Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بعداز عمل سرکلاژ شکمی قبل از بارداری اسپرم از چه راهی وارد رحم میشه و بارداری انجام میشه؟
پنج روز بعد عمل سرکلاژ یهچیز مثل ترشح جنس مخاط بینی ولی دراز وپهن از بدنمخارج شد یعنی چی میتونه باشه میترسم
- لاپاروسکوپی
باسلام خسته نباشید هزینه لاپاروسکوپی تشخیصی برای بازکردن لوله فالوپ حدودا چقدراست میشه لطف بفرمایید
- قرص و آمپول پروژسترون
سلام میشه بعد از ivfبه جای آمپول پروژسترون از شیافش استفاده کرد
- تیرگی ناحیه تناسلی
من ناحیه تناسلی و کشاله رانم خیلی تیرس ایا راه درمان داره
- طریقه استفاده قرص سیبل
لطفابگیدک چطور استفاده کنم قرصوازرنگ سفیدشروع کنم یارنگی!دکترم گفته ازروز۳قاعدگی شروع کنم اماهیچ توضیح دیگه ای ندادن بعدازاتمام بسته ایابلافاصله بلیدبسته بعدی راشروع کنم؟
- بیماری داخلی
علت بوی بد واژن و راهی برا رفع آن
- حاملگی پوچ
با سلام علت حاملگی پوچ چیست ؟خانم دکتر امکان دارد در باردای بعدی اتفاق بیافتد ،برای جلوگیری از این اتفاق چه کاری می توان کرد با تشکر
- زخم واژن
زخم دهانه دارم کپسول کلیندامایسین و شیاف فیتورمیل داده بهم ایا خوب میشه چیز دیگه لازم دارم
- آی یو آی
با سلام و ادب، خانم دکتر عزیز آی یو آی احتمال مثبت شدنش برای یک خانم 40 ساله چقدره پیشنهادتون برای تنگی دهانه رحم آی یوآی بوده خواستم بدونم ممکنه آی یو آی نتیجه مثبت داشته باشه برام
- بارداری
سلام خانوم دکتر عزیزم من در هفته ۲۰ بارداری هستم و چند روزیه رنگ مدفوع تیره دارم و دو بار طی این یکی دو روز صبحا حالت دل پیچه بهم دست داده ایا ممکنه به خاطر مصرف قرص اهن در صبح باشه یا مشکل دیگه ای وجود داره؟
- بارداری بعد از سقط
با سلام یک ماه از زمان سقطم میگذره و هنوز پریود نشدم . در این ماه رابطه محافظت نشده داشتم . چه زمانی میتونم تست بارداری انجام بدم که از جوابش مطمئن باشم و در صورت باردار نبودن برا پریود شدن دارو مصرف کنم ؟؟
- سلام خانم دکتر من پنج ماه پیش به دلیل زایمان خارج از رحم نزدیک به ایسموس که جنین مرده بود و تشخیص غلط در بیمارستان بستری شدم لوله سمت راست و بالای رحم رو با جنین دراوردن ماه اول خیلی شدید شدیداااا پریود شدم از ماه سوم پریود نداشتم واندازه رحم درسونوگرافی ۱۴۲سیسی بوده دکتر برام یه قرص دوزلست تجویز کردن واقعا میترسم ایا بااین قرص مشکل من حل میشه لطفا راهنمایی بفرمایین
- راجب پریودی
سلام وقت بخیر خانم دکتر من یکسال پیوند کلیه ام تو این یکسال مشکلات عادت ماهانه زیاد داشتم دکتر سونو مشکلی ندارم قرص دوفاستون خوردم پریود میشد قطع کردم دیگه نشدم رفتم دکتر مجسترول داد قطع کردم اما ۲۰ روز گذشته پریود نمیشم میشه مرتب دوفاستون بخورم پریود بشم
- اقدام بارداری
سلام چرخه های مرتب دارم.بهد تجویز دکتربرای کمک ب بارداری قرص دوفاستون را از روز ۱۴ تا ۱۰ روز خوردم... و الان ۶ روز از قطع اون میگذره....دوسه روز به پریودیم مونده آیا اینکه قرص برای من خونریزی نداده میتونه نشانه مثبت برا بارداری باشه؟بعلاوه این چند روز گاهی در طول روز زیر دلم میگیره و یکم درد ضعیف داره...نه به شدت پریودی..و ترشحات آبکی سفید دارم.
- قرص دروسبلا
سلام ، تنبلی تخمدان داشتم دوره دوم برام قرص دروسبلا تجویز کردن من فراموش کرده بودم ک طبق گفته پزشک باید از روز اول پریود مصرف کنم و الان چهار تا از قرص هام رو بدون اینکه پریود باشم مصرف کردم، ادامه بدم یا اینکه بسته دیگه ای رو هنگام شروع پریود مصرف کنم
- حاملگی
سلام خانم دکتر من این ماه پریود نشدم ازمایش دادم حامله هستم عدد بتا ۸۴۳۶.۰است این عدد خیلی بالاست میترسم توروخدا راهنماییم کنید
- سلام من بارداراز ۱۷ هفتگی تاالان که ۳۰ هفته شده هرشب قرص تیافیل ۱۰ میخورم فشار ریه بالا دارم آیا برای جنین ضرر داره بامجوز دکتر
- قرص دزوسپتیو
سلام وقت بخیر خسته نباشی ببخشید من مدتی خونریزی داشتم و پیش خانوم دکتری رفتم ایشون گفتن پولیپ دارم و ب مروز زمان با قرص و آمپول و مرتب سونو رفتن پولیپ از بین رفت اما برای مرتب شدن بموقع عادت ماهانه قرص دزوسپتیو برام تجویز کردن ک س ماه استفاده کنم اما ماه اولی و دومی ک استفاده کردم مرتب باز خونریزی دارم میشه راهنمایی کنید لطفا ب چ علت و چیکارکنم
- AUB
سلام،19سال قبل دومین cs داشتم،بیش از 10ساله لکه بینی دارم(سه روز قبل پریود و بعد حدودا پنجم پاک میشم و بعد یکی دو روز لکه بینی دارم تا روز ۹گاهی۱۰گاهی حتی۱۱و۱۲،دو بار کورتاژ شدم(ضخامت اندومتر،پولیپ)ولی بیفایده بوده, الان محل اسکار رو بررسی کردن،کیست۴/۵mmداره،آیا لکه بینی ها از اینه و درواقع بخاطر زخم هست و جزء پریودی نیست و میتونم راحت نمازهام رو بخونم
- بارداری و تیرویید
سلام خانم دکتر عدد تیروئید من ۴.۷۵بودم قبلا آزمایش تیرویید داده بودم همیشه نرمال بود و اینکه داروی تیرویید هم مصرف نمیکنم الان هم ای وی اف کردم مشکلی پیش میاد ؟


