Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست اکوفری
با سلام من 35سالمه مجردم وکیست اکوفری ابعاد63دارم ایا خطرناکه ونیاز به جراحی داره ؟با چه دارویی میشه دفع کرد؟
- ممنونم اگه سریع پاسخ بدی
سلام وقت بخیر یک سوال داشتم اگه خانمی یک سال همسرش فوت کرده .بعد یک سال محرم یک میشه و رابطع جنسی برقرار میکنن بعد مدتی این خانم ازدواج میکنن با شخص دیگه اگه همسر جدید درخواست معاینه کنه اینا مشخص میشع این خانم در این تایم یک سال رابطه جنسی داشته
- سلام خانم دکتر من خانمی هستم ۳۷ ساله و برای اولین بار میخوام باردار شم در سونو متوجه شدم که هرنی و میوم رحمی دارم اگه حاملخ بشم مشکلی پیش نمیاد
- گروه خونی منفی
سلام من گروه خونیم منفی و شوهرم مثبت .و فامیل هم هستیم . من قبل بارداری اسید فولیک یک میلی بخورم کفایت میکنه یا پنج بخورم .
- بارداری
سلام خانم دکتر وقت بخیر من خانمی ۲۲ ساله هستم بعد از بلوغ دوچار هیرسوتیسم شدم و موهای زائد زیادی در زیر چونه و وسط قفسه سینه ام ایجاد شدن ، به تازگی آزمایش هورمونی دادم و همگی نرمال بودن به جز 17هیدروکسی پروژسترون که حدود ۳.۱ نانوگرم بر میلی لیتر بودن و کمی هم پرولاکتینم بالا بود و پزشک هم برام دارو نوشت ولی چیزی نگفت ، در اینترنت مطلبی خوندم که واقعا منو ترسونده اینه که من ممکنه با این نتایج آزمایشات مبتلا به هایپرپلازی فوق کلیه باشم و از این بابت میترسم که آیا بالا بودن این هورمون رو بارداری هم تاثیر گذار هست؟ آیا ممکنه نوزاد من مبتلا به ابهام تناسلی بشه؟ خواهش میکنم پاسخ من رو بدید. متشکرم
- اقدام به بغرداری
سلام من ۱۶بهمن ماه سقط داشتم و افتادم به خونریزی و کامل جنین تو هفته ۱۲خارج سد تو تاریخ ۲۶اسفند باز پریود شدم رفتم دکتر معاینه کرد گفت چون سن جنین کم بوده مشکلی نداری برای اقدام دوباره و من اقدام به بارداری کردم تو تاریخ هشتم میخوام بدونم کی آزمایش خون بدم مشخص میشه که باردار هستم یا نه
- مصرف قرص استرادیول
سلام من ivfکردم هفته 9 با داریم قرص استرادیول 2میلی هرروز3نوبت همراه با شیاف وآمپول پروژسترون مصرف می کنم میخاستم بدونم کی قرص استرادیول قطع میکنه دکترم اصلا توجهی نمیکنه تهران ivfشدم الان زیرنظر متخصص ivfهستم توجهی به بیمارنمیکنه لطفا کمکم کنید خیلی استرس دارم ممنون
- دو دلی برای سرکلاژ
سلام خانوم دکتر من ی زایمان زودرس تو هفته ۲۶ داشتم برای بارداری بعدی موندم سرکلاژ واژینال کنم یا شکمی چون میگن شکمی مطمئن تره ولی واژینال بودن کسایی که دوباره شکست خوردن لطفا راهنماییم کنید
- بیماری زنان
حدودا دو ماه است که وضعیت پریودم بهم خورده کلا تو این دو ماه پاکی نداشتم مقدارش خونریزی فقط کم یا زیاد شده.خیلی اذیت دارم میشم دکتر برام قرص اهن،مفامیک اسید،ترنسید داده.ولی هیچ اثری نداشته 48سالم هست در ضمن فیبرم هم دارم.ولی تا حالا این طوری نشده بودم
- سونوی آنومالی
سلام. من دیروز سونوی انومالی دادم همچی زده بود نرمال دکتر سونوگرافم گفت خوبه. بنظرتون طول سرویکس تو هفته۱۸ که ۳۸ زده خوبه؟ و اینکه تو سونوی ان تی ضربان قلب ۱۵۶بود و اینبار انومالی شده ۱۴۱.اینکه اومده پایین بد نیس؟
- تنبلی تخمدان
تاثیر متفورمین بر تنبلی تحمدان
- کیست تخمدان
سلام وقت بخیر .من یه مدت هست که پهلوی راستم هنگامی که مثانه ام میخواستم تخلیه کنم درد داشت طوری که پهلوی راستم نگ۶ میداشتم تا ادرار کنم سونو شکم و لگن انجام دادم کفتن کیست ۶۰میلیمتری اینترنال اکو دارم میخواستم بپرسم از خانم دکتر باید چی کار کنم ممنون
- خود ارضایی
میخواسم بپرسم آیا خود ارضایی برای کسی ک اقدام کرده در حد کمش انجام داده میتونه باردار بشه اگه همه چیزش نرمال باشه؟؟
- ساکشن
سلام.میخاسم بدونم برداشتن چربی روی ناحیه تناسلی جزو همین جراحی زیبایی هست یا با لیپوساکشن هم انجام میشه؟و شما انجام میدین اینکارو؟
- درد و سوزش در زمان ادرار
سلام خسته نباشید،ببخشید من هنوز ازدواج نکردم با نامزدم رابطه جنسی دارم به سن قانونی رسیدم نمیخوام خانوادم مطلع بشن خواستم ببینم میتونم بدون مادرم پذیرش بشم
- مونس پوبیس مونس پلاستی
سلام روزتون بخیر خانوم دکتر ،شما جراحی زیبایی مونس پوبیس یا همون مونس پلاستی برای برداشتن چربی وپوست بالای دستگاه تناسلی انجام میدین،من بدلیل اصافه وزن خیلی قسمت مونس پلاستی چربی وشل میخواستم عمل زیبایی انجام بدم بردارم ،واینکه اگه انجام میدید ایا کاملا اون قسمت صاف میشه ،ممنون میشم پاسخ بدید
- پریود سبک
سلام ۲۴سالمه مجردم میخواستم بدونم علت اینکه زمان خونریزی قاعدگی من از ۷روز به ۲روز کاهش پیدا کرده و موقع پریودی سوزش واژن هم دارم چی میتونه باشه؟ کم کاری تیروئید هم دارم که فوق تخصص غدد به تازگی دوز لووتیروکسین رو بیشتر کرده
- سوزش بخیه سزارین
سلام من حدود ۴۰ روز است سزارین شدم همچنان احساس سوزش در محل زایمان دارم تا چه زمانی سوزش ادامه داشته باشد طبیعی است وبرای بهبود سریعتر دارو وجود دارد
- سقط
باسلام من ۳ هفته پیش در ۷ هفتگی سقط داشتم سونو شکمی انجام دادم گفتن رحم پاک و تمیز است ولی در طول روز تکانهایی در زیر شکم دارم علتش چیست؟
- زگیل
سلام من نزديك ناحيه تناسليم زگيل دارم چندتا زياد شده مشكل چيه؟خطرناكه؟چرا اينجوري ميشه من مجردم و ٢٤ساله


