Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سقط
سلام ببخشید ایا سقط بدون خونریزی و فقط با درد هم داریم من چند روز درد شدید دارم در نواحی شکم و رحم و بدون اینکه بدونم دارچین و زعفران و اویشن زیاد خوردم این مدت ایا احتمال هست این درد درد سقط جنین باشه
- PRP تخمدان
سلام خسته نباشید من ذخیره تخمدانم خیلی پایین هست و مایل به انجام PRP تخمدان هستم استفاده از سلولهای بنیادی مغز و استخوان در کلینکهای شهر رشت قابل انجام هست یا باید برم تهران؟ سلولهای بنیادی خون قاعدگی چطور؟ چون نمونه گیریش راحتتر از مغز و استخوان هست ترجیح میدم اول سلول بنیادی خون قاعدگی رو انجام بدم در رشت انجام میشه؟خودتون میتونید برام انجام بدید؟
- پرده بکارت
سلام ببخشید من یه چند وقتی دچار خود ارضایی شده بودم و چیزی درون بدنم کردم و بعد از ارضا شدن خوابیدم و وقتی بیدار شدم انگار پریود شده بودم و خون ریزی داشتم و مثل نرمال پریود بود چند روزی طول کشید اما خیلی نگران هستم که امکان داشته باشه پرده بکارتم آسیب دیده باشه میشه راهنمایی کنید بگید چطوری متوجه بشم که آیا به پرده بکارتم آسیب زدم یا نه اصلا بعد از ارضا شدن امکان داره پریود شد
- بی نظمی قاعدگی
سلام من بعد از دوره قاعدگیم رابطه داشتم از قرص اورژانسی مصرف کردم فرداش خونریزی داشتم به مدت چند روز الان حدود چهار هفته میگذره و پریود نشدم تست بی بی چک هم زدم خطا زد و هیچی نشون نداد
- بارداری
سلام آزمایش گلوکز بارداری را میتوانم در ۲۴ هفته و ۳ روز انجام بدم ؟؟
- سقط و بارداری بعدی
با سلام. بنده 31 ساله هستم. از فروردین اقدام به بارداری کردم . ماه دوم باردار شدم. قبل بارداری ازمایشات و سونو سینه و رحم و پاپ اسمیر هم دادم و خوب بود . در هفته 7 بارداری سونو دادم و جنین 7 هفته و 4 روز بود و ضربان قلب داشت فقط هموراژی ظریف در پشت جفت دیده شد که دکترر شیاف پروژسترون دادن. در هفته 10 بدلیل از بین رفتن ناگهانی علایم بارداری سونو دادم که گفتن جنین رشد نکرده و 7 هفته و 4 روزه و ضربان نداره. دکتر گفت باید سقط شه. برام ازمایش pt , ptt, و عفونت و رو نوشت انجام دادم. اونام خوب بود و مشکلی نبود. الان چند روزه سقط کردم. میخواستم بدونم آیا امکان تکرار بازم وجود داره؟ چرا این اتفاق افتاد تو سونو اول که خوب بود میتونه بخاطر هموراژی باشه؟ با توجه به سنم 31 سال دوباره از چند ماه بعد اقدام کنم؟ ممنون خانم دکتر.
- بارداری
سلام خانم دکتر من خانمی ۲۰ ساله هستم و متهل هستم وقتی پریود میشم روز اول درد مقعدی و درد زیر شکم دارم که نشتن تا چند ساعت بارم سخت است و پریود هم نامنظم هست و الان ۵ ماه هست قصد بارداری دارم ولی باردار نشدم ایا ممکن هست که علت اندومتر یوزیس باشه و امکان داره باعث ناباروری بشه لطفان جواب بدید
- رحم
خیلی خیلی شرمنده ک دوباره میپرسم جدا شرمنده من دیروز ازتون پزسیدم
خیلییی ببخشید
گفتم ک با فک کردن ب صحنه جنسی خوابم میبرد دو س بار کردم تو پریودی عنوانمم دختر ۱۵ سالس
اون موقع ک خوابم برد دچار نبض نشدم
ولی تو روز پنجم دچار نبض شدم فقط با فک کردن و اصلا ب خودم دس نزدم
بعد خیلی طولانی نبود
ی خانومی لز شما پرسبده بود ک این کلر تو دوره قاعدگی موجب چسبندگی رحم میشه و با استفاده از کلورتیس کرده بود اون خانوم از طریق ناحیه خارجی
و شما گفته بودید ممکنه فقط خون بیشتری ب داخل لگن برگرده بنظرتون برای من پیش اومده باعث اندومتریوز میشه؟ و بگم الان یک روز از هف روز پریریودیم گذشته ولی تموم نشده چرا؟
و اگ اره خطرناکه؟ - خونریزی بعداز لقاح
سلام خانم دکتر روز شانزده قاعدگیم صبح که بیدارشدم لکه بینی دیدم ترشح آغشته قهوه ای بعدش عصر در حد اینکه خودمو پاک کنم با دستمال ی ذره خون قرمز و کمردرد و گیجی و یخورده تهوع داشتم اما روز هفدهم چرخم که امروز هست صبح ساعت ۷ که بیدارشدم دیدم لباس زیرم خونی شده بلندشدم رفتم دسشویی دیدم ی لخته بزرگ اندازه ی سکه افتادزمین همراه با خونریزی ولخته های کوچک .. اخه من اقدام کرده بودم برای بارداری چند روز قبلش خواهش میکنم جواب بدیدن بفرمایین بگین این خون طبیعیه اگه لقاح انجام شده یا اینکه تا چندروز طبیعیه و با این وضعیت ممکنه جنین تشکیل شده یا تشکیل شده وازبین رفته خواهش میکنم منتظرپاسخم... توضیح کامل بدین
- قاعدگی
سلام من الان سه روزه عادت ماهانه هستم تقریبا بدون خونریزی فقط لخته های قهوه ای رنگ میبینم که اونم در حد خیلی کم هستش و اینکه قبل از اینم این شرایط برام پیش اومده که کل هفت روز رو لکه و لخته های قهوه ای بوده به جای خونریزی
- سلام سلام سلام خسته نباشی سلام خسته نباشید سلام من رفتم سونو دادم و بعد به من و بعد به من گفتن همین مشکلی که میگن سمت چپ قلب جنین یه چیزای سفیدی معلوم میشه یلی ترسیدم نمیدونم باید چیکار کنم دو تا سق داشتم الان خیلی میترسم نمیدونم باید چیکار کنم میشه راهنماییم کنی امروزم رفتم بهداشت ضربان قلبشو دیر شنیدم خیلی نگرانم میشه یه کاری بکنید رفتم دکتر میگه باید آزمایش بدی آزمایش ژنتیک با اکوی قلب همه چیزش نرماله سمت راست قلب جنینه نه سمت چپش
- Screen positiveیعنی چی دکتر
- بارداری
سلام خانم دکتر ، من ازمایش بارداریم مثبت شد و الان حدود یک ماه ک قرص نورم اسکین و همون راکوتان قطع کردم الان چه اتفاقی میوفته؟
- پستان..
سلام خسته نباشید من چند وقته روی هاله ی سینه ام برآمدگی های ریز مثل جوش میبینم البته وقتی پوست سینه ام کشیده میشه دیده میشن وقتی فشارشون دادم چرک میاد بیرون (خیلی خیلی کم یک جورایی اندازه سر سوزن ) این موضوع خطرناکه ؟ و علتش چیه؟
- تاثیر داروها
سلام، آیا استفاده از شیاف پروژسترون ۴۰۰ ،قرص لووتیوکسین ۵۰، قرص آسپرین ۸۰، فولیک اسید ۱ و ویتامین D3با دوز ۱۰۰۰، در نتایج آزمایشهای غربالگری مرحله اول و غربالگری مرحله دوم تاثیر دارند؟
- سلام برای ذخیرکم تخمدان چکارکنم
- بیمارستان طرف قرارداد
با سلام خانم دکتر کدوم بغیر از قائم کدوم یکی از بیمارستان های خصوصی هستن؟
- فوکوس اکوژن دکتر تشخیص داده فقط دیده شده کیسه صفرا آیا خطرناک است درمانش را لطفا اما انداره نگفته ازمایش
در مورد بیماری فوکس اکوزن دیده شده در کیسه صفرا اما اندازه مشخص نیس لطفا ایا خوب میشم درمانش
- آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هست؟
سلام خانم دکتر عزیز. خواستم بپرسم آیا رحم سپتوم بلند همان رحم دوشاخ هستش و جز رحم دوشاخ محسوب میشود یا خیر.
- مهم
سلام ببخشید من از قرص ال دی مصرف کنم یهو میشه قط کرد یا ن بسته باید تموم بشه؟؟؟


