Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- تست غربالگری
سلام خانم دکتر،خسته نباشید،خانم بنده38ساله وبچه دومم هست،نتیجه آزمایشات nt=3 و آزمایش خون جزو وضعیت پرریسک بود(1/21)، دوبارسونودرهفته های11و13توسط دکتر آزادبخش ودکترمیلانی شدوnt ثابت موند ،خانم دکترفکورهم گفت اگه بچه من بودبااین آزمایش پرریسک من بچه روهمین الان سقط می کردم،اما خانم دکترمیلانی گفت بعدازآمینوسنتز نتیجه مشخص میشه،خواستم ببینم حتی اگه آمینوسنتز هم خوب دربیاد،این نتیجه آزمایش پرریسک فقط برای اختلال ژنتیکی هست یاممکنه تاثیرات منفی دیگه ای داشته باشه،ودرچنین شرایطی سقط انجام بدیم بهتره، ممنون
- لابیاپلاستی
ببخشید خانم دکتر میشه هزینه تقریبی عمل لابیاپلاستی رو بگید ؟ و اینکه شما با لیزر هم این عمل رو انجام میدید؟
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- استراحت بعد از انتقال جنین
روز دوم و سوم بعد از انتقال با ماشین بیرون رفتم و برگشتم برای تزریق.روز سوم مسافرت کوتاه .کار سنگین نکردم و نشستن و برخاستن بود حالا نگرانم ...امروز روز چهارم هست ..به نظر شما جای نگرانی هست؟
- پریودبعد از زایمان
با عرض سلام خدمت شما خانوم دکتر عزیز یکسال زایمان کردم پریودام منظم نیست میخواستم یه قرص جلوگیری بهم معرفی کنید که عوارض نداشته باشد ممنون از شما
- لکه بینی در دوره مصرف قرص دروسبلین
با سلام من به خاطر مراسم ازدواجم از روز اخر پریودم مصرف این قرص را شروع کردم الان بعد 10 روز لکه بینی دارم و خیلی نگران که برای روز مراسمم اتفاقی بیافته ممنون میشم راهنمایی فرمایید.
- بارداری
سلام وقت بخیر من هفته سی و یک بارداری هستم یک مدتی میشه جنین حرکاتش کم شده ولی بعد از غذا سه تا چهار بار حرکت میکنه خیلی ترسیدم ایا دلیلش چیه مثلا دو ساعت یا سه ساعت یک بارم تکان میخوره خیلی می ترسم
- عفونت واژن
با سلام، من حدود یک ماه پیش دچار ترشح غیرطبیعی و درد در ناحیه زیر شکم شدم دکتر تشخیص عفونت و زخم رو دادن، دارو مصرف کردم و بعد از پریود دوباره مراجعه کردم زخمم بهتر شده بود ولی همچنان ترشح و عفونت داشتم کرم میکونازول و ده تا آمپول جنتامایسین و قرص فارینات تجویز کردن ولی بعد پنج روز از مصرف دارو بهتر نشدم و درد زیر شکمم بیشتر هم شده، امشب به بیمارستان مراجعه کردم آزمایش خون و ادرار گرفتن و آزمایشم مشکلی نداشت، تست پاپ اسمیر مم خوب بود پس علت این درد از نظر شما چی ميتونه باشه، هنگام دفع ادرار هم درد دارم
- بکارت
سلام منبه اشتباه شیاف رو وارد واژندخترم کردم وبلافاصله متوجه شدم ور درش اوردم .آیا به بکارتش آسیب رسوندم
- سوال در مورد ضربه به رحم
سلام خوب هستید ببخشید دوستم سهوا آرنجش خورد به سمت چپ رحمم البته نزدیک به رحم مایل به کشاله ران اما درد قطع شد اما امروز صبح باز هم درد میکند... آیا خطری دارد؟
- باردار نشدن
زنم باردار بود ولی بخاطر اینکه بچه مشکل داشت مجبور شدیم سقطش کنیم، ولی الان بعد از شش ماه میشه زنم باردار نمیشه میشه بگید الان چکار کنم
- پریود و قرص ال دی
سلام خانم دکتر ۲۳سالمه و مجردم من ماه بعد پریودم هفدهم هست و چون یه جای زیارتی میخوام برم میخوام عقب بندازم خانم دکتر من اگه قرص ال دی بخورم که پریودم چند روز عقب بیفته آیا روی دوره های بعدیم تاثیر میزاره؟یعنی باعث میشه که نظم پریودم بهم بریزه؟ ممنون
- بارداری
من روز ۱۹ اردیبهشت تاریخ پریودم بود نشدم دوروز بعد تست دادم مثبت شد بعداز گدشت ۴۸ دادم دوباره یه آزمایشگاه دیگه برای بتا رفتم خیلی کم بالا رفته بود سونو واژینال دادم چیزی از حاملگی مشاهده نشده بعداز گذشت ۵روز سه روز خونریزی داشتم به صورت متوسط دوباره بتا دادم بتا یه مقدار کم رفت بالا ولی دوبرابر نشد سونو هم نه داخل رحم نه خارج رحم چیزی را نشان نمیدهد بنظر شما من بایدچیکار کنم دکترم گفت درصورت درد شدید یا خونریزی شدید به الزهرا برو الان ۱۱ روز گذشته
- آندومتریوز
سلاممن برج ۱۰ عمل لاپاراسکوپی کردم یزدچسبندگی شدیدولوله اهم رو بستن کیست بزرگ داشتم بعد دو دوره دیفرلین مصرف کردم بعدا افدام برای ای وی داشتم مرحله آخربود که در جاده تصادف کردم بعداز اون روز روده هام مشگل داشتن رفتم متخصص داخلی دارو دادن ولی زیرشکمم با پهلوم میسوزه امکان داره دوباره اوت کرده باشه خیلی استرس دارم لکه بینی هم دارم تو رو خداکمکم کنید
- خونریزی زیاد
سلسلام، ببخشید من دوماهه که دستگاه آیودی گذاشتم اما پریوهام خیلی ناهماهنگ شده و مدتش هم طولانی شده از سه روز خونریزی به 10 روز رسیده به نظرتون باید چیکار کنم؟ سونو هم انجام دادم جای دستگاه میزونه؟
- عفونت واژینال مکرر
سلام
ببخشید من عفونت واژینال زیاد میگیرم و همه ی راه ها رو امتحان کردم و همه داروها رو مصرف کردم ولی فقط تا زمانی که داروها رو مصرف میکنم خوبه. وقتی داروها تموم شدن، یه هفته بعد باز شروع میشه. الآن یک سال هست که ازدواج کردم و از بعد از ازدواجم بدتر هم شده. سوالم اینه که آیا استفاده از کاندوم باعث بروز عفونت میشه؟ اگه میشه که پس چه راهی برای جلوگیری پیشنهاد میکنید؟
- پفک فست فود
سلام خانم دكتر عزيزم ٧هفتست بارزاري مشكلي ندارم امروز پفك خوردم هوس كردم آيا چيپس و پفك دير به دير هوسي ضرر داره و فست فود له چه فاصله رماني بايد باشه
- تاخیر پریودی
سلام ببخشید من دو ماه هست که از موعد پریودم میگذره .ازمایش بتا دادم جوابش ۱.۷ بود و منفی .و دو سه بار هم رابطه محافظت نشده داشتم میخواستم بدونم علت چیه و باید چیکار کنم؟ ایا با این وجود امکان داره که باردار باشم و ازمایش غلط باشه؟ و یا اینکه چی مصرف کنم تا پریود شم و علت عقب افتادگی پریود چیه؟
- اقدام ب بارداری
سلام خسته نباشید اقدام ب بارداری داشتم الان یک هفته مانده ب پریودیم اما زیر دلم خیلی درد میکنه موقع نزدیکی انگار زیر دلم یه چیز سنگین هست اذیتم میکنه بعدش هم بیحالی میشم و دلدرد میگیرم میخواستم ببینم الان تست خون بدم معلوم میکنه یا برم پیش دکتر چون باشگاه میرم جنبوجوشم زیاد میگم حامله نباشم مشگلی ایجاد بشه ممنون از پاسختون
- پریودی
سلام،خسته نباشید ۴۱ساله هستم،مجرد بعد از زدن دوز سوم واکسن کرونا،سر موقع پریود شدم ولی ۱۳ روزه پاک شدم،ماه بعد سر وقت شدم ولی فقط لک بینی،خونریزی نداشتم،الان ماه سوم سر موقع پریود شدم اینبار هم لک بینی ولی از ماه پیش خیلی هم کمتر،روز ۵ هستم ولی خونریزی ندارم،درد هم اصلا ندارم قرص استروژن با پروژسترون لازمه مصرف کنم یا ماه دیگه هم صبر کنم؟ ممنون از وقتی که صرف پاسخگویی میکنید


