Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بیمارستان طرف قرارداد
با سلام خانم دکتر کدوم بغیر از قائم کدوم یکی از بیمارستان های خصوصی هستن؟
- بارداری
سلام من ۳۱ ساله هستم هفته هفت به پزشک متخصص برای مراقبت بارداری مراجعه کردم که علی رغم نبودن مشکل برام آ اس آ و شیاف پروژسترون تجویز کردن و اول گفتن برای همه تجویز میکنیم.من قبول نکردم مصرف کنم که گفتن به خاطر سنتون باید استفاده کنید آیا شما هم با این نظرشون موافقید؟ یعنی باید استفاده کنم؟
- بارداری
سلام ازمایش آمنیوسنتز چه ازمایشی هست؟یعنی برای سلامت چه جاهای جنین میشه مطمئن شد؟
- پرده بکارت
سلام من ۲۰ سالمه و ۴ ساله خود ارضایی میکنم و ۶ ماه به صورت هر روز ولی فقط با مالش کلیوتوریس میخواستم بدونم پردم آسیب دیده و اینکه من تو سایتا دیدم که با گرفتن عکس هم میشه فهمید بکارت سالمه یا ن و می این کارو انجام دادم و ورودی واژنم لبه هاش حالت بریدگی داشت خواستم بدونم طبیعی یا نشان از پارگی بکارته
- پولیپ
- من قرص گین اپ استفاده کر دم و الان ۳ ماهه پریود نشدم دلیلش بگید
قرص گین اپ مصرف کردم الان ۳ ماهه پریود نشدم دلیلش چیه
- بارداری
سلام من پریودم عقب افتاده دکتر امپول پروژسترون دادا ۲ تا امروز ۷ روزه تزریق کردم هنوز پریود نشدم ۲ بار شب درد معده حالت تهوع داشتم میشه باردار باشم میترسم تست کنم منفی بشه چیکارکنم
- چوشیدن سینه
- ضربه به شکم پسر ۴ ساله
پسرم ۴ سالشه ۱۸ ساعت قبل یه ضربه نسبتا محکم به شکمش خورد الان میدووه بازی میکنه و هیچ علایمی نداره ولی یکم در محل ضربه احساس درد میکنه این درد نگران کنندست یا میگذره
- زیبایی
سلام برای جراحی لابیا پلاستی باید در بیمارستان بستری بشیم یا عملش سرپایی هست؟ واگه امکان داره هزینه ش رو میشه بگید
- خونریزی پس از زایمان
سلام من ۲ماه و۱۶روزه زایمان کردم همچنان خونریزی خفیف دارم البته هیچ دردو مشکل دیگه ای ندارم چه کارکنم
- سزارین پنجمم
سلام چهار بار سزارین شدم و الان هفت ماهه هستم درد شدید دارم شهرستان منو نمیپذیرن تحت درمان شیرازم آیا در صورت اتفاق زایمان یهویی جنینم زنده میماند؟ممنونم جواب بدید
- ضد بارداری
سلام من دیشب بعد از یه نزدیکی مشکوک قرص لوونرژسترل خوردم ولی بعدش تاریخ انقصا نگاه کردم ۱۱/۲۰۲۱ بوده .به نظرتون مشک ساز میشه ؟
- غده ی بارتولن رو جراحی میکنید
سلام بنده خانمی 37 ساله متاهل هستم الان چنده ماه هست دچار غده ی بارتولن شدم دوبار با تجویز پزشک با دارو کوچک شده می ترسم دوباره غده متورم بشه شما عمل جراحی انجام میدین من به کجا باید مراجعه کنم با تشکر
- نقاهت خارج رحم
سلام.شهریور امسال بارداری خارج رحم داشتم.بدون جراحی بخیر گذشت.هنوز درد دارم مخصوصا در پریودی.تا کی باید درد بکشم.عکس رنگی هم گرفتم چیزی نشون نداده. کی میتونم واسه بارداری اقدام کنم؟
- اقدام به بارداری
سلام خسته نباشیدایا خوردن قرص لتروزل بدونه دستوردکترخطرناکه روزی چندعددبایدخورچندبسته
- مورد عفونت واژینال
سلام خانم دچار عفونت نسبتا شدید شده دکتر براش ازمایش وسونوگرافی نوشت وداخل تخمدان سمت چپ یک کیستک کوچک ملاحظه شد پس ان به دکتر زنان مراجعه کرد وبرای دل درد امپول کترولاک نوشته وپس از تزریق الان مانند پریود خونریزی داره دوباره رفت ودکتر براش کپسول ۲۵۰ ترنسید نوشته ایا باتوجه به بیماری ام اس که داره برای چشمش اشکال نداره بخوره تا خونریریش کم بشه متشکرم از راهنمایی شما
- درموردتیروئیدبارداری
سلام خانم دکترمن دوم همین ماه آزمایش تیروئیددادمو0.9شددکترقرص ندادکفت لازم نیست من ماه چهارم بارداری هستم بنظرتون نرمالهبرابچه خطرنداره
- داروی دوفاستون
سلام
مادرم ۴۵ سالشونه . همیشه پریودشون منظم بوده . اما دوماه پریود نشدند و بعد که شدند هنوز پاک نشدند الان دو ماه شده که خونریزی دارند .
کورتاژ و ماموگرافی هم انجام دادند گفتند جواب کورتاژ خوبه خوش خیمه.
دکتر یک قرص به نام دوفاستون تجویز کردند که دستور آن از روز ۱۵ تا ۲۵ پریودی است . میشه بگید یعنی دقیقا از کی بخورن چون کلا خونریزی دارند .
ممنون - کیست بارتولن
سلام ببخشین من باردارم قبل بارداری یه کیست بارتولن داشتم خیلی بزرگ نبود ولی الان خیلی بزرگ شده وبین پاهام اومده خیلی اذیت میشم هفته 33هستم به نظرشماچیکارکنم؟


