Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تست غربالگری
هزینه آزمایش غربالگری Cell free dna چقدر هست؟ آیا در رشت و توسط خود شما انجام می شود؟
- اقدام به بارداری
سلام ۳۰ سالمه وقرص لوبل ولاموتریژین وفنوباربیتال ولاکوپت استفاده میکنم چقدرروی جنین تاثیرمیذارن
- بار داری
من حدود چهار ماه پیش به. بار داری خارج از رحمی داشتم دو ماه که جلو گیری نمی کنم ماه اول 10روز پریودین عقب افتاد ماه دوم که این ماه 12 روز هست که پریود نشدم می خواستم ببینم به نظر شما الان چکار کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید ..واسه بارداری اقدام میکنم بیشتر به صورت پهلو میخوابم از پشت ارتباط برقرار میکنیم احساس میکنم بیشتر آب منی بیرون میریزه ..بهترین پوزینش برای باردار شدن چجوریه؟
- بارداری
سلام.من شیاف مزالازین استفاده میکنم میتونم باردارشم؟؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من قرص ال دی میخوردم و بعد تا نصف بسته و قطش کردم به قصد بارداری و الان ۱۰روزه لکه بینی خونی دارم و بعضی وقتا هم خون زیاد میات خستم شد نميدونم چکار منم لطف میکنید اگه راه حل بهم بدین مرسی
- کورتاژ با سرکلاژ شکمی
سلام خانم دكتر با سركلاژ شكمي در ١٢ هفته به خاطر ايست قلب جنين كورتاژ شدم ، خيلي نگرانم بخيه هاي سركلاژم آسيبي نديده؟
- پایین امدن بتا
با سلام،من بتا دادم ۲۲۰۰ بود وگفتن حامله ام،رفتم سونو گفتن ساک هست جنین نیس دوباره رفتم چن روز بعد بتا شد ۱۷۰۰ وگفتن کیسه زرده تشکیل شده قطب جنینی واضح دیده نمیشه ،استرس دارم ،دکتر بهم اسپرین وفرتیژست داد هرروز استفاده میکنم،دکتر نظرتون چیه؟؟؟؟
- سوال در مورد سرطان رحمی
لطفا در موردبیماری اکوژنی میومتری بیشتر راهنمایی بفرمایید وایا اینکه سرطان رحمی می توان باشد لطفا تماس بگیرید با شماره ۰۹۱۲۸۰۹۶۰۰۹
- سر کلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من قبلاً زایمان زودرس داشتم میترسم دوباره دچار زایمان زودرس بشم چون بعضی اوقات با وجود سرکلاژ دهانه رحم، باز هم زایمان زودرس اتفاق میوفته میتونم سرکلاژ شکمی انجام بدم؟
- بارداری
سلام خدمت خانم دکتر من چندروز پیش سونودادم گفت 4هفته وچندروزه ک باردارم الان 3روزه خونریزی مث پریودی دارم چکارکنم آسیبی ب جنین نزنه ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر . خواهش میکنم کمکم کنید نه هفته و شش روز باردارم. تو آزمایش خونم . Ketone را مثبت زده . یعنی چه .
- تخمدانPcoدر سونو
سلام وقت بخیر من ۲۷سالمه ۳بار باردار شدم که به دلیل کوتاهی دهانه رحم دو فرزندمو از دست دادم و سومی با سرکلاژ شکمی خداروشکر نتیجه دار در هر بارداری با دومین اقدام باردار شدم الان۸ماه از زایمانم میگذره و سونو تخمدان دادم و در سونو نوشته شده pcoنمایان است از دکترم پرسیدم چیه گفتن مشکلی نیست اما با سرچ در اینترنت متوجه شدم تخمدان پلی کیستیک هست و منجربه ناباروری میشه من میخوام مجدد باردار بشم میخواستم راه درمان و این که اگر مشکلی هست من چطور باردار شدم؟ایا قبلا این مشکلو نداشتم که باردار شدم و الان که این مشکل بوجود اومده باردار نمیشم؟ لطفا راهنمایی کنید
- سرکلاژ بارداری
سلام خسته نباشید ا*** ر*** هستم هفته ۱۹ بار داریم هفته۱۳ سرکلاژ شدم داخل واژن تیر میکشد و درد میگیرد انگار چیزی داخلش باشه زیر شکمم هم کمی تیر میکشد میخواستم بدونم خطری داره من یک سقط ۲۱ هفته هم داشتم نفخ هم دارم آمپول فمولایف رو هم زدم لطفا راهنمایی کنید
- لکه بینی
با سلام وخسته نباشید خانم دکتر من در در هفته ۱۱ بارداری هستم دو بار سونوگرافی انجام دادم که همه موارد نرمال بوده من از هفته ششم دچار لکه بینی شدم که شیاف سیکلوژست ۴۰۰۰ شبی یک عدد استفاده می کنم وآسپرین مصرف می کنم ولی باز دچار لکه بینی و گاهی به فاصله دو روز دچار خونریزی در حد خیلی جزیی می شوم در ضمن من ۸ ماه پیش به علت حاملگی پوچ سقط داشتم ۰تو رو خدا راهنماییم کنید خیلی نگرانم با تشکر
- خونریزی ناشی از سقط جنین در۲ماهگی
با سلام و خسته نباشی مقدار خونریزی در سقط نوزاد۲ماهه چ مقداره؟؟باید ب بیمارستان مراجعه شود یا خیر؟؟
- آنفولانزا
سلام .آنفولانزا در ماه ششم بارداری برای جنین خطری دارد؟
- بارداری
سلام خسته نباشید ، من دو روز بعد از پریودی رابطه داشتم ولی کاندوم در اومد ، همون موقع ۴ تا قرص ال دی خوردم و صبح قرص اورژانسی خوردم ، آیا از بارداری جلوگیری میکنه ممنون
- بارداری
سلام خانم دکتر خسته نباشید خواستم بگم من پنج روز به موعد عادت ماهیانم مونده دفعه آخر خیلی دیر پریود شدم و یه رابطه بدون محافظت شده داشتم از هفته ی پیش حالت تهوع نسبت به بو بعضی چیزا وکم اشتهایی و کمر درد و درد زیر دل و ترشح زیاد سفید دارم امروز بیبی چک گذاشتم خط c خیلی کمرنگظاهر شد الان با این علایم من ممکنه باردار باشم؟؟؟
- زنان وزایمان
سلام من رژیم غذایی پسر گرفتم بعد دکترم گفت ساعت ۱۲ شب نزدیکی کنم ۱۳روز بعد پریودم یه امپول هم بهم زد ولی من الان پریود شدم .حالا باید چکار کنم ایا مشکل دارم


