سلام خانوم دکتر من ۱۵ روزه ای وف اف تعیین جنسیت کردم دوتا جنین پسر گذاشتن احساس میکنم در روز ۱۲ هم یکی از جنین ها خارج شد الان هم لکه بینی دارم اگه زحمت نباشه به سوالم پاسخ دهید
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- انتقال
بنده ۱۸ روز انتقال انجام دادم دو بارآزمایش خون گرفتم مثبت با بتای ۳۸ و ۴۳ سونگرافی واژینال امروز دادم هیچی معلوم نبود و الان هم خونریزی کردم چیکار کنم
- بتا بالا
سلام خانم دكتر من اي وي اف انجام دادم و جنين فيريز شده ٥ روزه انتقال دادم ، ده روز پس از انتقال بتام ٤٠٠ بود و بعد از دو روز مجدد ازمايش دادم و بتا ١٠٠٠ شده بود و دكترم سونوگرافي را انجام نداد و گفت يك هفته ديگه كنو سونو ميكنن و قرار شد دوباره ٤ روز بعد از اخرين ازمايشم دوباره ازمايش بدم مي تونم خواهش كنم نظرتون و بديد ايا اين سطح از بتا طبيعي هست ؟
- ivf
سلام خانوم دکتر من روز۱۱انتقال جنین بی بی چک زدم منفی شد یعنی دیگه امیدی نیس؟
- شیاف پروژسترون
باسلام من یک هفته دیگه انتقال دارم دکتربهم شیاف پروژسترون دادند ولی نمیدونم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی کدوم بهتره
- ای وی اف
ایادرمرحله اول باردارمیشه یاطول میکشه هزینه هربارچقدره؟
- لکه بینی قهوه ای در روز 17انتقال
سلام من آی وی اف انجام دادم و جواب آزمایشم 165 بود ولی از شب 17لکه بینی قهوه ای تیره داشتم خیلی میترسم میشه کمکم کنید
- شیاف پروژسترون ۴۰۰ در بارداری
با سلام من هرموقع به حالت درازکش شیاف واژینال میذارم و تقریبا یک ساعت دراز کش میمونم ولی خیلی از شیاف بیرون میریزه . خانم دکتر خواستم بپرسم بعد از گذاشتن شیاف بجای حالت درازکش میتونم رو پهلو بخوابم تا جذب بشه؟چون احساس میکنم رو پهلو کمتر نشت میکنه باتشکر
- یکتاسوری
سلام من روز پانزدهم انتقال جنین ازمایش دادم منفی بود خونریزی ولکه بینی ندارم فقط سمت چپم درد دارد چرا
- سزارین
با سلام خانم دکتر عزیز اگر با شیوه آی وی اف بخواهم باردار شوم با توجه به سن 40 سالم آیا خطری در حین زایمان خونریزی رحمی یا آمبولی مایع آمونیوتیک یا افت پلاکت خون یا جمع نشدن رحم منو تهدید میکنه خانم دکتر عزیزم خیلی بچه دوست دارم ولی میترسم خدای ناکرده بعد از عمل دچار خونریزی شدید بشم و جانم رو از دست بدم.
- روز ۸انتقالم هست علت پادرد وتب وسرد شدن بدن چیست؟
باسلام وقتتون بخیرخانم دکتر. شش انتقالم که دور روزپیش میشه یه دفه ازجام بلندشدم وزیردلم بدجورتیرکشید ودرد گرف. ممکنه جنینا اسیب دیده باشن؟ امروزهم ۸انتقالم ازوقت انتقالم تاالان بدنم تب دست وپاهام همش سردن . پادرد دارم وبدنم یدفه تیرمیکشه میشه لطفا بفرماییدکه چرا اینجوری شدم ممنونم ازوقتتون وپاسخگوییتون.
- ناباروری ای وی اف
سلام من جنین ۵روزه بلاست انتقال دادم با سیکل طبیعی الانم روز چهاردهم ک ۲۷برج بود خونریزی مثل پریود شدم و اینکه من هر ماه ۲۷پریود میشم یعنی الان ۱۴روزه انتقال دادم و دقیق روز قاعدگی پریود شدم یه شیافم استفاده میکنم یعنی منفیه ؟؟؟
- ایوای
من 28سالمه روز11قاعدگی سونوشدم 5فولیکول داشتم بااندازه13.12.16.17.16دکتر دوتا باز هاش ام جی داد گفت دوروز بزن .ودوتا هم زمان هاش سی جی دادگفت بزن 36ساعت بعدش برو ای یوای کن یعنی روز15سیکل انتقال بدم ایا دیر نیس ؟
- مصرف قرص استرادیول و پروژسترون
سلام من ۹ روزه انتقال دادم . از نه۹ روزه ک من بجایی اینکه قرص استرادیول و هر ۱۲ ساعت بخورم روزی یکی میخوردم و بجاش قرص ب کمپلکس میخوردم .تاثیری ک بر جنینم نداره ؟؟
- ivf
سلام دوبارivfانجام دادیم نتیجه نداد می خواستم بدونم درصد بارداری با عمل ivfچه میزان هستش و عواملی که باعث میشه این عمل موفقیت امیز نباشه چیه تشکر
- ترشح سبز رنگ بعد از ivf
سلام خانم دکتر ممنون که پاسخگو هستید. من الان 8 روزه که انتقال انجام دادم و روزانه دو نوبت شیاف پروژسترون استفاده می کنم. درد هایی مثل زمان تخمک گذاری دو طرف دلم احساس میکنم. اغلب یکطرفه هستند دلیلش چیه؟.و گاهی روزی یک بار مثلا، به مقدار خیلی کم ترشحات خلط مانند سبز رنگی میبینم اما سوزش یا خارشی ندارم.دمای بدنم 37 بود. استرس زیادی دارم. نمیدونم انتقال موفقیت آمیز بوده یا نه؟ممکنه دچار عفونت شده باشم؟ نیازی هست به پزشک مراجعه کنم ؟
- مشکل کمبود تخمک
سلام خانم دکترهمسرم آزمایش تخمک داده شش دهم نشان داده آیامشکل حل شدنی است
- ضخامت آندومتر
سلام وقت بخیر میخواستم که لطفا بفرمایید که ضخامت مناسب آندومتر برای انتقال جنین فریز شده چقدر باید باشه من یه دکتر بعد از چهار که برام انتقال جنین انجام داد و هر بار گفت که آندومتر 9 و خیلی عالی الان میگه که دلیل اینکه بارداری صورت نمیگیره به خاطر همین ضخامت آندومتر چه راه حل دیگه ای غیر از قرض استرادیول برای بالا بردن ضخامت آندومتر هست
- بارداری
با ذخیره 1 دهم امکان انجام ای وی اف هست؟
- درمان نازایی
من حدود 40 سال سن دارم. از دو سال پیش برای بارداری اقدام کردم که نشد. دکتر تشخیص میوما به سایز 38 سانتیمتر در داخل رحم داد. بدون برداشتن میوما برای لقاح مصنوعی اقدام کردم. لقاح تخمک اول منجر به بارداری نشد. در لقاح دوم، بعد از دو هفته جواب آزمایش مثبت بود، ولی یک هفته بعد، خونریزی داشتم و سقط شد. به نظر شما دلیل سقط میوما است و آیا توصیه می کنید میوما را جراحی کنم و بعد برای دوباره برای لقاح مصنوعی اقدام کنم؟
- فولیکول ۲۰م م در تخمدان چپ در سونوگرافی نشانه چیست
باسلام دوز دوم واکسن کرونا وامپول سینال افم باهم هستن مشکلی نداره هردو رو بزنم؟


