Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عمل هایمن
سلام خسته نباشید میخواسم ببینم شما عمل هایمن انجام میدید...زهرا 09017956160
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
ببخشید به جای ۲۴ اشتباهی دوبرابر تزریق کردم الان باید چیکار کنم
- تعویق پریود
سلام خسته نباشید من ۱۷فروردین عمل بینی دارم .۱۶فروردین زمان پریود هستش میخوام دوسه روز به تعویق بیفته باید چه قرصی مصرف کنم ؟
- تاخیر در پریودی
سلام من یه دختر مجرد هستم که ۴ ساله از شروع پریودیم میگذره ، توی سال اول و دوم و تقریبا چند ماهی از سال سوم پریودیم هیچ تاخیری نداشتم و دورم منظم بود اما با تاخیر پریود میشدم جوری که ۲ تا ۴ ماه از پریودم قبلیم میگذشت تا دوباره پریود میشدم الانم کمتر از یه ماهه دارم قرص سفکسیم ۴۰۰ مصرف میکنم و ۴ ماهه پریود نشدم آیا ممکنه بخاطر مصرف این قرص باشه که اینقدر پریودیم عقب افتاده ؟؟؟ و اینم بگم من پارسال به دکتر متخصص مراجعه کردم و آزمایش و سونو هم دادم ولی هیچ مشکل قابل توجهی نداشتم و ایشون گفتن بخاطر استرس امتحاناته چون اواخر خرداد من مراجعه داشتم ... خواهش میکنم اگه بشه علت رو بفرمایید ؟ آیا نیاز به مراجعه به پزشک هست؟ یا بر اثر قرصه و طبیعیه؟؟
- سوال
باسلام خانم دکتر من حدودا پنج ساله ازدواج کردم و از همون دفعه اول نزدیکی پارگی پرینه داشتم میخواستم ببینم میشه با عمل جراحی مشکل رو حل کرد خیلی اذیت میشم و تو روابط زناشوییم به مشکل برخوردم فرزند هم ندارم
- پرده بکارت
سلام خانم دکترای خودارضایی توحالت دستشویی با مالش به بکارت آسیب میزنه
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من تنبلی تخمدان دارم دکتر برم 2 تا آمپول تجویز کرد که بعد از زدن آن 2 هفته گذشت که پریود شدم و قرص سیبل و قرص اسپیرونولاکتون.را تجویز کرد زمانی که قرص سیبل را مصرف میکنم باید مصرف قرص اسپیرونولاکتون راقطع کنم؟؟؟؟
- سلام بقایا مانده ولی خونریزم خیلی زیاد بعداز یکماه جیکار کنم
الان نزیک یکماه هست جنین سقط شده دیروز الان یکهفته میشه خونریزی شدید دارم دیروز رفتم سنو گرافی گفت بقایا ماند ه چکار کنم گلتاژ دوست ندارم
- قرص سیبل
من میخواستم پریودم به تعویق بیفته قرص سیبل خوردم چند روز بعد از شروع مصرف سیبل لکه بینی دارم چکار کنم قطع بشه
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من ۵ماه سرکلاژ شکمی انجام دادم بعد از سرکلاژ شکمی تا سه ماه جلوگیری کردم الان دوماه ک رفتم اقدام و باردار نمیشم ممکنه از سرکلاژ شکمی باشه باردارهای قبلیم با اولین اقدام یا دومین اقدام باردار میشدم با متفورمین. الان هم متفورمین میخورم ولی باردار نمیشم
- زگیل تناسلی
سلام خانم دکتر بزرگوار، خانم دکتر من حدود سه سال پیش که با همسر سابقم زندگی میکردم خیانت میکرد و من یکی دو سال پیش متوجه شدم مبتلا به زگیل تناسلی شدم و متاسفانه متسفانه بدبختانه چون بدلیل ترس از جدایی و خیانت های مکررش تن به خواسته های وحشیاااااااانه و حیوانیش میدادم الان میترسم که مبتلا به زگیل تناسلی دهانی سده باشم یه جیزایی تو دهنم هست که خودم نمیدونم زگیل هستن چی هستن اصصصصلا هم رووم ننیشه به پزشک زنان بگم چون خجالت میکشم کخ تن به اون خواسته های حیووووانی اون لشغال دادم تو روخدا توروخدا توروخدا توروخداااااااا به من بگید من چکار کنم سه دوره واکسن گارداسیل رو زدم ولی هنور تست مجدد نگرفتم ولی درمورد شک اینکه تو دهانم هم زگیل هست یا نه نمیدونم نمیبیبدونم چکار کنم توروخدااااااااااا بگید من چکار کنم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر راستش من حدودا یکماه پیش سرکلاژ شکمی شدم سر وقت خودش پریود شدم الان بعد دوهفته دوباره پریود شدم طبیعیه یا باید برم دکتر؟
- سپاس فراوان
سلام وقت بخیر سپاس مخلصانه ازمحبتهای شماخانم دکترعشق واقعا نمیدونم چجوری ازتون تشکرکنم کلی سوال میفرستادمو شماپاسخ میفرستادین ممنونم سپاسگذارم و پیشاپیش سال نو مبارک
- پریود۱
سلام وقت بخیر ۵ ماه قرص مارولین مصرف کردم برای جلوگیری از بارداری.ماه گذشته بعد از اتمام قرص پریود شدم و دیگه قرص مصرف نکردم.یک روز از موعد پریودم گذشته و ۱۲ روز پیش نزدیکی داشتم ولی منی اصلا با واژنم برخورد نداشته یعنی دخول نداشتم و بی بی چک هم منفی بوده.احتمال بارداری وجود داره؟و اینکه بعد از قطع قرص تاخیر در پریود تا چند روز طبیعیه؟و اینکه بی بی چک بعد از ۱۲ روز درست نشون میده؟ در صورت امکان به سوالات من پاسخ بدید ممنونم از وقتی که میگذارید
- خونریزی نامنظم
سلام.وقتتون بخیر.من درماه چندین بار خونریزی داشتم.دکتر گفت بخاطر دستگاه آی یو دی هست.دراوردم و قرص مدوکسی پروژسترون دادن بهم.البته آمپول جلوگیری ۳ ماهه م زدم.الان هنوز ۳ روزاز اتمام دوره مصرف قرصم مونده اما بعداز هر رابطه خوریزی میکنم.قرصو که میخورم قطع میشه.علت چیه واقعا.خیلی نگرانم
- لکه بینی بعد دو روز از پریودی
سلام من اين ماه براي اولين بار بعد هفت روز پريودي كه پاك شدم دوروز بعدش شروع به لكه بيني كردم علتش چيه اينم بگم بعد پاك شدن نزديكي كردم و اين كه چهار ساله دوفاستون مصرف ميكنم اولين باره كه همچين چيزي اتفاق افتاد برام و اينكه ٢٣ سالمه و متاهلم
- فیبروم کلسیفیه
سلام خانم دکتر من یک فیبروم کلسیفیه در سمت چپ دارم ودرروز ۶ شهریور پرید شدن البته دوروز قبلش لکه بینی داشتم و۱۱ پاک شدم ودوباره ۲۶ خونریزی پیدا کردم ودرحال اقدام برای بارداری هستم ایا این خونریزی ها ونا منظم شدن آن به این فیبروم ربط داره وایا باوجود آن میتوان باردار شدویا باعث سقط جنین میشه پارسال باردار بودم و۱۲ هفته سقط داشتم وبعداز اون هم عمل فیبروم داشتم
- عفونت واژن
سلام خسته نباشید من 20سالمه و مجردم حدود یک ماهه که از واژنم ترشحات پنیری سبز رنگ خارج میشه که بوی خاصی نداره ولی این اواخر بزرگتر شدن میخواستم بدونم مربوط به عفونته آیا نگران کننده اس میشه لطفا راهنمایی کنید از چه آنتی بیوتیکی استفاده کنم
- باسلام دخترم ۲۰ساله .جراحی اندومتریوزشده ترشح زیادداره والتهاب رحم وتخمدان ومثانه .بیزحمت راهنمایی کنین برای درمانش ودلیلش ۶ ماهه جراحی شده ولویتودمیخوره
- سلام خانم دکتر من یکی از بیماران شما هستم که ۹۷ رحم وتخمدان سمت چپ رو برداشتم به تازگی در ناحیه سمت راست احساس درد داشتم وبه سونو گرافی دکتر روشن مراجعه کردم وایشون گفتن یه کیست فانکشینال به اندازه ۳۰ میلمتر دارید ایا نیاز به مراجعه به شما دارم واین موضوع خطرناک میباشد ممنونم


