Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضدعفونی کننده ها و شوینده ها
سلام خانم دکتر. امیدوارم کخ حالتون خوب باشه آیا استفاده از تمیزکننده ها و سفید کننده ها مثل سیف و داماستوس و استشمام شون میتونه برای جنین خطرناک باشه؟
- اندومتر اکوژن هست یعنی چ
- پولیپ رحم۱۷ میل دارن آیا باید عمل بشم بشم
یکی دو هفته پیش سونو واژینال دادم گفتن پولیپ رحم به ابعاد۱۷میل دارم آیا باید عمل بشم
- سونوگرافی رحم
سلام خانم دکتر در سونوگرافی من نوشته ضخامت آندومتر ۲/mmاست و نوشته دو کانون کلسیفیکاسیون ۲mmمنطبق بر کمپلکس آندومتریال مشهود است میشه بگید این یعنی چی
- تاخیردرپریود
سلام خانوم دکترعزیز من ماه قبل ۳۰ام پریودشدم و هرماه ۴، ۵روززودترازماه قبل پریودمیشم وتاالان عقب ننداختم چون درحین اقدام به بارداری هستم دکترم ماه قبل ازروزسوم تا۹پ برام کلومیفن تجویزکرد برای اولین دوره استفاده کردم ونزریکی داشتم روز ۱۵ پریودم بعدنزدیکی به اندازه یه نواربهداشتی خونریزی داشتم که تاالان سابقه نداشته دکتررفتم سونودادم چیزی نبود الانم سومه وهنوزپریودنشدم آزمایش بارداری دادم مشکوک بود آیاباوجوداون خونریزی بعد نزدیکی واین تاخیر احتمال بارداری وجودداره یااینکه تاخیربخاطر کلومیفنه؟تشکر
- سلام وقتتون بخیر باشه برای سونوگرافی بارداری هفته چهارم میشه رفت قبلا یه سقط داشتم دوماهش بود الان هفته چهارم بارداری هستم لازمه سونو بدم برم دکتر
- سلام وقت بخیر برای مشکل آدنومیوز دکتر برای من آمپول دیفرلین ۱۱.۲۵ سه ماهه تجویز کرده آمپول ایرانی و فرانسوی در داروخانه موجوده ولی قیمت آمپول فرانسوی خیلی بالاست حدود ۴ میلیون آمپول ایرانی رو اگر بزنم خوبه یا نه ؟؟
- More Help
Read Full Report https://jaxxlibertyweb.com
- قرص ضد بارداری
سلام وقت بخیر آیا مصرف قرص ضد بارداری برای خانم ها باعث تنظیم هورمون های زنانه میشه ،به عبارتی باعث میشه قاعدگی منظم تری داشته باشیم ؟ متشکرم
- سقط جنین
سلام .من سقط کرده بودم اولین بار سونو 20*66 و سونو بعدی 24*40 هست سوالم این هست که بقایا تا چند باشه حتما کوتارژ بشه و برای سلامتی مشکلی ایجاد میکنه آیا با پریودی دفع میشه الان 6 هفته گذشت باعث ایجاد عفونت نشود
- علت اختلالات متابولیک نوزاد چیست؟
سلام ببخشید ی سوال داشتم، باردارم سابقه بیماری در خانواده داریم که پدرم دیابت و چربی خون و فشار خون داره و عمل جراحی قلب باز کرده و مادرم هم فشار خون و چربی خون وکبد چرب و تیرویید داره فک کنم دیابت هم داره تازگیا، مادر شوهرم هم تا اونجایی که اطلاع دارم دیابت و فشار خون داره و چربی خون و دیگه اطلاع دقیقی ندارم که چه بیماری دیگه ای داره و از بیماریهای زمینه ای پدرشوهرم هم اطلاع دقیقی ندارم خودم کم کاری تیرویید دارم و تحت نظر پزشک لووتیروکسن ۵۰ روزی ی دونه نیم ساعت قبل صبحانه مصرف میکنم و پزشک هر دوماه دوز دارو رو طبق آزمایش تغییر میده، همسرم هم غلظت خون داره و چربی خون داره و دارو میخوره کبد چرب هم داره ولی دارو برا کبد چرب خیلی وقته نمیخوره با توجه به توضیحات اون دیابت و فشار خون و بیماریهای قلبی و تیرویید و چربی خون و کلا بیماریهایی که عرض کردم ممکنه باعث بشه خدایی نکرده بچه مون اختلال متابولیک داشته باشه؟
- بقایای سقط
سلام وقت بخیرمن 46روزپیش سقط داشتم وبدازده روزرفتم سونوگرافی یه سانت بقایا داشتم وامپول قرص مصرف کردم برای بقایا مجددبدازده روزرفتم سونو کالرداپلرعروقی داشتم دکتربهم میتروژن ومارولین داد الان 12روزبدازاون ویزیت میگذره همچنان خونریزی دارم چیکاربایدانجام بدم دیگه خسته شدم ازخونریزی
- ارتا
سلام خانم دکتر قرص شیردهی قطع کردم الان سه هفته است پریود نشدم ،قرصام سرساعت میخوردم فرزندم فقط شیر خودم میخورد،الانم شیر خودم میخوره،چقدر زمان میبره تا پریود بشم ؟
- ای وی اف
سلام ای وی اف کردم منفی شد.یک هفته هست امپولم قطع کردم ولی پریودنشدم راهنمایی کنید 45سالمه
- بارداری
سلام جسارتا ترشحات بعد از انتقال جنین چه نشانه ای دارد البته بعد از یک هفته انتقال و ترشحات کشدار میباشد و ادرار زیاد و زیر دل درد میکند
- سلام، وقت شما بهخیر، میشه هزینه تقریبی رفع تیرگی واژن و کشاله ران با لیزر رو بگید.
- ایا با آمپول واریوپپتیل امکان یایسه شدن هست
من سه سال خون ریزی شدید همراه با لخته به اندازه کف دست داشتم دراین مدت غقط قرص دادن ولی هیچ تاسیری نداشت ودکتر شهریور امپول داد که از اون موقع دیگه حتی یک لک هم ندیم ایا یایسه سدم چون انشاالله میخوام خرداد برم حج میشهدوبارهبرای اطمینان از امپول استفاده گنم
- پروژسترون
سلام خانم دکتر آیا شیاف سیکلوژست همراه با پرولوتون هفتگی همزمان استفاده بشه مشکل ناهنجاری واسی جنین پیش نمیاد،؟
- خونریزی شدید همراه بالخته های بزرگ
باسلام وخسته نباشیدخدمت شما من هشت ماه پیش بخاطرصخامت رحمی کورتاژ شدم ولی بازهم خونریزیم خیلی زیاده سونوگرافی هم کیست نشون داده میشه بادارو رفع کردیا باید جراحی بشم
- اثر قرص ال دی
سلام من ۱روز بعد ازرابطه ۱عدد قرص ال دی خوردم آیا اثر میکنه که باردار نشم ممنون میشم زود جواب بدین


