Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- آتی فارمد
سلام من پریودیم مرتب نیس ، دکتر بهم قرص اتی فارمد داده گفت پریود ک شدم از شب ۱۴ پریودی تا ۱۰ شب بخورم ، هر بسته ۱۰ تا قرص سفید داره دکتر ۳ بسته قرص داده بهم الان بسته اول ک تموم شد چ کار کنم بسته بعدی رو ماه بعد بخورم ؟ یا همینجوری ادامه بدم ؟دکتر گفت تا ۱۰ بخورم بعد پریودی الان بسته اول تموم میشه موندم دو بسته دگ رو چکار کنم
- رابطه بین فریتین خون و تزریق واریوپیتیل
سلام وقت بخیر فریتین خونم عرض یکماه از ۸ به ۱۴ رسید با تزریق آیروجت به علت خونریزی زیاد یک دوره تزریق واریوپیتیل داشتم فریتین خونم از ۱۴ به ۳۸۰ رسید آیا این حالت طبیعیه ؟ ممنونم از پاسخ شما
- پیش از بارداری
سلام وقتتون بخیر ببخشید من تحت نطر دکتر متخصص هستم برام امپول سینال اف نوشتند ولی ب دلایلی نتونستم تزریق کنم الان امپول بخاطر جابجایی منزل ۶۰۷ساعت بیرون بوده بنطرتون امپول فاسد شده
- نازایی
سلام من تنبلی تخمدان دارم باقرص دوفاستون پریودمیشم برای تحریک هم لتروزول میخورم عکس رنگی انداختم نتیجش این بود بعد تزریق ماده حاجب رحمم متمایل به چپ قرارگرفت ولوله های فالوپم باتاخیر حاجب شدن دکترم میگه باید iui کنی ولی دوس دارم نظرشماروهم بدونم
- سلام میشه جوابم بدین لطفا آیا با۲میلیون اسپرم میشه آی وی اف یا ای وی ای کنم جواب میده بنظرتون صد در صد هست راهنمایی کنید
- چرا جواب نمیدین
- تاثیرقرص فنی توئین فنوباربیتال برروی جنین
سلام من 35سالمه دارای سقط جنین های متعدد شدم حتی در9ماهگی.حال باتوجه به اینکه شوهرم دچارصرع میباشد وهمیشه قرص فنی توئین 100میلی مصرف میکند .ایا این میتوتند علل سقط جنین باشد.درضمن اکثربارداری هام در2ماهگی رشد نمیکردن ..باتشکر
- آندومتریوز
سلام وقتتون بخیر بنده 43 ساله هستم آندومتریوز رحم دارم دکترم قرص دینوژست تجویز کرد یک ماهه دارم میخورمش ولی مدام لکه بینی قهوه ای و قرمز داشتم و قطع نشده هنوز دکترم هم اجازه نداد که قرص روکین مصرف کنم گفت برای سن من ممنوعه حالا موندم چکار کنم ممنون میشم راهنماییم کنید که چیکار کنم که لک بینیم قطع بشه ممنونم
- سقط مکرر
سلام من 25ساله دوتاسقط 19 هفته داشتم ویکیم رشدش تو8هففته متوقف شده بود .... بارداری دومم باوجور سرکلاژ واژنی ب علت پارگی کیسه اب سقط شد .. اگه بخوام دوباره اقدام کنم سرکلاژ شکمی راه حل خوبیه یانه؟
- مصرف قرص نورم اسکین و بارداری
سه ماه دیگه عروسیمه و الان نورم اسکین مصرف میکنم و الان میخام قطش کنم اگر بعد دوماه باردار بشم خوبه یا باید بیشتر صب کنم
- هماتوم ساب کورنیونیک
باسلام هماتوم ساب کورنیونیک با اندازه 6mm×24 در هفته 13 بارداری خطرناک است؟ الان امپول پروژسترون استفاده میکنم و خونریزی ندارم داروی دیگری نیاز است؟؟؟ و یا تغذیه چی باشه؟ ممنونم
- ترمیم پرده بکارت
سلام خانم دکتر اینکه بعداز رابطه خونی دیده نشه دلیلش چیه؟ آیا امکانش هست که هنوز بکارتم رو از دست نداده باشم؟ شما ترمیم بکارت رو انجام میدین؟
- هزینه Pgd
سلام خانم دکتر عزیز هزینه ی Pgd تقریبا چه مبلغی میشه ؟ برای تعیین جنسیت میخوام
- سرکلاژ پساری فنلینگ
باعرض ادب واحترام باردار هستم ۱۸ هفته و ۵ روز با سرویکس ۳ میلی دکتر گفت که باید سرکلاژ بشم سرکلاژ انجام دادم بعد از سرکلاژ پساری هم گذاشتم و الان ۲۲ هفته هستم رفتم سونو واژینال دکتر میگه فانلینگ ۶ میلی هستی. خواستم راهنمایی کنید آیا امیدی به این بارداری هست یا نه ؟ راه درمانی دارد؟
- اندازه سینه
با سلام من اصلا سینه ندارم ۲۲سالم هست وزنم هم۴۶ ایا راه یا دارویی برای بزرگ کردن ان وجود دارد
- بارداری
سلام وقت بخیر
خانم دکتر من نزدیکی داشتم و احتمال بارداری درش صفر بود و دیگه نزدیکی نداشتم به دلیل جدا شدن از همسرم
بعد از اون سر تایمم مثل ماه های دیگه پریود شدم و مثل روال قبل بود . اما نوبت بعدی یعنی ماه بعد پریود نشدم و رسید به ماه سوم که باز هم پریود نشدم و قرص اورژانس خوردم که پریود بشم و خیلی دل درد مثل تایم پریودی دارم اما نمیدونم چرا نمیشه. و این که قبلا هم به خاطر استرس پریودیم عقب می افتاد
ممکنه با توجه به پریودی که شدم باز هم باردار باشم؟ - امپول
سلام امپول پرولوتون ایرانیش خوب یاخارجی
- مشاوره تعیین جنسیت
با سلام .آیا برای تعیین جنسیت مشاوره انجام میدهید ؟؟و احتمال موفقیت چقدر میباشد؟
- سیرکولار
باسلام توی سونوگرافی بارداری من نوشته بافت ترفوبلاستیک نمای سیرکولار دارد.میخاستم بپرسم خطرناکه؟ لازم به ذکره که من داخل هفته نهم هستم و همه چیزای دیگه طبیعی بود.
- خونریزی غیرطبیعی
با سلام من ۵۳ساله هستم ضخامت آندومتر م زیاد شده دارای فیبروم و... ۲سال پیش یائسه شدم ولی دچار خونریزی بودم پزشکم گفت دوماه مجسترول مصرف کن بعد بیا هیستروسکوپی بعد از یکماه مصرف قطع شد اما دوباره خونریزی شروع شد دکتر گفت دوتا آمپول پروژسترون ۵۰ تزریق کن صبح تزریق کردم از عصر تا حالا خونریزی شدید تر همراه با لخته خون به اندازه ی کف دست شده چکار کنم ؟


