Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام امروز ۱۱ پریودم هست سونوگرافی واژینال دیروز انجام دادم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ داشتم ایا امکان بارداری هست یا نه
سلام امروز ۱۱ پریود هستم سونوگرافی کردم یدونه فولیکول سایز ۲۰ سمت چپ دارم آیا امکان بارداری هست یا نه
- دارو
سلام خانم دكتر عزيز من دچار رفلكس معده شدم كه خيلي اذيتم ميكنه دكتر متخصص به من داروي domperidone10 داده كه بايد قبل از هر وعده غذايي بخورم در ضمن ٦ ماه باردارم آيا مصرف اين دارو از نظر شما ايرادي نداره؟ با تشكر
- سقط
میدونم این سوال به کارشماربطی نداره لتوروخداکمکم کنیداجرتون باخدادعاتون میکنمدکترمن خیلی مشکل توزندگیم دارم سال۹۴که شوهرم بادوتابچه منوول کرده وخیانت میکردوفقط بایارانه میگذروندم وبه علت فت پدرم اومدبامن آشتی کرد ومن ناخواسته باردارشدم به شوهرم گفتم وچقدفحش ناموسی دادکه چرابارداری ومن ازسربدبختی ولج همش ازسرپله وچهارپایه خودموپایین مینداختم هیچ نشدوبعددوماه فقط لکه بینی داشتم وشوهرم باچقدفحش فقط پول دکتروسونومیدادن ودکترگفت جفتت سوراخه وفقط استراحت بایدداشته باشی ولی کسی نبودکاراموکنه وبادوپسرمجبوربودم کاراموخودم کنم وبازدر۵ماهگی لکه بینی داشتم به شوهرم گفتم وبازفحش وپول ندادکه دکتربرم تا۶ماهگی همین وضع داشتم ویک روزبراثریکم تکان دادن بخاری کیسه آبم ترکیدودکتررفتم وسونوگفتن که از۷لیتر۲لیترکیسه آبت مونده دارووشیاف دادن وگفتن بعدیک هفته بیابچه پسربودبعدیک هفته شوهرم اومدوگفتم جای دیگه دکتربریم ولی قبول نکردوبازهموندکتروسونوگفت بایدسقط شه وقرص زیرزبانی به من دادن وبعد۱۰ساعت بابدبختی دفع شدومن الان یه پسر۱۸ماهه دیگه دارم دکترخیلی عذاب وجدان دارم چکارکنم توروخدامنگناه کردم بخداهمین الانم خیلی بدبختی دارم وکسی روندارم به دادم برسه خیلی توفکراون بچم خدامنوببخشه توروخداراهنماییم کنید
- بارداری
سلام.خسته نباشید.راستش من یک آقا هستم.ی مشکلی برام پیش اومده. زندگیم ریخته بهم. معذرت میخام اگه سوال من بیادبی هست. ولی واقعاً دیگ نمیتونم فکر کنم.راستش من با یک خانومی ب طور صیغه موقت محرم شدیم.. و با هم رابطه داشتیم.دفعه آخر که با هم بودیم. دوبار پشت سر هم رابطه داشتیم.. بار اول ک من به انزال رسیدم نرفتم ادرار کنم و با استبراء باقیمانده مایع منی درون آلت خود را خارج کردم. دفعه دوم ک رابطه داشتیم.. من وسط های رابطه متوجه شدم که آلت من از کاندوم خارج شده. از نظر خودم بخاطر استفاده از اسپری تاخیری بود چون شاید از حالت نعوظ خارج شده بوده و این اتفاق افتاده.. و شاید هم دلیل دیگه ای داشته.. ولی قبل از انزال دوم این اتفاق افتاد و من قبل از انزال متوجه شدم و دوباره از کاندوم استفاده کردم. ادامه رابطه تا آخر با کاندوم بود. من مبتلا به بیماری ocd یا وسواس فکری هستم از بچگی.. و این فکر مدام در ذهنم هست ک نکنه چون من ادرار نکردم. در اون بازه زمانی ک کاندوم خارج شده نکنه مقداری اسپرم درون آلت باقیمانده باشه و با مایع مذی مخلوط شده باشه و هنگام رابطه خارج شده باشه و باعث بارداری اون خانم بشه.. راستش من اصن به اون خانم اعتماد ندارم.. و بخاطر مشکلات اقتصادی و فراهم نبودن امکان ازدواج دائم مجبور شدم را صیغه موقت نیاز خود را برطرف کنم.. من از خانواده باآبرویی هستم.. و حتی چون به اون خانم اعتماد ندارم میترسم به ایشون بگم و ایشون از این نقطهضعف من سوءاستفاده کنه.. از طرفی چون من ocd دارم.. دارم به مرز دیوانگی میرسم.. از شما خواهشمندم به عنوان متخصص در این زمینه به بنده کمک کنید.. آیا با این تفاسیر امکان بارداری وجود دارد؟
- آمپول واریو پیتل کودکان
سلام دکتر وقت بخیر ببخشید من برای دخترم به دکتر غدد مراجعه کردیم و ایشون برای قطع پریود آمپول واریو پیتل ۳/۷۵را داد اولین بار رو که زده امروز باز هم پریود شده علتش چیست اگر آمپول بعدی رو بزنه قطع میشه؟ من شنیده بودم وقتی اولین بار بزنی قطع نمیشه از بار دوم قطع میشه واقعا از بار دوم قطع میشه ؟ ویک سوال دیگه داشتم الان می تونه آمپول رو بزنه وقتی قاعدگی است یا باید تمام شود ؟ چون دختر من واقعا عذاب میکشه اگر براتون مقدور است راهنمایی بفرمایید ممنون
- میوم
سلام ببخشید میخواستم بدونم آیا برای رفع میوم در اندازه ۱سانتی متر و ۱۵میلی متر حتما باید عمل کرد که فرد رو دچار کم خونی شدید کرده ایا روش های درمان از راه دارو نداره
- تاخیر پریود
سلام خانم دکتر. امکان داره قرص کنکور باعث تاخیر در پریود شود؟
- پریود
سلام، وقت بخیر، خانومي 32ساله هستم، دارای یک فرزند، چند سالی هست که گاهی اوقات پریودم اول با لکه بینی شروع ميشه، یعنی دو روز اول لک مياد بعد پریودم شروع ميشه، چند ماه پیش دو روز لکه بینی داشتم بعد کلا قطع شد بعد دو روز پریود شدم، چند روز پیش هم همین مساله تکرار شد البته هفت روزي تا موعد پریودم مونده بود که لکه بینی شروع شد فکر کردم پریود شدم ولی بعد دو روز کاملا قطع شد و در حال حاضر پریود هم نشدم، از لحاظ بارداری مطمئن هستم، چون از کاندوم استفاده میکنم، دلیلش چی ميتونه باشه؟ احتمال داره از استرس باشه چون من کلا خیلی استرس دارم، یا ميتونه کیست باشه، خانوم دکتر من چند ماهی هم هست ریزش موی شدید گرفتم، احتمال کیست هست؟ تشکر از پاسخگویی شما
- پریود
سلام من با کسی دعوا داشتم یه لگد زد به شکمم بعد از یک روز پریود شدم و درد شدیدی دارم بخاطر ضربه به شکم ایا؟؟
- هموژن
سلام در سنو گرافی برام نوشته اندومتر نمای اکوژن ، هموژن دارد آیا مریضی خاصی دارم؟
- کیست بارتولن
سلام من تازه کیست بارتولن جراحی کردم و پریود شدم چکار کنم
- ببخشید من ۳ روزه پریود میشم و اولین بارمه و خجالت میکشم
- عمومی
سلام خانم دکتر ۲۳ سالمه و دچار افسردگی شدم کله بدنم شده موهای زائد سینه دور سینه جناغ قفسه ی سینه شکم بنا گوش و زیر گردن خیلی نگرانم سونو دادم فاقد کیست بود آزمایش هورمونی هم دادم تستسترون و dead بالا تر از حد نرمال بود مقداری دلیل بالا بودن هورمون های مردانه با وجود پریودی منظم چیه ؟ من مادرمم موی زائد داره البته واسه من شدتش بیشتره ممکنه ارثی باشه و خطر ناک نباشه
- به تاخیر انداختن پریود
با سلام پريود من حدود سه هفته ديگه آغاز مشيه و قصد به تاخير انداختن با قرص دارم. از چه زماني و به چه شكلي بايد خوردن قرص رو شروع كنم؟
- پماد رو تا پایان درمان ادامه بدم؟
زخم دهانه رحم دارم
پاپ اسمیر و کلپوسکوپی و اچپیوی مورد بدی رو نشون ندادن.
پزشک ۵ بار فیریز انجام داد.
یا درست انجام نداد یا مشکل از من بود
خوب نشدم.
پزشک جدیدی رو انتخاب کردم
پماد کلوتریمازول یک درصد تجویز کردن
بعلاوه قرص داکسیسیکلین
گفتن بعد یک هفته برم پیششون برای فریز
اگر با نحوه فریز ایشون جواب نگرفتم جراحی بشم.
سوالم اینه که بعد از استفاده پماد علاوه بر پماد لخته های خون ازم خارج میشه
مثل روزهای سوم به بعد پریودی
میخواستم بدون نیاز به قطع پماد هست یا تا زمان مراجعه مجدد به پزشک از پماد استفاده کنم؟ - بقای سقط جنین
سلام خانم دکتر ببخشید سه ماه پیش سقط داشتم بقایا مانده بود امروز رفتم سونو گفت تجمع مایع همراه با اینترنال اکو رویت شد وبقایا مختصری هم است ۶دهم زده بود خیلی نگرانم آیا باید کورتاژ بشم یا خودش دفع میشه ۷روز پریود بودم سونو انجام دادم
- عفونت ادراری
سلام وقتتون بخير من دوروزه دچار سوزش شديد در ناحيه مجاري اداري شدم پارسال موقع حاملگيم هم اين جوري شده بودم آزمايش دادم گفتن عفونت ادراري دارم يه دوره قرص سفكسيم استفاده كردم الان باز همون جوري شدم رفتم دكتر بهم قرص سيپروفلوكسين داد مت بچم چهار ماهش هست و از شير خودم ميخوره ميترسم قرص رو بخورم نميدونم چيكار كنم
- علت درد بخیه بعد چندسال
سلام خانم دکتر من ۱٠ سال پیش زایمان کردم. الان خیلی جای بخیه هام چندروزه درد گرفته دلیلش چیه؟
- کیست تخمدان درسمت چپ
سلام من کیست تخمدان داشتم خونریزی شدید هم بود دکتر آمپول واریوپپتیل 2عدد برای 28روز28روز برای من تجویز کرد الان بعدازدوتا11هفته پریودم عقب افتاده حالت گرگرفتگی ایجاد شده وزیر شکمم درد پریودی دارم ولی پریود نمشم چقدر طول می کشد این وضعیت بدن من درست بشه وعادت ماهانه من برگرده ممنونم از شما
- در خصوص مصرف قرص دوفاستون
سلام خسته نباشید من پنج شب قرص دوفاستون شبی دوتا برای مسافرت خوردم و بعد قطع کردم دوشب. دوباره الان روز هشتم دوتا خوردم چی کار کنم پریود نشدم می خوام فردا برم مشهد


