Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام ببخشید من ۱۰ روز انتقال جنین دادم الان سرما خوردم چیکار کنم لطفا جواب بدید
- ترشح واژن
سلام خدمت خانوم دکتر عزیز من ترشح سفید خیلی دارم و کمی با بود جوری هست که وقتی لباس زیر میپوشم همه کثیف میشه و من دوسالی میشه شورت نمیپوشم ولی باز شلوارم کثیف میشه و بعضی اوقات ترشح میزنه بیرون ایا مشکل جدی هست ؟ به دکتر مراجعه کنم ؟ ❤🙏 ممنونم از پاسخ شما 🙏❤
- جلوگیری بارداری
سلام من ۱ماهه نامزد کردم و رابطه بدون دخول داشتم و یک بار ناخواسته ی درد خفیفی حس کردم و خون اومد فرداش پریود شدم نمیدونم پرده بکارتم رو از دست دادم یا برای پریودی بود شرایط مراجعه ب پزشک رو ندارم بعد پریودی دو سه بار رابطه بدون دخول داشتم و مایع منی روی مقعدم باسنم و لای پام ریخته شد هر دفعه در یک جا و بعد با دستمال تمیز کردیم خواستم بدونم احتمال بارداری وجود داره؟؟؟ من خیلی استرس دارم قرص اچ دی هم گرفتم اما چون میگم تو ماه باید یبار اضطراری مصرب کرد نخوردم خیلی میترسم کمکم کنین
- سونوی ۱۶ هفته
سلام .سونوی ۱۶ هفته جنسیت نشون میده؟ یا بهتره بمونم تا ۱۸ هفته؟
- مشکلات زنانه
سلام من ۵ سال عقد کرده بودم و جلو گیری کردم الان ۷ ماه است اقدام بار داری کردم الان ۴۵ روز است پاک هستم بی بی چک گذاشتم منفی بود چرا یعنی الان باردارم یا ن میشه راهنمای کنید
- Pco
سلام من ۱۷ سالمه و سونوگرافی دادم و مشخص شد که پی سی او دارم ، وقتی که پریود میشم خونریزیای خیلی شدید دارم و از کنار دستشویی نمیتونم تکون بخورم ، و هر دفعه که میشم هم طولانی تره هم بدتره ، مثلا ۲ ماه میشم و قط نمیشه ، قرص ریپاون ترنسید مفنامیک و.. اصلا فایده نداره بهم ، این دفعه دکتر برام مدروکسی پرژسترون نوشت و در طی خوردنش من باز پریود بودم و قطع نمیشد ، واقعا برای این خونریزی شدید چکار کنم ؟
- من 22سال پیش لوله بندی کردم سه روزه به علت عفونت لک می بینم ولی پریود نمیشم پرژستورون بخورم میات
من 22سال پیش لوله بندی کردم به علت عفونت سه باراک دیدم ولی پریودنمیشم پرژستورون بخورم میات
- بالارفتنcrp
باسلام هفته۲۷بارداریم تو ازمایش خونمcrp ۱۰ نوشته...مشکل چی میتونه باشه توبارداری ممکنه بره بالا اخه بعضیامیگن شایدکروناباشه
- قاعدگی و مصرف قرص هورمونی
19سالمه و سه ماهه بخاطر جوش هام قرص سیپروترون کامپاند و اسپیرونولاکتون مصرف میکنم و مشکلم برطرف شده میخواستم بدونم آیا خطرناک نیست؟ و روی بارداری تو اینده تاثیر نمیذاره؟
- اقدام به بارداری☘️
سلام. خانم دکتر من دو تاسقط داشتم به همین دلیل دکتر رفتم چون میخواستم باردارشم. خانم دکتر خودم خیلی آزمایش نوشتن. تو آزمایشاتم لوپوس تشخیص داده شد. بعد گفتن که باید دکتر فوق تخصص روماتولوژی تهران برم. دکتر روماتولوژی هم آزمایش داد که مشخص شد که من سالم هستم و لوپوس ندارم. خانم دکتر خودم بازم آزمایش آ ان آ رو برام تکرار کردن و مشخص شد که مشکل سیستم ایمنی هم ندارم. خانم دکتر قبل اینکه آزمایش آ ان آ رو بدم بهم گفتن که قرص آسپرین ۸۰رو بخورم. الان ۶ ماه که اقدامم و باردار نشدم و قرص آسپرین و ۶ ماه که میخورم. سؤالم اینکه که با وجود اینکه من سالمم آیا بازم لازمه قرص آسپرین و بخورم تا زمانی که باردار میشم؟؟ ببخشیدکه طولانی شد. هر دفعه یادم میره از دکتر خودم بپرسم. ممنون از پاسخگوییتون🌹🌹
- بارداری
سلام خانم دکتر من بد از معاینه دهانه رحم توسط پزشک لکه بینی دارم چکار کنم
- خونریزی شدید و طولانی
سلام.من43سال دارم ومدت یک سال خونریزی شدید دارم .سونورفتم گفتن میوم وفیبرون خیلی زیادی داری وباید کورتاژکنی .دردوران قاعدگی از ترانسیداسید استفاده میکنم ولی خیلی موثر نیست درضمن تاری دید زیادی گرفتم چشم پزشکی رفتم گفتن مشکلی نداری.خواستم بپرسم آیا میشه بخاطر مصرف قرص ترنسید باشه واینکه باکورتاژ مشکل خونریزیم حل میشه یا نه .خیلی ممنون.
- پلاکت
سلام خسته نباشید من هفته۲۵هستم و ازمایش دادم بهم گفتن که پلاکت۱۲۰هست قرار طبیعی زایمان کنم ایا مشکلی هست؟
- قرص ترنسید
خسته نباشيد،بنده حدود٤٣روز پيش كورتاژ كردم،بعدازكورتاژ لكه بيني داشتم كه براي پاك شدن دكترجدود٣٠عدد قرص ترنسيد داد و خوردم(البته سونوگرافي و همه چيز خوب بود)سپس پريود شدم و از روزحدود چهارم چون پريود شديد بود دارم مجدد ميخورم تا الان كه تقريبا١٨عدد ازش خوردم(لكم پاك شده ففط بعضي مواقع لك هاي خيلي كمي دارم)سوالم اينه كه آيا الان اگر قطع كنم خود قرص ترنسيد چون قطع ميشه ممكنه لك بده؟و اينكه آيا تا آخر دوره پاكي ميتونم ازش استفاده كنم يا خير؟؟ميخوام خطري نداشته باشه ممنون ازتون
- پاپ اسمیر
سلام.تست پاپ اسمیر من Liquid.Based. Satisfactory forevaluation Endocervical.Transformation zone calls present Negative for intraepithelial lesion. or malignancy میشه تفسیر بفرمایید مشکلی هس .یا ن .لازمه کلپوسکپی بشم
- آسپرین
من دیابت وسابقه سقط بخاطرایست قلبی جنین دارم.حالا۱۰هفته کامل باردارم وهماتوم خلفی دارم،تادیروز باوجودهماتوم و بدون لکه بینی آسپرین ۸۰مصرف میکردم،امادیروز بابزرگ ترشدن هماتوم(۱۲*۲۴)دکترگفتن دیگه اسپرین مصرف نکنم.امامیترسم مجدد باعث ایست قلبی بشه...ممنون میشم راهنماییم کنید.
- رابطه جنسی
خانوم دکتر توروخدا ب دادم برسید من با نامزدم رابطه بدون دخول داشتم ولی وقتی آلتش روبهم می مالید مایع منی روی واژنم ریخته شد بعد چن دقیقه ادرارداشتم وشستم بعداز ۲۴ ساعت هم ک گذشت دوعددقرص اووسیز۰/۷۵خوردم خیلیی میترسم دوربندنافم سفته وماه قبل یازدهم پریودشدم ک این ماه هنوز ب تاریخ پریویم مونده.آیا امکان باردارشدنم هست؟
- سلام خانم دکتر آیا قرص مدروکسی فم ۵ باعث درد در زیر بغل پستان می شود دوروزه دست درد دارم وزیربغلم هم درد می کنه ؟؟
- سلام من مدتی در هنگام نزدیکی انتهای آلت شوهرم زخم میشه خواستم دلیل این بدونم
- قرص ویزن و ترشحات واژن
سلام. ايا قرص ويزن ترشحات واژن را زياد ميكنه ؟ مرسي


