Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
من ۳روز دیگه تخمکگذاری دارم،ولی ضخامتم ۶ هست و از امروز استرادیول شروع کردم به نظرتون بالا میره؟؟؟
- درمورددارو
منشیشماهتهتنظربرایتعینجنسیتبودمبددکترقرصپرژسترونبهمدادهمنروزیدوتامیخورمسهبستسبدازخوردناینسهبستهمیتونماقدامبهبارداریکنم
- درد تخمدان چپ ۶ ماه گرفتارم اول گفتند کیست تخمدانه بعد از مدتی گفتند کیستت از بین رفته ولی همچنان تخمدان سمت چپم درد می کنه و سمت چپ شکمم باد داره
۶ماه گرفتار اونم ا ول گفتند کیست ۶ سانتی داری ولی بعد از ان همچنان درد میکنه وحس می کنم ورم داره چه کار کنم
- درد شدید زمان پریودی وقتی میرم دسشویی موقع مد فوع درد شدید در مقعد روخ می دهد
- سلام بعد خوردن قرص کلوفین باید کیه نزدیکی داشته باشم برای بارداری میشه راهنمایی کنید
- قبل بارداری
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر.من از هشت سالگی دارو هالوپریدول نیم مصرف میکنم برای تیک عصبی و سه سال هست که داروی سرترالین پنجاه مصرف میکنم میخواستم بدونم این داروها برای بارداری خطرناکه؟ و اینکه چند ماه قبل از تصمیم به بارداری باید بیام برای چکاپ؟ ممنون میشم راهنماییم کنید.
- یائسگی
سلام خانوم دکتر . من 32 ساله هستم . نزدیک به دو ساله که برای بارداری اقدام کرده ام . لکه بینی قبل از دوره داشتم که بعد از بررسیهای فراوان مشخص شد که پولیپ دارم . با هیستروسکپی پولیپ برداشته شد . مشکض ضخیم شدن رحم هم داشتم که دوفاستون تجویز کردند دو ماه خوردم ولی دچار سردرد شدید و سرگیجه شدم. مشکل تخمکگذاری ندارم و پریودهای منظم دارم . بین 25 تا 29 روز. بعد از مصرف دوفاستون دردهای پریود هم کمتر شد. قبلا میزان خونریزی زیاد بود ولی حدود 6ماهه که کم شده . ممکنه بخاطره مصرف دوفاستون باشه ؟ یا اینکه دچار یائسگی زودهنگام شده م؟؟و اینکه قبلا خون روشن بود ولی حالا تیره شده ( نه قهوه ای) شبیه خون مانده. لطفا راهنمایی بفرمایید
- باقی موندن جنین بعد از سقط
سلام من ۱ هفته س با قرص سقط کردم، زمان سقط ۶ هفته و۳ روز بودم الانرفتم سونوگرافی گفته ۷ سی سی از جنین مونده چیکار باید بکنم؟ خونریزیمم خیلی کمشده
- 💜💜💜اقدام برای حاملگی
سلام من34سالمه یه پسر8ساله دارم1سال ونیم اقدام به بارداری دارم امابی فایده بوده سونوداخلی شدم متخصص زنان گفت ضخامت رحمت خیلی بالاهست قرص لتراکس داده گفته روزی یکی تا12روز بخورم.ایاتأثیرداره دربارداری وجنسیت؟ دخترمیخوام. نگفته توی پریودی بخورم الان1هفته اززمان پاکیم میگذره
- عقب افتادن عادت
سلام خسته نباشید. من تنبلی تخمدان دارم دو دوره دارو مصرف کردم.و دکترم گفتن ک احتمالا باردارمیشم یا عادت میشم الان دوماه گذشته تست انجام دادم منفی بود پریود هم نشدم.خیلی نگرانم.ب نظرشما دلیلش چیه.آمپول سینال اف .کلومیفن.لتروزل.همه رواستفاده کردم.
- موقع بارداری زنبورنیشم زد
- ایمنی انعقادی
سلام وقت بخیر من ازمایش انعقادی دادم زودرس ۲۶هفته شدم دکترم میگه نمیخواد ایمنی بدی اشکال نداره a1298cجلوش نوشتهheterozygote انوکساباید بزنم توبارداری؟
- انجام خدمات آرایشی
سلام نوزاد دختر شیرخوار دارم شیر خودمو میخوره، ۵ ماهگیش کامل شد و وارد ماه ششم شد درواقع ۵ ماه و ۳ روز میشه میخواستم بدونم میتونم تو دوره شیردهی موهامو صاف کنم؟ احیا یا پروتیین تراپی یا کراتین؟ کدومش ضررش کمتر ؟ رنگ مو چی؟ میتونم موهامو رنگ کنم؟لیفت مژه و ابرو میشه انجام داد تو شیردهی؟
- بارداری
سلام من بایدiui انجام بدم همسرم نمونه ندارند ایا شیاف پروژسترون استفاده کنم یانه
- قطع شدن علائم بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر،من هفته نه بارداری هستم،دو سه روز بعد سونو قلب علائمم قطع شد،حالت تهوع به غذا داشتم (البته معذرت میخوام،بالا نمیاوردم و فقط نمیتونستم غذا بخورم حالت تهوع داشتم ) که این حالت قطع شده و حتی اشتهام خوب شده و تکرر ادرار ندارم دیگه فقط یکم با لمس کردن نوک سینه هام درد خفیفی داره،یه سقط فراموش شده تو هفته ۶ داشتم و الان خیلی نگرانم و تازه هم سونو دادم میترسم نکنه رشدش متوقف شده و خبر ندارم،باید چیکار کنم؟؟؟
- باردار شدن
سلام ساک حاملگی با دیامتر میانگین 11.8mm مطابق با 6w=10d درفوقانی حفره رحم رویت شد.درحال حاضر پل رویانی دیده نمیشود یعنی چی
- کیست درموئید
با سلام خدمت خانم دکتر خانم دکتر چه مواد غذایی برای کیست درموئید تخمدان بد هستش و باید از خوردن آنها پرهیز کنم خیلی ممنون میشم اگه هرچه زودتر جوابم را بدهید.
- سزارین
با سلام بنده عمل سزارین سخت داشتم که الان بعد از ۱۴روز بخیه هام عفونت دارند ونکشیدم و درد در قسمت راست شکم دارم علت چیست
- باسلام من سه ماه باردار بودم بچه خود به خود سقط شد ه رفتم سونو سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بهم الان میخواستم بدونم یکم بقایا تو شکمم مونده چیکار باید بکنم واینکه کی میتونم باردار بشم
باسلام من باردار بودم رفتم سونوی سه ماهگی انجام دادم دکتر گفت بچه سقط شده الان یکم بقایا توشکمم مونده میخواستم بدونم چیکار باید بکنم واینکه بقایا توشکم هست میتونم مجدا د باردار بشم یانه ممنون میشم جواب بدین
- تنبلی تخمدان
سلام خانم دکتر من از بهمن ماه سال قبل پریود شدید می شدم دکتر رفتم مدروکسی پروژسترون بهم داد از روز دهم پریود شبی دوتا 5 میل بخوردم از همون موقع پای چپم ورم می کنه و درد دارم آیا بخاطر همین دارو هست ممنونم


