Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ازمایش قبل بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز خانم دکتر شما یک سری ازمایشات برای قبل بارداری برای من نوشتین که انجام دادم و اونهایی رو که نرمال نبودن در زیر صفحه نوشته ام اگه ممکنه در مورد اینکه چطور میزان آنها را نرمال کنم راهنمایی بفرمایین و اینکه طبق تجویز شما دو ماهه که فولیک اسید۴۰۰ و اسپرین برای قبل بارداریم مصرف میکنم آیا با جواب این آزمایشام میتوانم این ماه برای بارداری اقدام کنم؟در ضمن من ۶ ماه پیش در بارداری اول به خاطر حاملگی پوچ در ماه ۲بارداری کورتاژ شدم.۲۹ سال دارم تری گلیسیرید 210(high) (پایین)Hdl cholestrol 31 (پایین). 5.5. Vitamin D (High) 114 Rubella antibody(igG)
- بیماری زنان
با سلام علت درد زير شكم چند روز بعداز اتمام پريود به طور مداوم چيست؟
- ivf
سلام خسته نباشید ببخشید به جای قرص لتروزول به من آتی فارمد دادن آیا این دو قرص نتیجه باهم میده
- عفونت
سلام وخسته نباشید من دیروز به دکتر زنان رفتم چندروز قبل زیر شکم سمت چپم خیلی درد می گرفت وبعدازمعاینه گفت عفونت دارو دادودیروز پماد واژینال را استفاده کردم از صبح حالم بعد شد رفتم دستشویی دیدم به خونریزی افتادم و یه چیزی از بدنم خارج شد نفهمیدم چی بود
- نازای
سلام خانم دکتر من بچه دادم ۱۱ سالش الان ۵سال اقدام هستم باردار نمیشم میخواستم بدونم چند یال پیش منو شوهرم واکسن کزاز زدیم نکنه از اون باشه لطفا جواب بدین ممنون،
- بارداری
سلام.خسته نباشید.هفته 7بارداری هستم.حالت سنگینی و ناراحتی در معده دارم.میخاستم بدونم میتونم قرص لانسوپرازول استفاده کنم؟برای جنین خطری نداره؟
- سلام درد ناحیه سزارین دارم بعد از پنج سال در ضمن در سونوگرافی واژینال هم نشان داده شد که نیش اسکارز سزارینم نازک شده
سلام من حدود ده سال پیش سزارین کردم ولی حالا چند روزه درد شدید دارم جای سزارینم جوری که با تکون خوردن هم درد دارم علتش چیه م
- بکارت
سلام خانم دکتر خوبید من یه دختر ۱۷ ساله دارم متأسفانه دخترم زمین خورد و از شانش یه چوب خیلی تیز به قسمت واژن اش برخورد کرد بعدش کمی خون ریزی داشت خانم دکتر الان چیکار میشه کرد من نمیدونم اون چوب چجور برخورد کرده داخل شده یا نه اون خون ریزی و درد شکم و کمر برای چی بوده به خدا نمیدونم باید چیکار کرد اگر میشه شما راهنمایی کنید .دخترم که میگه خیلی درد شدیدی داشتم. ممنون
- میزان هورمون
سلام و ادب.. در همه سایت های پزشکی نوشته شده در هفته سوم بارداری میزان هورمون hcg باید 5 الی 50 باشد. میخاستم بدونم این سه هفته از لقاح شروع میشه یا از آخرین پریود.. یعنی سه هفته از لقاح یا پریود.. و آیا این حرف درست است؟
- قرص ویتامین
باسلام.آیا مادر پس از سزارین و در دوران شیردهی میتواند از قرص های ویتامین و مکمل استفاده کند؟مثل کلسیم،آهن و ....معمولا شما بعد از سزارین داروی خاصی تجویز می کنید؟
- جواب تست پاپ اسمیر
Satisfactory for evaluation .no transform tion zone....._negativ for untraditional..._Associated with inflammation...mild
این ازمایش رو برام تفسیر کنید
- عقب افتادن پریودی بعد از. یک ما
- پریودی با مصرف قرص وروژست
با سلام وقت بخیر ببخشید حدود 40روزه وروژست مصرف میکنم در کل بگم لک داشتم و از ناحیه ی شکم کمی هم درد ولی بعد از نزدیکی اویل دردم زیاد بود ولی الان یکم کم تر شده ولی الان هم شکم م درد میکنه هم پریود شدم خواستم ببینم این طبیعیه ؟
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- سلام خسته نباشیدجواب جواب سونوگرافی ک امروز گرفتم اینه در بستر اناتومیک مربوط ب رحم درفضای لکن تصویر یک ناجیه اکوفری با ابعاد 70در 4uدیده شده وفاید سپتا وجز solid است چکار کنم ؟؟؟؟
سلام خانم دکتر من روز ۹ سیکلم سونو سه بعدی شدم و ضخامت اندومترم ۹ و دوکانون کالسیفیه ۳ میلی متری در فوندوس رحم دارم ایا خطرناکه خیلی نگرانم کالسیفیه چیه
- تاخیر پریود و بارداری
سلام خانم دکتر من دوماه که ده روز تاخیر پریود داشتم یعنی زمان پریودیم پریود نشدم بعد ده روز الان پریود شدم خونی که بیرون میاد خیلی تیره است قبلا اینجوری نبود ممنون میشم راهنماییم کنید و بگید چیکار کنم برای بارداری مشکلی نداریم من سونوگرافی دادم همه چی نرمال از شوهرمم همینطور آزمایش اسپرم داد مشگلی نداشت الان نزدیک ۱ سال میشه اقدام کردیم ولی نتیجه نگرفتیم لطفا راهنمایی کنید
- تاخیر در قاعدگی
سلام ماه گذشته آنفولانزا گرفتم وکلی آنتی بیوتیک مصرف کردم آزیترومایسین آمپول پنی سیلین وامپول بتامتازون ونابروکسن ژلوفن وانتی هیستامین نوربیون زدم بعد دوهفته بعد دیسک کمرم دردش شروع شد پیروکسیکام تیزانیدین ومسکن خوردم الان ۳ روز عقب انداختن بیبی چک منفی بود ولی آزمایش خون ندادم ازعوارض داروهاس چون ۴۷ سالمه واصلا بچه نمیخوام وجلوگیری طبیعی داشتم خیلی نگرانم
- باردار
سلام.دکتر،بعضیا میگن اب هویج جای بچه راسفت میکنه ،خیلیا هم میگن نخور ،حالا من جیکارکنم بخورم یانه باردارم 4ماهه
- مادرانه
آسمانی پر از ستاره،دشتی پر از گل،تقدیم به آنی که بهشت زیر پایش جا دارد تقدیم به مادر....که مهرش تا ابد در دلم جای دارد.تقدیم.
- اختلال در عادت ماهیانه
سلام من از اولین روزی که از تموم شدن پریودم میگذره تا ۸روز نزدیکی نکردیم بعداز ۸روز نزدیکی کردم جلوگیری طبیعی داشتیم من از همون شب به مدت ۴روز قرص ضد بارداری سیپروتون مصرف کردم الان ۱۰رو از قطع قرص میگذره وعادت نشدم امکان داره باردارباشم


