Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- مصرف قرص واژینال مترونیدازول در شیردهی
سلام خانم دکتر.من بعد از زایمان دچار سوزش موقع ادرار و رابطه شدم.بعد معاینه پزشک زنان گفت عفونت شدید داری پماد واژینال کلوتریمازول و قرص واژینال مترونیدازول و قرص افلوکساسین تجویز کرده.من یه نوزاد پنج ماهه دارم و از شیر خودم تغذیه میکنه.اما من مرددم مترونیدازول رو مصرف کنم یا نه؟اخه وقتی بعد از شکل خوراکی خوراکی تا ۴۸ ساعت نباید به نوزاد شیر دهیم پس داروی مطمئنی زیاد نیست.چه داروهای جایگزینی میتونم مصرف کنم که تو دوران شیردهی ممنوع نباشه و عفونت من ظاهرا هم قارچی و هم باکتریایی بوده.ممنون.
- خارش بعد رابطه معقدی
من بعد رابطه معقدی خارش دارم دوماه ازش میگذره ولی ی ذره خارشش مونده جلوترم داشتم ولی یذره از اون موقع بیشتر شده میترسم بیماری خاسی گرفت باشم دلیلش جیه؟
- مشکل ادراری
سلام دلیل تکرر ادرار و تخلیه نشدن کامل مثانه بعداز تحریک جنسی چیه ک رنگ ادار کاملا بی رنگه.نگران کننده اس؟
- سلام
- طولانی شدن پریودی
سلام خسته نباشید من الان پونزده روزه که پریودم و پریودیم قطع نمیشه چه قرص ها و یا دارو هایی رو پیشنهاد میکنید
- سقط
سلام من یه ماهه باردار بودم قرص سایتوتک خوردم دیروز تا حالا لکه بینی قهو ه ای دارم خونریزی شدید نکردم چه باید بکنم
- سلام میشه جواب این ازمایش و بگید
Received fixed specimen in formalin consisted of multiple fragments of dark brown soft tissue M: 5×4×3cm S.O.S :M/17
- سقط جنین
سلام من یکشنبه هفته پیش سقط خود به خودی داشتم ووطبق سونو ۶هفته و۳روزم بود الان بعد سقط بقایایی باقی مونده به ابعاد۶*۸*۹وبه حجم ٠/۳سی سی الان این چقد میشه وخودش دفع میشه؟ جای نگرانی وجود نداره استرس دارم با پریودکه بخام بشم رفع میشه
- لکه بینی
سلام خانم دکتر ،میخواستم از شما بپرسم که پریودم مدتی هستش که چند ماه در میان به صورت لکه بینی میشه و بیست الی یک ماه طول میکشه هرجا رفتم درمان نشدم تعریف شما رو خیلی شنیدم خواستم خدمت شما بیام ایا درمان داره در ضمن من ۴۱سالمه ممنونم از پاسخ شما بزرگوار
- آی وی اف
سلام دکترم برا ای وف اف گف امپول پرپیتول باید ساعت ۵تزریق شه من ۴و۴۶دیقه تزریق کردم ابرایدز داره
- بی اختیاری ادرار
مادرم 80 سالشه و دکتر براش پماد استرومارین تجویز کرده، ولی پیدا نمیشه،به جاش میشه از واژینال باریج استفاده کرد یا نه؟
- سونوگرافی رحم و تخمدان
سلام ببخشیدمن سقط جنین کردم بقایاداشتم الان خونریزیم بنداومده میخواستم سونوبدم میخوام بدونم سونوشکمی میگیرن یاسونوواژینال
- کیست وخونریزی ادامه دار
برای قطع خونریزی چه باید کرد؟؟؟
- سلام من سه روز هست قرص ریپاون استفاده کردم خون ریزی بیشتر شده قطع کنم یا ادامه بدم ممنون
- روزی ۲ عدد اسپیرونولاکتون
سلام شما به من قرص اسپیرونولاکتون ۲۵ تجویز کردید سوالم اینه که هر روز باید از این قرص روزی ۲ تا مصرف کنم یا فقط تا موقعی که پریود بشم ؟
- قرص ضد بارداری
با سلام و وقت بخیر ۱. آیا قرص سیپروترون کامپاند به تنهایی و بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری، مانع از بارداری میشود و برای جلوگیری از بارداری مناسب و مطمئن است؟ ۲. آیا پس از اتمام ۲۱ قرص ضد بارداری، اون چند روزی که در انتظار شروع خونریزی هستیم، میتوان بدون استفاده از سایر روش های پیشگیری نزدیکی داشت و احتمال بارداری وجود دارد یا خیر؟ با تشکر فراوان از شما خانم دکتر عزیز
- آزمایش هورمون
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر بنده دوماه قرص روکین مصرف میکردم و بعد ۶ روز که قرص روکین رو قطع کرده بودم آزمایش هورمون دادم که شامل fsh و lh و انواع تیرویید بود آیا قرص روکین رو آزمایشم تاثیری داشته ؟؟ یعنی ۶ روز بعد از قطع قرص ازمایش هورمون دادم
- پریودی
سلام وقتتون بخیر. من 4 ماه پیش رفتم متخصص زنان ایشون 3 بسته قرص سیبل داد من اونا رو مصرف کردم پریود میشدم منظم اما الان ک داروها تمام شده وپریود شدم بعد از 7روز تمام شد. باز امروز بعداز 7 روز پاکی پریود شدم
- هفتروزپریودنشدم
سلام خسته نباشید من ۴۰سالمه یه هفتس از پریودم میگزره چکار کنم
- فیبرو کیستیک سینه
آیا فیبرو کیستیک سینه درمان دارد،که کاملا از بین برود


