Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بقایای سقط
سلام خانم دکتر خسته نباشید من ۱۶ روز پیش سقط کردم سونو گرافی کردم ۱۲.۸ میلی بقایا دارم ایا باید کورتاژ کنم یا با دارو دفع می شه دکتر گفت باید بری بیمارستان تا با سرم دفع شه می خواستم بدونم این چه سرمی است چون دفترچه ندارم پول بیمارستان هم زیاده از طرفی می ترسم عفونت کنم خواهش
- کیستیک
سلام خوب هستین خانم دکتر میخواستم شمارتون رو برام بفرستین تا از واتساپ از شما چند تا سوال بپرسم ممنون میشم
- میخوام سقط کنم
یه بچه دوساله داریم واصلااصلاوضع مالی خوبی نداریم که بچه دوم بیاریم ناخواسته شده باچه دارویی ردش کنم 41روزشه
- سیبل
سلام ,من از روز پنجم قاعدگی سیبل مصرف کردم والن سه قرص مونده که مصرف نکردم وقاعده شدم ابن باید این سه تا قرص باقی مانده رو مصرف کنم یا نه?
- کیست تخمدان
سلام وقتتون بخیر منکیست در هر دو تخمدان دارم ایزواکو و ۳۰× 23 میل هست ۳ ماه پریود نشدم دردهای شدید دارم قرص پروژسترون هر ۱۲ ساعت مصرف میکنم میشه راهنمایی کنین
- استفاده از کرم واژینال دالاواگ در دوران پریودی
سلام.خانم دکتر عزیز . من عفونت شدید داشتم تقریبا ۵ ماه بود پریود نمیشم . ولی همین که کرم واژینال کلیندامایسین رو استفاده کردم دچار خونریزی شدم. ایا روند درمان رو ادامه بدم یا نه ؟ درضمن همزمان دارم کپسول ازیترومایسین و افلوکساسین هم میخورم. ممنون از پاسخ گویی شما
- پریودی بعد از آمپول لوپرومر
سلام خانمی 47ساله هستم با دو فرزند دو سال است که پریودهای شدید همراه با لخته های بزرگ دارم از اول مهر دیگه پاک نشدم تا دیماه عمل هیسترسکوپی انجام دادم و کورتاژ تشخیصی و همچنین برداشتن پولیپ دهانه رحم انجام دادم نتیجه پاتولوژی خوب بود بعد سه مرحله آمپول لوپرومر زدم و تا سه ماه پاک بودم الان هشت روزه لکه بینی دارم چقدر احتمال میره یائسه دایم شوم
- سینه
باسلام و درود خدمت شما خانم دکتر عزیز من الان ۲۷سالمه ۹سال ازدواج کردم ویه دختردارم ولی سینه من عین تازه بلوغ رسیده های خیلی کوچیکه خجالت می کشیدم برم دکتر
- کیست مولتی لوکولار
با سلام ۵۳ سالمه در ۲۷ سالگی بعلت فیبرم رحم وتخمدان راستم بر داشته شد پارسال یه کیست پا راوین ۶سانتی در سمت چپم بود امسال در قسمت تحتانی شکم مولتی کولار با سایز ۱۷۵ سی سی دیده شد خیلی نگرانم که کیسته یا چیز دیگه ؟ ممنون میشم از پاسختون
- قرص ویزن و ترشحات واژن
سلام. ايا قرص ويزن ترشحات واژن را زياد ميكنه ؟ مرسي
- لکه بینی قهوه ای در روز 17انتقال
سلام من آی وی اف انجام دادم و جواب آزمایشم 165 بود ولی از شب 17لکه بینی قهوه ای تیره داشتم خیلی میترسم میشه کمکم کنید
- فوکوس اکوژن بطن چپ
باسلام خانمی39ساله هستم زایمانه سوممه.البته بافاصله 15ساله بین دوم وسوم بارداریم.هفته بیست و یکم برای غربالگری رفتم سونو گفتن کانون اکوژن دربطن چپ جنینه.یعنی تجمع کلسیم،با این حال برام کلسیم دی نوشتن و چند روزی مصرف کردم الان دست و پام خیلی ورم داره.آیا مصرف کنم یا نه
- بارداری مهم
سلام من هفته ۲۶ بارداری هستم کمی خارش در ناحیه تناسلی دارم و ترشح شیری رنگ .آیا میتوانم از پماد کلتریمازول ۱ درصد روزی دوبار استفاده کنم به صورت لایه نازک .
- مصرف قرص سیبل
سلام وقتتون بخیر من به تجویز دکتر برای مشکل لکه بینی و فیبروم رحم، از روز ۶ قاعدگی مصرف قرص سیبل رو شروع کردم. ۴ روز مصرف شده ولی پاک نشدم. امروز روز دهم قاعدگیم هست. ایا باید روزانه یک عدد مصرف کنم یا دو عدد؟ معمولا با مصرف قرص جلوگیری چند روز طول میکشه تا پاک بشم؟ متشکرم
- بارداری
سلام من۲۱ سالمه و یه دختره ۵ساله دارم تو این ۵سال جلوگیری طبیعی داشتم ۱سال پیش یک سقط آیا الان بخوام جلوگیری نکنم باردار میشم
- بیماری زنان
سلام خانم دکتر من حین رابطه ک خم میشم درد در کنار زیر شکمم احساس میکنم و درد اوره شدید و حس میکنم ژ چیزی داره تکون میخوره اونجا
- تعیین جنسیت قبل از بارداری
سلام من 33سالمه ام تازه دو ماهه عروسی کردم دوست دارم بچه ام دوقلو بشه یکی دختر و یکی پسر خیلی دوست دارم بچه ام دوقلو بشه..فقط از راه تغذیه چیکار کنم ممنون میشم جوابمو بدین
- پریود بعد از جراحی
سلام خانم دكترعزيزم من چهار ماه پيش جراحي لاپاروسكوپي آندومتريوز انجام دادم و بعدش يك آمپول سه ماهه ديفرلين زدم گفته بوديد نبايد فعلا پريود بشم امروز پريود شدم،البته خونريزيم خيلي كمه ميخوام بدونم ازين به بعد بايد جلوشو بگيرم؟؟همچنان بهتره پريود نشم؟
- جراحی بکارت
سلام چه جاها و مراکزی جراحی ترمیم بکارت انجام میدهند؟
- سلام خسته نباشید از اون موقه ایی ک قرص گین آپ مصرف کردم پریود نشدم اگع قطعشون کنم دوبارع پریود میشم؟ الان ایی ۳ ماهه ک نشدم


