Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- پلی کیستیک وتنبلی تخمدان
سلام خسته نباشید من کیستک سپتا و ذرات آکوژن داخلی به دیامتر37*41 درتخمدان سمت راست و 36*39 در تخمدان سمت چپ دارم مشکلی پیش نمیاره؟؟
- حاملگی؟
یک روزبعدپریودی نزدیکی داشتم قرص اورژانسی همون لحظه خوردم ایا حامله میشم
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
یک ریم secretionبین دولایه اندوسرویکال مشهود است یعنی چی
- با سلام خون پریودی بعد از سرکلاژ شکمی کم کم و تدریجی میاد؟
نوع ریزش خون پریودی بعد از جراحی سرکلاژ شکمی؟
- تاخیر پریودی
سلام دخترم ۱۹ ساله هست همیشه ۲۰ روز ب ۲۰ روز پریود میشه اما این ماه شده ۲۴ روز ولی هنوز عادت ماهیانه نشده خیلی نگرانم ممنون
- بارداری پوچ
سلام ببخشید من بارداری پوچ ۶ هفته داشتم که با دارو سقط کردم بعد از اینکه خونریزیم تموم سد رفتم سونو گف کانون هتروژن با ابعاد ۱۶ میلی متر حالا باز باید چیکار کنم؟این یعنی چی؟الان نزدیک پریودیمم هست
- نامنظم بودن قاعدگی
- آی یوآی
سلام برای انجام آی یوآی روز۱۲پریودسونوشدم تخمدان راست حاوی فولیکول غالب به ابعاد۲۴×۲۴میلیمتروتخمدان راست فولیکول۲۵×۲۱ میلیمتر میباشد.سوالم اینه آیااین اندازه فولیکول غالب طبیعی وبرای بارداری مناسب؟آیااندازه فولیکولها طبیعی است؟
- سلام خسته نباشید من بعدازچهرسال الان قسمت راست بخیه سزارینم درد میکنخ میخواستم علتشو بدونم
- سلام ببخشید آیا ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست
سلام و عرض احترام ببخشید ریپاون برای همانژیوم کبد مضر هست؟
- ترشحات ژله ای
سلام خانم دکتر دختری مجرد هستم دوتا سوال ازتون داشتم اول اینکه من هرماه تقریبا یک هفته بعد از پریودم به مدت یک یا دو روز ترشحات ژله ای وشفاف دارم آیا این طبیعیه؟ وسوال دومم اینکه من قبلا سر پریودم خیلی شدید درد داشتم به طوری که با خوردن مسکن هم تا ۴یا۵ ساعت درد زیادی رو تحمل میکردم و حجم پریودمم زیاد بود تقریبا ۵یا۶روز ولی الان نزدیک دوساله که دردام کمترشده و بعدازخوردن یه مسکن و دمنوشها اروم میشم و حجم پریودمم کمتر شده تقریبا۳یا۴ روز بعضی از ماه هاهم سه روزه و روزه ۴و۵ لکه بینی دارم میخواستم ببینم این خطرناکه یا نه؟ واقعا ممنون که جواب میدین
- سلام من پریود خیلی نامنظم زود به زود میشه ماهی دو بار میشه رفتم دکتر برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون داده که برای سه دوره باید مصرف کنم باره اول از روز ۱۶قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب خوردم یکیش مونده بود پریود حالا برای باره دوم باید مصرف کنم از روز ۱۶قاعدگی ۵روز بعد پاک شدنم دوباره خون ریزی دارم باید چی کار کنم بنظرتون دارو چه طوری مصرف کنم راهنمایی کنید
- قرص مدروکسی پروژسترون در اقدام به بارداری
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر. من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم 34 سالمه دکتر زنان بهم قرص مدروکسی پروژسترون شبی 2 عدد به مدت 10 شب میخورم. شما گفتین ازاین ماه نزدیکی داشته باشم بعد از دوروزپاک شدن به مدت 4 شب پشت سرهم نزدیکی داشتیم ولی متاسفانه حالم بد شد. دکتر گفته انفولانزا یا مشکوک به کرونا هستم. احتمال داره باردارهم باشم ؟ این ماه قرص مدروکسی پروژسترونم تمام میشه. 3 ماه شده که قرص مدروکسی رومیخوردم ولی فقط این ماه نزدیکی داشتیم که مریض شدم. حالا میشه ازماه بعد دوباره نزدیکی داشته باشیم اقدام به بارداری کنم قرص مدروکسی پروژسترون از دکتر زنان بگیرم؟ چون فقط اون قرص منظم میکنه پریدی منو؟ مرسی ازاینکه سوالامو جواب میدین تشکر
- ضروری
باسلام.امکان دارع به سوالهای دورپز پیش هم جواب بدید
- سلام خسته نباشید من دخترم برا هورمون مردانم قرص مصرف کردم اسپیرونولاکتون و ال دی العان ک قعط کردم کلی جوش زدم خاستم بپرسم میتونم خودم هفته ای ۳تا اسپیرونولاکتون ۲۵ بخورم بدون ال دی پری رو تغیر نمیده بخدا پول دکتر ندارم دیگه
- بارداری
سلام من چهار بار سزارین شدم سزارین اولم ۱۳سال قبل بود دومی ۱۰سال قبل سومی ۶سال قبل و چهارمی ۴سال قبل الان هم باردارم دلم میخواد طبیعی زایمان کنم همه سونوهام نورماله امکانش هست یا خیر میشه لطفا پاسخ بدهید
- من میخواهم باردارشوم اما نمیشود مشگلی ام ندارم چکارکنم
- نازایی
با سلام وخسته نباشید. من 3 بار انتقال جنین انجام دادم و منفی شد قبل بار سوم عمل کورتاژ تشخیصی و پولیپ داشتم انجام دادم میخواستم بدونم با برداشتن پولیپ به طور عادی باردار میشم ؟البته همسرم ضعیف هستن ؟یا باید باز هم انتقال انجام بدم؟
- سلام تعیین جنسیت
سلام برای تعیین جنسیت دختر با ìui مزاحمتون شدم دوتا پسر دارم من که سنم بالای چهله می تونم یا این آرزو ی دختر دار شدن رو به گور ببرم😪😪😪


