سلام خسته نباشید
من 32 سال دارم و 2 زایمان طبیعی داشتم. الان به ماما مراجعه کردم که گفتن پارگی شدید دارم. خواستم ببینم هزینه دوخت واژن چقدر میشه
Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف دوفامد
با سلام و احترام 45 سال سن دارم بدلیل پریود نشدن بعد از سونوگرافی روز سوم پریودی(ضخامت اندومتر 7mm کیست به ابعاد 25*20mm) و آزمایش روز پنجم پریودی (LH=9 FSH=6) پزشک برام دوفامد تجویز کردند از روز 14 پریودی به مدت 10 روز برای سه دوره. دوره اول مشکلی نداشتم بعد ده روز مصرف با قطع کردن دو روز بعد پریود شدم از روز 14 پریودی این ماه شروع به خوردن کردم امروز روز سوم هست ولی در این سه روز لکه بینی دارم که امروز بیشتر شده است آیا مصرف دوفامد را تا پایان ده روز ادامه دهم؟ با تشکر از شما
- سلام خسته نباشید من ۱۹ سالمه برای هورمون مردانه ام قرص ال دی و اسپرولاکتون ۲ سال خوردم برای جوش هام العان ک قعط کردم دوباره زدم میتونم از گیاه نخل اره ای استفاده کنم میتونه جوش هامو ببره ؟
- عدد بتا در آی وی اف
سلام روز نهم انتقال جنین بتام رو 9 بود روز 14 123 ای میتونه یه بارداری موفق به دنبال داشته باشد؟؟
- واژت
سلام خانم دکتر عزیز من دیشب یه قرص واژینال استفاده کردم و موقعی ک اپلیکاتور رو آوردمش بیرون خون بود همراهش و امروز صبح ک ازم زد بیرون باز همراه ترشحم خون بود. در ضمن من سرکلاژ شکمی هستم میخواستم ببینم احتمال داره از سرکلاژ شکمی باشه یا دهانه رحمم زخم
- بارداری
سلام.لطفا زود جواب بدید خیلی مهمه.خانم دکتر روز ۷قاعدگی که خونریزی نداشتم نزدیکی داشتم.در کل من سه روز اول خونریزی دارم.بعدش در حد لکه تا روز ۷که دیگه برمحمام تموم بشه.بعد من عقدی هسم دو ساعت پیش نزدیکی داشتم ینی روز ۷قاعدگیم.با کاندوم .بعد حین نزدیکی همسرم متوجه شدم کاندوم نیست.سربع یه نگاه کرد داخل با انگشت آوردش بیرون .بعد هیچ آبی ازش نیومده بود تا ایکه بعد از بیرون آوردنش دوباره کاندوم جدید گذاشتیم که دخول انجام دادیم دوباره .خب؟ بار دوم کامل آبی منی اومد و تو همون کاندوم ریخت.الان میخوامبدونم تو روز ۷قاعدگی بودم نظرتون امکان حامله شدن هس؟ینی از وقتی که کاندوم اول در اومده بود سریع فهمیدیم و بیرون آوردیم و هیچ منی نیومده بود.ترسم از اینه که روز ۷قاعدگی بودم رحمم که باز بوده چیزی نمیشه؟ بنظرتون چیکار کنم؟؟؟؟جواب بدید😞😞
- عمومی
سلام خانم دکتر خسته نباشید ..من از تابستان متوجه شدم که غده لنفاوی کشاله رانم قابل لمس شده و سونوگرافی رفتم و گفتن چیز خاصی نیست و غدد ری اکتیو میباشد متخصص زنان مراجعه کردم و گفتن عفونت باکتریایی داری و دارو دادن با مصرف دارو ها غده لنفاوی کشاله رانم کوچک تر شده .و سوالم این هست که آیا با غده لنفاوی قابل لمس میشه لیزر موهای زائد برای بیکینی انجام داد.چون زیر بغل هامم غدد لنفاوی قابل لمس ری اکتیو داره که متخصص جراح عمومی گفتن لیزر باعث تحریک غده لنفاوی میشه میخواستم نظر شمارا هم بدانم ..در ضمن من بیمار بیمار شما هستم که فعلا شهرستان دیگری زندگی میکنم و امکان مراجعه حضوری نیست ممنون
- بارداری
سلام روزتون بخیر من دو ماهه بردارم اما چون ۳ ماه هست عمل ابدو کردم نمیخوام نگهش دارم باید چیکار کنم
- پرده بکارت
سلام خانم دکتر من همیشه وقتی پریود میشم یکی دوروز اول رگه های قهوه ای میبینم ولی این ماه 4روز مانده ب پردیم رگه قهوه ای دیدم خودمو تو اینه نگاه کردم ک ببینم پردم اسیب دیده یان ک دیدم شکل پردم مثل قبل بود اما بعد از حدود نیم ساعت رفتم دسشویی خودمو با دسمال پاک کردم دسمال خونی بود رفتم حمام برگشتم باز خودمو تو اینه نگاه کردم هیچ اثری از خون نبود و شکل پردم مثل قبل بود علت اون خون چی بوده من خیلی نگرانم ک نکنه پردم اسیب دیده باشه و اون خون مال پردم بوده.چون من وقتی پریود میشم تا یکی دوروز اول هیچ خونی نمیبینم فقط لکه قهوه ای دارم ولی اون خون قرمز بود.لطفا راهنمایم کنین خیلی نگرانم پردم در اثر معانیه خودم اسیب دیده باشه
- بارداری
سلام خسته نباشید من روز ۱۲سیکل آمپول اچ سی جی زدم امروز ۱۴روز از تزریق گذشته و بی بی چک منفی شده در اصل روز۲۶سیکل خواستم بدونم امکان باردار بودن دیگه نیست؟ یعنی ممکنه چند روز دیگه مثبت باشه ؟
- لک قهوای ۹روزبعد انتقال بلاست
من ۹روز پیش انتقال بلاست داشتم شیاف رو با اپلیکاتور میزارم ،امشب اپلیکاتور رو که آوردم بیرون ترشح قهوهای داشت،علتش چیه ،انعکاس رو قطع کنم ؟یعنی دارم پریود میشم ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خسته نباشید چه عواملی موجب شکست سرکلاژ شکمی دوبارداری میشه؟واینکه بعداز سرکلاژ شکمی امکان انجام عکس رنگی وجودداره؟
- زنان و زایمان
با سلام و خسته نباشید ...در بیمارستان ولیعصر رشت زایمان سزارین انجام میدهید ؟؟؟
- واکسن کرونا
سلام دکترپوست برام اسپیرونولاکتون وسیپروترون کامپاند تجویز کردن سی سالمه میتونم واکسن کرونا بزنم یا خیر کدوم واکسن رو بزنم? ممنون از لطفتون
- زونا و اقدام برای بارداری
سلام خسته نباشید تصمیم برای بارداری داشتیم ولی همسرم به بیماری زونا مبتلا شده است میخواستم بدونم چند وقت بعد میتوانیم برای باردای اقدام کنیم ؟ و یا اینکه اصلا تاثیری دارد یا خیر ؟ ممنون
- باسلام من یک ونیم ماه ناخواسته باردارشدم اسیدفولیک استفاده نکردم الان میتونم استفاده کنم
- تنبلی تخمدان
سلام خسته نباشین ،خانم دکتر من تنبلی تخمدان و ریزش موی سر و پرمویی بدن داشتم ۳ دوره قرص روکین و ۱۰۰ عدد اسپیدانکتون خوردم بعد دو ماه از اتمام قرص ها سونوگرافی رحم انجام دادم که طبیعی شده بود ولی در سونوگرافی سینه توده مشاهده شد ، الان دکتر سه دوره قرص سیبل داده که از روز ۵ پریودی مصرف کنم میخواستم بدونم با توجه به از بین رفتن تنبلی تخمدان آیا تجویز قرص سیبل درست هست یا خیر؟
- سونوی آنومالی
سلام. من دیروز سونوی انومالی دادم همچی زده بود نرمال دکتر سونوگرافم گفت خوبه. بنظرتون طول سرویکس تو هفته۱۸ که ۳۸ زده خوبه؟ و اینکه تو سونوی ان تی ضربان قلب ۱۵۶بود و اینبار انومالی شده ۱۴۱.اینکه اومده پایین بد نیس؟
- امپول
سلام من نابارورهستم برام به خاطرکیست تخمدان امپول واریوپپتیل نوشتن به صورت زیرپوستی حالانمیدونم به بازو برنم یا ناف اگه میشه راهنماییم کنین ممنونش
- عقب افتادن پریود با خوردن قرص استرادیول
من قبل از پرواز به امریکار بخاطر جنگ دچار پریود شدم که به مدت ۲ هفته ادامه داشت و سونو گرافی و آزمایش انجام دادم دکتر گفتن دچار استرس یایسگی شدی ۴۳ سال دارم و سفر به امریکا داشتم و همچنان با مصرف قرص یاسمین پریود بود با دکتر در تماس بودم گفتن قرص استرادیول از ۷ ام پریود به مدت ۱۵ شب بخور الان از تاریخ پریود بعدیم ۱۰ روز گذشته و من پریود نشدم حامله هم نیستم چه کنم
- سرکلاژشکمی
سلام ببخشید من۵روز هست سرکلاژ شکمی شدم یکم استراحتم ازدیشب کم شد ومراعات نکردم زیادنشستم امروز لکه بینی دارم فقط یه لکه دیدم و درد وانقباض طبیعیه این یانه؟استراحت کامل کنم تا دردام کمتر بشه


