Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ
سلام خانم دکتر آیا سرکلاژ دولایه وپساری بهتر جواب میدهد یا سرکلاژ شکمی
- تست پاپسمیر
سلام خسته نباشیدجواب تست پاپسمیرمن HSILمن خوب نیومداین یعنی چی ودرمانش چیه؟
- مشکل نعوظ
سلام و وقت بخیر خدمت شما خانم دکتر ببخشید لطفا به سوالم پاسخ بدهید همسرم آقای ۵۱ ساله هستن وقتی که تحریک میشن نعوظ دارن ولی در هنگام نزدیکی، آلت، نعوظ ندارد به حدی که برای دخول مشکل دارن مشکلش چیه و باید چکار کنیم ممنونم از راهنماییتون
- پارگی کیست تخمدان
سلام وقت بخير من كيست تخمدان سمت چپم با ابعاد ٣٧*٤٤ پاره شده ونوشته كيست داراي ذرات اكوژن اينترنال هست و درد سمت چپ شكمم به پاي چپم انتقال داده شده و سرگيجه و تهوع هم دارم همين زمان عادت ماهانه هم شدم و الان روز ششم هست كه خونريزي متوقف شده اما درد شديد دارم دكتر فقط قرص سفكسيم به من دادن هر روز بخورم آيا اين كيست خطرناك هست يا نه ؟ داروي ديگه اي جهت تسكين اگر لازمه يا نياز به جراحي هست ؟ ممنون ميشم منو راهنمايي كنيد .
- بارداری
سلام خسته نباشید من سه قلو باردار هستم میخوام سه تا رو نگه دارم دکتر رفتم گفته یکی رو با عمل کرتاژ بردارم میخوام ببینم اگه سه تا رو نگه دارم مشکل پیش میاد
- اقدام به بارداری
من ۴۰ سالمه، ۵ ماهه اقدام کردم برای بارداری رفتم دکتر روز سوم قرص لتروزول تا پنج روز را داد مصرف کردم سونو گرفتن گفتن دوتا تخمک رشد کرده آمپول سینا اف دادن تزریق کردم امروز روز ۹ پریودیم هست چیکار باید کنم چه روزی برم سونو ... گفتن تنبلی تخمدان دارم به علت سن بالا و آزمایش تخمدان ۱.۸ را نشون داد به نظرتون چیکار کنم باردار بشم و کی دوباره برم پیش دکتر سونو؟ ممنون از لطفتون خواهش میکنم کمکم کنید خدا خیرتون بده
- سوال
سلام یه سوال داشتم من اشتها ندارم چیکار کنم که چاق بشم خیلی لاغرم طوروخدا کمک کنید دیگه روحیه اصلا ندارم نمیتونم غذا بخورم غذا وقتی سیر میشم یک قاشق اضافه تر بخورم حالت تهو میگیرم قدم ۱۶۵ وزن ۴۸ راحل میخواستم
- علت
علت خارش پوست پایینی لبه ها که ما بین دهانه واژن است چیست؟
- خراش پرده بکارت
سلام من رفتم پیش متخصص زنان رفتم واسه معاینه پرده بکارت بهم گفتن پرده بکارتت خراش داره بعد گفتن نگران نشو بعد از دو سه ماه دوباره جوش میخوره ایا واقعا جوش میخوره یا خیر؟
- آمپول دیفرلین
سلام. دخترم 10ساله هست، ودوماهه دیفرلین بهش تزریق شده،اگه آمپولو قطع کنیم پریود میشه؟
- کیست لگن
کیست لگن مطرح کننده موسینوس سیست ادنوما با منشا رکتوم؟برای رفع مشکل چه اقداماتی لازمه.
- بارداری
سلام خانوم دکتر ۳۳ هفته و ۱ روز هستم . یه هفته میشه گهگاهی شکمم سفت میشه.یعنی قله رحمم دست میزارم سفته و یه حس گرفتگی خفیف حس میکنم . استراحتمم خیلی زیاده . آن اس تی دادم دردام زیر ۲۰ بود فقط یه لحظه شد ۴۰ بعد دوباره زیر ۲۰ شد. سفت شدن شکمم مثلا صبحا دو سه بار ظهرم دو سه بار شبم دو سه بار . خواستم بدونم این انقباض های پراکنده و بدون درد طبیعیه ؟
- پریود زود به زود
باسلام خانم دکتر من زود پریود میشدم و ترشحات بدبو داشتم رفتم سونو رحم تخمدان نوشته همه چیز طبیعیه و فقط یک زخم هیپراکوایک پنج میلیمتری ک میتونه پولیپ یا هایپر پلازیک باشه دکتر سونو بهم گفت هیچ مشکل خاصی نیست ولی من نگران شدم میخواستمم بپرسم ک باید چه کار کنم ؟ تشکر
- ضربه به شکم
من یک هفته به پریود شدنم مونده اما دوروزه خونریزی خیلی جزئی داشتم بخاطر اینکه به شکمم ضربه خورده.ایا میتونه مشکل ساز باشه یا خیر.
- ضخامت اندومتروضایعه اکوژن
زنی40ساله که درسونوی واژینال نوشته ضخامت اندومتر17ودوضایعه اکوژن 14در8ودیگری10در8درکاویته اندومترمطرح کننده پولیپ وفولیکول14 وبقایای فولیکول17می باشدخطرناکه لطفاراهنمایی بفرمایید
- اقدام به بارداری
یک اکوژن فوکال به ابعاد mm 4 * 10 در قسمت دیستال کاویته آندومتر دیده میشود..لطفاً راهنمایی کنید میخواهم آمادگی بارداری داشته باشم،38سالمه،
- سوال عمومی
سلام وقت بخیر من یک دختر هستم ۲۴ سالمه یک مدتی هست ک وقتی از حمام میام یا گاها ک عرق میکنم برای خشک و مرطوب کردن قسمت تناسلی از دستمال مرطوب کودک استفاده میکنم ک هم بوی خوبی داره هم مرطوب میکنه میخواستم ببینم این کارم من خطرناک یا بد نیس؟
- بارداری
ساک حاملگی داخل رحمی در موقعیت فوندال با حدود نامنظم دارای یولک ساک و فتال پل فاقد ضربان قلب وبا واکنش دسیدوال ضعیف رویت شد شواهدی به نفع هماتوم ساب کوریونیک رویت نشد سن حاملگی بر اساس crl 4mmمعادل 6هفته و 1 روز میباشد دیامتر کیسه زرده 9mmاندازه گیری شد تخمدانها با ابعاد واکوی پارانشیمال نرمال رویت شد
- خونریزی اوایل بارداری به دلیل قطع مصرف استرادیول
آیا با قطع ناگهانی استرادیول در هفته پنجم باعث خونریزی کم می شود
- اندومتر اکوژن هست یعنی چ


