Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
با سلام و خسته نباشید من 43 سال دارم و در هفته پنجم بارداری هستم و ترشح بارداری ندارم ایا این در بارداری نشانه بدی است
- خونریزی طولانی مدت
خانمی هستم ۳۴ ساله با مشکل تنبلی تخمدان وکم کاری تیروئید دوتا فرزند دارم نزدیک دوماه هست که خونریزی دارم شدید نیست ولی ادامه دار هست داروی مینامیم اسید وسفکسیم استفاده کردم آمپول هورمونی هم زدم ولی تاثیری بر بند آمدن خونریزی نداشته لطفآ راهنمایی کنید
- درد مقعد
باسلام من دوشیزه 30ساله هستم که به بواسیر مبتلا هستم مثل نماد ساعت6و 12 و همچنین گاهی دچار بریدگی میشه یا همون شقاق الان نزدیک پریودمه و برای اولین بار در ناحیه رمتوم احساس درد میکنم مخصوصا موقع جمع کردن مقعد یا زمانی که در توالت نشستم ایا علت خاصی است؟
- عفونت
باسلام من ترشحات سبز رنگ غلیظ دارم که زیاد ترشح میشه علتش چی میتونه باشه در حدی که روزانه لباس زیرم به شدت کثیف میشه وباید چی کارکنم ممنون
- سزارین ششم
سلام خانم دکترمن هم برای بارششم میخوام سزارین بشم وخوشبختانه درپنج سزارین قبل چسبندگی ویاهیچ مشکلی پیش نیامده آیابازهم جای نگرانی هست؟باتشکرازشماممنون که وقت میگذارید
- بارداری
سلام خانم دکتر من قرص لتروزول خوردم آزمایش خون دادم باردار بودم رفتم سونو واژینال انجام دادم امروز ساک بارداری تشکیل شده بود ولی جنین معلوم نبود. اینکه جنین تشکیل نشده زوده هنوز یا مشکلی دارم؟ این جواب سونوم بود: تصویر یک ساک حاملگی با حدود منظم و موقعیت مناسب در کاویته رحم مشاهده میشود. اکو و ضخامت واکنش دسیدوائی طبیعی ست. سن حاملگی براساس MSD=7mm، 5wk میباشد. در حال حاضر yolk sac وfetal pole قابل مشاهده نیست. در آدنکس ها ضایعه ای مشاهده نشد. مایع خفیف در لگن مشاهده گردید. تورو خدا راهنماییم کنین خیلی نگرانم،ممنونم از شما
- زونا و اقدام برای بارداری
سلام خسته نباشید تصمیم برای بارداری داشتیم ولی همسرم به بیماری زونا مبتلا شده است میخواستم بدونم چند وقت بعد میتوانیم برای باردای اقدام کنیم ؟ و یا اینکه اصلا تاثیری دارد یا خیر ؟ ممنون
- دسیدوال نامنظم
واکنش دسیدوال نامنظم باسن
- ترشح سفید
سلام، من مجرد هستم ، سورش و خارش شدید داشتم که با مصرف فلوکونازول رفع شد اما همچنان ترشحات سفید دارم برای رفع این علامت چکار میتونم انجام بدم؟
- بارداری
من برای خارش و حساسیت قرمز شدن از قرص پردنیزولون استفاده میکنم آیا برای باردار شدن مضرهست
- سقط جنین
من ۶ هفته بود ک باردار بودم سقط انجام دادم با قرص الان ۳ هفتس خونریزی دارم و۳ روز پیش سونو شکمی دادم گفت ۱۸ در ۱۳ از بقایا مونده ایا جای نگرانی هست؟؟
- سیکل ماهانه
سلام من از۱۴تیرتاالان که۵مرداده خونریزی دارم که شدتش متفاوته یعنی یادرحدلکه بینیه یادرحدعادت ماهانه این خطرناکه؟؟یاطبیعیه؟؟درضمن استرسم بخاطرکنکورزیادبود
- ختم قران
سلام عزیزم خوبی طاعاتتون قبول خانم دکتر گفته بودید تماس بگیرم خواستم ببینم بخاطر پست ختم قران استیجاری که گذاشتم ناراحت شدین البته حق دارین پست نامربوطی بود شرمنده یا اگه ختم قران میخواید به ایمیلم پیام بدین عزیزم ❤ hmdynrgs@gmail.com
- قرص سیبل
سلام من الان امروز دومين قرص سفيد رنگ سيبلو ميخورم شب پريود نشدم هنوز ميخواستم ببينم سفيد ها كلا تموم شه پريود ميشم يا ن وسط هاي قرص پريود ميشم يكيم از روز ٥ پريود ي بايد باز بسته بعدي رو شروع كنم اگه سفيد ها تموم شد پريود نشدم بايد منتظر بمونم كه بشم يا ن بسته بعديش رو شروع كنم ؟
- مارژین نامنظم به چه معناست
- ضربه به رحم و زیر شکم
ضربه شدیدی به رحم همسرم وارد شده. آیا خطر جدی دارد ؟؟؟ برای کاهش درد چه باید کرد ؟؟؟
- پولیپ
سلام خانم دکتر پولیپ 15 میلی میشه با دارو درمان شود اگه میشه لطفاً اسم دارو قید کنید
- جوش باسن
سلام روی باسنم جوش های ریزی در اومده که انگار زیر پوستن یعنی روشون سفید نیست.. این ربطی به عفونت تناسلی داره؟ الان کمتر شدن اما وقتی دست میزنم زبر هستتن
- هایمن
سلام خانم دکتر پوشیدن لگ های ورزشی تنگ کش دار یا شرت لامبادا باعث پارگی هایمن میشه؟اخه خیلی وقتا شلوار واژنمو درد میاره خاستم بدونم باعث اسیب نمیشه؟
- حاملگی مولار
سلام من خانلگی مولار داشتم که کورتاژ کردم الان با کذشت دو هفته. اخته های گوشتی همراه بادرد از من خارج میشه طبیعیه؟


