Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خونریزی
سلام من سیو دوروزه ک زایمان سزارین کردم خونریزیم همون هفته ای اول بعدش تا دوهفته ترشح زرد رنگ و سفید داشتم بعد بیستو هفت روز رابطه شدید داشتم.و چن بار بعدشم همینطور..الان دوروزه ک خونریزی دارم تقریبا یک ساعت دوساعت یه نوار بهداشتی خیس میشه و اصن رنگش مث خون پریودی نیست ب رنگ قرمز روشنن و پشتم عین پریودی درد میگیره میخاستم بدونم ممکنه بخیه هام پاره شده باشن؟؟یا ممکنه پریودی باشه چطور بفهمم؟؟بخیه هام بعضی وقتتا تیر میکشن از داخل اما بخیه بیرون هیچ قرمزی و مشکلی نداره
- کیست تخمدان
سلام ۳۸سال دارم کیست آندومتریوز دارم دوسال پیش جراحی باز کردم دوباره کیستم برگشت دکتر گفت باید پاکسازی کنم دارو هم استفاده کردم نتیجه نداشت میخواستم راهنماییم کنید
- سقط جنین
من ۶ هفته بود ک باردار بودم سقط انجام دادم با قرص الان ۳ هفتس خونریزی دارم و۳ روز پیش سونو شکمی دادم گفت ۱۸ در ۱۳ از بقایا مونده ایا جای نگرانی هست؟؟
- سندروم قبل از قاعدگی
سندروم قبل از قاعدگی خطرناک است و نیاز به درمان دارد؟ علایم سندروم قبل از قاعدگی دارم سندروم قاعدگی یعنی چه
- پیرود
سلام من زن 32ساله دوسال سقط داشتم الان پیریودم اشکال پیدا کرده یک ماه پیرود میشم یک ماه نمیشم پهلو درد میگیرم علت چیست
- کیست مغز در جنین
- عقب افتادن قاعدگی
سلام ایا روزه گرفتن روز عقب افتادن پریودی تاثیر داره؟درد دارم یه وقتایی ولی پریود نشدم
- بیمارستان
سلام .شما در بيمارستان اريا هم سزارين مي كنيد
- عفونت ادراری
سلام، وقت بخیر من بعد از نزدیکی عفونت ادراری میگیرم، روش جلوگیری کاندوم هست،پزشک اورولوژی قرص نیتروفورانتویین و ارومکس رو تجویز کرده بود که بعد از هر بار نزدیکی استفاده کنم، الان مدتیه که نیتروفورانتویین پیدا نمیشه. از طرفی هم برای بارداری اقدام کردم و متاسفانه با اولین نزدیکی عفونت ادراری گرفتم، واقعا نمیدونم باید چکار کنم، چون مطمئن نبودم باردارم یا نه قرص سفکسیم استفاده کردم برای برطرف شدن عفونتم ولی تاثیری نداره اصلاً، من فقط با سیپروفلاکساسین خوب میشم که اونم تو بارداری ایمن نیست.الان پریود شدم و مطمئن شدم باردار نیستم دارم سیپروفلاکساسین میخورم، ولی این ماه که دوباره بخوام اقدام کنم واقعا نمیدونم باید چکار کنم که بازم این داستان تکرار نشه
- نازایی
سلام تو روخدا جواب منو بدین من میخام بدونم روز چهاردهم پریودم چه روزی هس سه شنبه وچهارشنبه لکه بینی داشتم وپنج شنبه شروع خونریزی بود الان روز چهاردهم پریودم باید آمپول بزنم دو روز لکه بینی هم جز پریود حساب کنم یانه
- Dfi
سلام من یه بارداری خارج رحم داشتم باایوای که مجبورشدم ای وی اف کنم باز باردارشدم که متاسفانه ۱۹ هفته و ۲۴ هفته زایمان زودرس گرفتم با سرکلاژ واژینالم سقط شد. و بچه زنده بدنیا اومد ولی برام نموند دکتر تشخیص کوتاهی سرویکس رو دادن که از لحاظ رحمی هم چک شدم و سرکلاژ شکمی انجام دادم .ولی حالا گفتن که باید دی اف ای همسرتون هم چک بشه که شوهرم ازمایش دادن تانل تست و scsa رو بررسی کردن scsa /۲۸.۶ درصد هست و تانل ۱۰/ درصد نشون داده و ازمایش انلالیز اسپرم هم که دادن هم تعداد حرکتشون خوب بود حالا میخواستم بدونم ایا لازمه که این جنینا بررسی بشن یاخیر هزینه پی جی دی هم متاسفانه بالاس ؟چون نمیدونم دی اف ای قبلا با حالا یکی بوده یانه .. ۱۳ تا جنین فریز دارم ایا این دی اف ای دخالتی توی سقطام داشته یا نه و اگر مشکل انچنانی نداشته باشن تا بازم جنینا رو انتقال بدم ؟این مسعله منو نگران کرده یک جواب قاطع میخوام لطفا بهم جواب بدید که از سردردگمی در بیام جنینام گرید ab هستند؟ ممنون از پاسخگویی شما...
- بارداری
با سلام طبق تاریخ آخرین دوره از پریودم با گذشت یک هفته از پریودم عدد بتا ۳۵۰۰ شد . اما گاهی اوقات درد در انتهای کتف چپ احساس میکنم که گاهی هست و گاهی نیست . البته دلدرد و کمردرد هم در حد چند ثانیه گاهی به سراغم میاد و رفع میشه . خواستم بپرسم این درد در انتهای کتف چپم جای نگرانی داره ؟؟
- دررابطه با خونریزی
رحم با ابعاد ۱۰۲ *۴۵mm واکویمیومتریال نرمال ضخامت دو لایه آندومتر ۳۳mmو هتروژن مشاهده میشود در کنترل داپلر فلوی عروقی بطور پراکنده در آندومتر ضخیم مشاهده میشود
- سلام دخترم کیست یونی لوکوله با ابعاد۳۱*۴۹داره آیا خطرناکه
- قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من 19سالمه پریودی نامنظم دارم یک هفته پریود بودم پاک شدم بعد از 4روز دوباره پریود شدم قبلا دکتر بهم قرص سیبل داده بود مرتب شد پریودیم بعد از 2سال دوباره خودم قرص گرفتم و شروع کردم ولی هنوز زیاد لک میبینم و حالت تهوع دارم لطفا راهنمایی کنید
- پریودی طولانی مدت
سلام من ۸ماه پیش واکسن سینوفارم تزریق کردم از اون موقعه به بعد هر ۱۰روز یکبار پریود میشم وه لکه های شدید قهوه ای رنگ دارم سنوگرافی وه ازمایش هورمون تیروئد دادم جوابشون خوبه دکتر واسم قرص عفونت وه مدروفم نوشته به نظرتون تاثییر داره🥲
- بارداری
سلام دکتر خسته نباشید . ۳۴ هفته و ۴ روز هستم . هفته ۲۰ با طول سرویکس ۲۲ سرکلاژ شدم . در ۲۹ هفته سرویکسم ۳۰ شد واژینال. یعنی واقعا استراحت سرویکس رو افزایش داده ؟ تا کی باید استراحت مطلق باشم؟
- سنواونومالی
سلام من۲۰هفته باردارم داخل سنوانومالی افزایش اکولوپ روده دیده شده ایاخطرناک یان ممنون میشم اگ راهنماییم کنید
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشین من سال پیش یک سقط در هفته ۱۸داشتم به دلیل نارسایی دهانه رحم پزشک تشخیص دادن که من باید سرکلاژ مک دونالد شوم بدون دریافت پروژسترون که دکتر تجویز نکردند و استراحت نسبی دوباره در هفته ۲۳ با درد های زایمانی دچار زایمان زودرس شدم این دفعه گفتن سرکلاژ شکمی گفتم ببینم من چقدر میتوانم به این راه امیدوارم باشم ممنون میشم اگه راهنمایی کنید
- پریودی بعد از تزریق دیفرلین
سلام ۴۶ساله عیستروسکوپی شهریور شدم نتیجه خوب بود بعد قرص هورمونی خونریزی بدتر کرد الان سه هفتست دیفرلین یازده زدم قطع شد اما طبق تاریخ قبلی پریود شدم آمپول بعدی میشه زد یا نه من کم خونی دازموریزش مو نمیخوام رحم دربیارم


