Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت واژن
ببخشید من واژنم خارش نداره و ترشحات بی نهایت زیادی دارم اما هیچ بو بد عفونت رو نمیده مدام دسشویی میرم تو یه ساعت 20 بار دسشویی میرم لطفا بگید دلیل این ترشحات زیاد ودسشویی های مکرر برای چی هست
- نخ سرکلاژ
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر ایا میشه وقتی سرکلاژ شیرودکار کردیم نخ باز نکنیم در اخر ؟
- پریود بعد از بارداری »»»
سلام من زایمان کردن ،۱ ماه بعد پریود شدم ،الان تو همون ماه دوباره پریود شدم علتش چیه ؟؟
- پرولاکتین بالا
سلام خانوم دکتر خسته نباشید من پرولاکتین بالا دارم ام آر آی شدم و نودل پنج میلی متری تشخیص داده شده کابرگولین نیم میخورم هفته ای نصف قرص. سوالم این بود که با وجود مصرف قرص و در رنج بودن آزمایش پرولاکتینم من دقیقا در روزهای تخمک گذاری یعنی 12 و 14 پریودی دچار خونریزی یک روز و سه روز لک بینی میشم میخواستم علت این مشکلمو بدونم ؟ سونوگرافی انجام دادم همه چی نرمال و تمام آزمایشات دیگه هم نرمال بودن. ممنئن میشم ازجوابتون
- سلام من پریودم بهم ریخته پریود نمیشم
باسلام من پریودم بهم ریخته پریود نمیشم پریود قبلی ام با دوماه تاخیر شروع شد درحالی که قبلا خیلی دقیق بودم ۱۸ به ۱۸ام مهر ماه یه انتقال منفی ام داشتم بداز اون پریودهام بهم ریخت
- سلام وقت بخیر من طبق تجویز پزشک ماما و بعد ویزیت شدن مدروکسی پروژسترون از روز 15 قاعدگی شروع به مصرف کردم ولی خونریزی دارم موقع پریودم نیست ایا قطع کنم یا ادامه بدم؟
- ادامه سوال ازمایش هورمونی
سلام خانم دکتر من ازتون پرسیدم بخاطر کم شدن حجم پریودم چه آزمایشاتی انجام بدم که گفتین تیرویید و پرولاکتین و ذخیره تخمدان و گفتین که تو روز های ۲تا۵پریود انجام بدم خانم دکتر من آزمایش های تیرویید و هورمون شیر رو تو روزهای غیر پریودی انجام دادم آیا نتیجه اش درسته یا حتما باید تو روزهای پریودی باشه؟
- معنی جواب پاتولوژی
Specimen consist of a fragment of cream color soft tissue M: 2*2.5*3.5cm in cut section show lymph node
- دزوسپتیو
سلام . با مصرف این قرص جوش زیر پوستی زیادی زدم میتونم مصرفش قطع کنم؟
- قطع قرص ضدبارداری
سلام خانم دکتر عزیز. من از روز 5 پریودم به مدت 4 روز قرص ضدبارداری کنتراسمین خوردم به خاطر عوارضی که داشت قطع کردم الان دوباره پریود شدم. آیا طبیعیه؟ چون هفته پیش پریود بودم. به خوردن قرص مجدد ادامه بدم؟ یا بذارم این دوره خونریزی تموم شه؟ این خونریزی پریود محسوب میشه یا نه با توجه به اینکه هفته پیش پریود بودم؟ با توجه به این شرایط پریود بعدیم بهم میریزه دوباره؟ سپاس از پاسخگویی
- سطح بتا بعدسقط
سلام بتای ۴ چهارماه بعد از سقط طبیعی است؟ ممنونم
- راهنمایی. مصرف دارو
سلام دکتر من ۲۸سالمه وبچه دومم ۲۲ماهشه قبل بارداری تنبلی تخمدان داشتم ودرطول این دوسال کلا دوسه بار پریودشدم....باراخر سه ماه پیش بوده ودکتر رفتم واسم آمپول پروژسترون نوشته که بزنم دوتا تاپریودبشم و بعدشم گفت دوبسته قرص روکین بخورم که تنظیم بشم خواستم بدونم به نظر شما انجام بدم این کارها رو یا یا صبرکنم شیردهیم تموم بشه که شاید خودم تنظیم بشم؟؟
- جوش در لبه واژن.
سلام من 14سالمه ، در لبه ی واژنم یه قسمت هست که باد کرده نمیدونم جوشه یا نه ، چرک هم نداره فقط باد کرده و درد داره .علتش چیه?
- درد معقد قبل از پریودی
با سلام و خسته نباشید من قبل از عادت ماهانه بعضی وقتا معقد درد دارم دلیلیش چی هست؟
- سلام زخم و عفونت واژن در ازمایشاتی که دکتر عمومی مینویسه مثل crp و این چیزا مشخص میشه؟
سلام خانم دکتر خیلی ناراحتم دچار افسردگی شدم ۲۳ سالمه و مجردم کله بدنم شده موهای زائد دور سینه اطراف سینه جناغ قفسه ی سینه شکم بناگوش و زیر گلو موهای ضخیم و مشکی سونو دادم فاقد کیست بودم آزمایش هورمونی روز ۳ پریود هم دادم تستسترون و dead بالا بود مقداری دلیل اینکه بالا بودن هورمون مردانه با وجود پریود منظم چیه؟ ممکنه ارثی باشه چون مادرمم موی زائد داره البته شدت واسه من خیلی بیشتره
- آمپول واریوپپتیل و دوفاستون
با سلام ۴۰ ساله با سابقه صرع و سرطان تیروئید هستم . دکتر بهم بعلت اینکه قرص استروژن و دوفاستون بعد از دو دوره اثر نکرد آمپول واریوپپتیل ۳.۷۵ برآم پریود نشدن تجویز کردند. ماه پیش ۱۷ روز بعد از ترزیق پریود شدم . این ماه دوز دوم رو بلید ترزیق کنم و میترسم دوباره پریودشوم یا لکه بینی پیدا کنم . این دوره دکتر بهم گفته همراه آمپول قرص دوفاستون هن بخورم . میخواستم ببینم علت این تجویز چی هست ؟یا با وجود مصرف آمپول و قرص دوفاستون باز پریود میشوم ؟میخواهم پریود نشوم . ممنون میشم راهنمایی بفرمایید
- نازایی
سلام خانم دکتر تحرک اسپرم شوهرم ۱۶/۲ است پیشرونده،،،دکتر براش کو آنزیم کیوتن ۱۰۰ میلی گرم،آسپریژن و ویتامین E نوشه،ایا با این درمان میشود
- سلام ،ایا جفت خلفی سمی سیرکولار راست خطرناک است
- سلام فولیکولی به پیامبر ۲۲م.م درتخمدان راست خطر داره
- گروه خونی
سلام خانم دکتر من و نامزدم هردو گروه خونی O+ داریم و هنوز برای ازمایشات عقد نرفتیم ممکن گروه خونیمون به هم نخوره؟


