنونم میشم پاسخ بدید 🙏🙏


