Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- لکه بینی
معنی این متن چیست وچه راهی برای درمان آن پیشنهاد میشود:یک منطقه اکوفری داخل کانال سیروکس مشاهده شده.
- پریودی
سلام.دختری ۱۱ ساله هستم.تجربهی اولین پریودی هامو دارم.خیلی حس بدی دارم و وقتی تکون میخورم باید برم دستشویی و هر ۵ دقیقه هی میرم دستشویی.خیلی حس بدی دارم و هی میبینم با وجود استفاده از نوار بهداشتی به لباس زیرم میخوره.دو تا پوشک میذارم لوکه میشه.اصلا نمیدونم باید چیکار کنم.حتی کار های روزمره ام رو هم نمیتونم انجام بدم.نمیتونم زیاد حرکت داشته باشم.گاهی وقتا سبک میشه ولی بعدش نه.الان که مدارس انلاینه ولی میترسم باز شه و نتونم با این شرایط کنار بیام مخصوصا تو زنگ ورزش.لطفا راهنماییم کنید.ممنون.:(
- پریود
باسلام . بیبی چکم منفی شد ولی زمان پریودم عقب افتاده دلیلش میتونه چی باشه؟ آیا امکان داره بیبی اشتباه کرده باشه؟
- نمونه اسپرم
سلام خسته نباشیدمن کاندیدivfهستم همسرم برای دادن دادن اسپرم تومحیط بیمارستان مشکل دارن میخواستم بدونم قبل دادن اسپرم میتونن قرص تادالافیل بخورن چون بدون قرص میگن استرس میگیرم نمیشه این قرص تواسپرم تاثیرمنفی نداره
- سلام ببخشید من روز 21 به خاطر خون ریزی جنین 6 هفته سقط شد رفتم سونو دادم گفتن 5سی سی بقایا مونده بهم قرص کفسول مفنا میک اسید دادند فقط لکه دارم هیچی دفع نکردم چکار کنم راهنمای کنید ممنون میشم
- بیماری زنانه
سلام وقت بخیر ترشحات من سفید و کش دار هستش.سوزش و خارش ندارم.اما التهاب دارم.نزدیکی هامم دردناکه. ازمایش ادرار دادم گفتن عفونت ندارم.علت این التهاب چیه؟ ممکنه عفونت باشه؟
- زیبایی
سلام
خسته نباشید. شما تزریق چربی به واژن انجام میدید؟ هزینه اش رو میفرمایید؟ - رحم دارای ابعاد 7339mm و اکوی میومتریال هتروژن میباشد یعنی چی ؟
داخل سونوی من اینو نوشته رحم دارای ابعاد 7339mm و اکوی میومتریال هتروژن میباشد
- موی بدن
سلام چون تنبلی تخمدان دارم موهای بدنم زیاده چیکارکنم چه دارویی مصرف کنم ک موهاش کمترشه
- آیا از بین رفتن تخمدان در دختر مجرد۱۷ساله درمان دارد؟
- سوال در مورد بارداری
سلام من تنبلی تخمدان داشتم و پریود نامنظم دارو مصرف کردم و دوره ام تنظیم شد و سر ۱۴ام پریود میشدم حدود ۱۰روزی هست عقد کردم و در این مدت رابطه جنسی نداشتیم و دخول و انزال هم نداشتیم اما همسرم عادت داره لخت کنارم بخوابه منم ۱۱روزه دوره ام عقب افتاده امکان بارداری هست؟
- بارداری
سلام خانم دکتر من هفته 27 بارداری هستم قبل بارداری 52کیلو بودم الان که هفته 27 هستم شدم 58 کیلو بنظر شما کم نیست اصلا احساس سنگینی هم ندارم بچه اول خیلی احساس سنگینی میکردم ولی اینبار احساس نمیکنم بارداریم تکانهای جنین هم نرماله ولی حس سنگینی ندارم لطفا راهنمایی بفرمایید
- تنبای تخمدان
سلام خانم دکتر من تنبلی شدید تخم دان دارم...کا رو ر یائسگی دارن میرم.خیلی نگرانم.ایا علاجی داره.۳۳ سالمه...
- روز اول پریود
سلام من میخوام روز اول پریودم رو بدونم دیروز ساعت ۵ عصرمتوجه شدم با یه مقدار کم خون و دیگه قطع شد تا فردا ظهر .حالا من دیروز رو روز اول حساب کنم یا امروز رو .لطفا زود جواب بدین
- DNA
آیا خودم میتونم از نوزاد نمونه برداری انجام بدم یا خیر
- بارداری
سلام ببخشید من یک سال پیش رحم اجاره ای بودم دوبار انتقال انجام دادم بعد مصرف قرص وامپول های پرژسترون و شیاف امکان داره الان واسه باردارشدن خودم مشکل پیش بیاد؟؟؟
- عوارض سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر من ۳۲ سالم و یه زایمان زودرس تو ۲۹ هفته داشتم و خداروشکر بچه ام موند و ۸ ماه داره ولی با توجه به بالا رفتن سن میخوام تو ۲ سالگیش اقدام به بارداری کنم ولی ب دلیل اینکه نمیتونم کامل استراحت مطلق داشته باشم و از خانوادم دورم میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم چون زایمان زودرس خیلی خیلی به خاطر شرایط بچه اذیت شدم ممنون از شما🌹
- سمت راست دذد
سلام چند روزه کوتاهیه سمت راست واژنم درد میکنه بعد پریودی اینجور شدم عفونت هم نداشتمه تا الان علتش چیه
- سنگینی و سوزش زیردل
سلام خسته نباشید من ۶ ماه اقدام به بارداری کردم این ماه از روز ۳ پریودی قرص کلوفین و لتنزل خوردم تا ۵ شب بعدش روز ۷ ۸ ۹ امپول سینال اف زدم و روز ۱۴ پریودی سونو شدم و امپول ازاد سازی دوتا زدم امروز ۱۲ روز از امپول میگذره و روز ۲۵ سیکلم سوزش زیر دل و تهوع شدید دارم ترشح دارم کمر درد و زیر شکمم گاهی درد میگیره ایا اینا علایم باردارین؟سیکلمم ۳۰ روزس و خودم ۲۴ سالمه
- تغذیه وبارداری
سلام خسته نباشید چند وقت بعدازمصرف قرصهای لاغری وکاهش وزن میشه اقدام به بارداری کرد؟


