Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
با سلام خدمت خانم دکتر عزیز من این ماه قرص های لتروزول و کلومفین و متفورمین را طبق دستور پزشک در مدت پریودی مصرف کردم سونو دادم یه فولیکول ۲۱ داشتم آمپول hcgتزریق کردم و قرص استرادیول و مدروکسی پروژسترون را هم طبق دستور پزشک مصرف کردم الان پنج روز از موعد پریودیم میگذره بی بی چک منفی بوده چند روز دیگه باید صبر کنم تا آزمایش بتا را انجام بدم؟
- عفونت واژن
سلام وقتتون بخیر. ۲۱ سالمه مجردم و رابطه ندارم. چندوقته ترشح زرد رنگ مایل به سبز کم رنگ دارم که مقدارش کمه و بوی کمی هم داره. اوایل کمی سوزش ادرار هم داشتم که برطرف شده و خارش هم ندارم یا خیلی جزئی. اما دل درد مثل پریودی دارم که اونم همیشگی نیست. مثلا تو یک ساعت شاید چندبار درد بگیره و ول کنه و من چهار روزه دارو مترونیدازول ۸ ساعت و سفکسیم روزی یکی مصرف میکنم اما هنوز خوب نشده و به شدت نگرانم. لطفا راهنماییم کنید.
- بارداری
سلام خانم دکترخسته نباشی من هفته ۲۰بارداری هستم ی سرماخوردم چ دارویی مصرف کنم ضررنداشته باشه دسترسی ب دکترندارم ممنونم
- عمومی
سلام من دچار ریزش مو شدید هستم و درحال حاضر فولیکول غالب در هرتخمدان دیده نشد وشواهدpco خفیف در طرف راست دیده شد ایا این دو به هم مربوط هستند
- مصرف قرص روکین
سلام هیستروسکوپی برای برداشتن پولیپ شدم دکتر بهم قرص روکین داده علت استفاده از این قرص چیه؟؟
- اقدام به بارداری
سلام.من ۱۹سالمه اقدامم ب بارداری ام نزدیک یسال نتیجه نگرفتم.پریودیام نامنظمه هردفعه ی تاریخی میشم.موقع پریود ک میشم خیلی درد وحشتناکی تاچندساعت طول میکسه از معقدم دارم جوری ک نمیتونم بشینم.چندروز مونده ب پریودیمم گاهی تیر میکشه از معقد میزنه ب واژنم دردش چند ثانیه طول نمیکشه اما درد بدیه از چیه میشه بگین؟نتیجه نگرفتم ممکنه از همین باشه
- پلییپرحم
19.9mmدر سگمان فوقانی کاویته اندرومتر چگونه درمان میشه
- اقدام به بارداری
سلام من خانمی ۳۰ ساله هستم با قد ۱۷۱ و وزن ۸۰ کیلو میخوام برا بارداری دوم اقدام کنم اما شکم من جلوتر هستش آیا مشکلی نداره باردار شدنم
- ماه نهم بارداری
سلام ماه نهم بارداری از هفته چندم آغاز میشود؟ من درهفته۳۴ و ۲روز هستم یعنی درماه چندمهستم؟
- سلام من قرص ترنسید با قرص ال دی رو باهم مصرف کردم و الان ده روزه قطع کردم و پریود نشدم باید چیکار کنم؟؟
سلام من از قرص ال دی برای جلوگیری استفاده میکنم این دوره بعد از تموم شدن قرصم رابطه محافظت نشده داشتم الان یک هفته از مصرف قرص گذشته پریود نشدم میخام ببینم احتمال بارداری هست یانه مشکلی بوجود نمیاد؟
- مصرف کپسول فلوکونازول
سلام من 28 سالمه الان سه دوره دارو برای بارداری استفاده میکنم .تو دوره سوم که الان هست بعد نزدیکیهام دچار عفونت قارچی واژن شدم دکتر هم قرص فلوکونازول هر سه روزی یه دونه با پماد کلوروتریمازول تجویز کردم .میخاستم بدونم اگه دوهفته دیه معلوم بشه باردارم مشکلی نیست؟
- بارداری
آیا فقط با یه دونه قرص ال دی بازم باردارمیشوم چون فقط همون یه ونه روداشتم
- سفت شدن شکم
سلام ببخشید من ۴ماه پیش با نامزپم رابطه داشتم از عقب بعد حوایش نبود فکر کنم آب منی رفت جلوم ولی پردم سالمه بعد رابطه ۲تا قرص جلوگیزی خوردم بعد۳روز پریود شدم الان ۴ماهه میگذره از اون رابطه پریودیم دوروزه پاک شده حالا شکمم سفت شدع نمیتونم بشینم اصلا آزمایش سنو هم دادم گفتن خبری نیس از بچه حالا بنظرتون علتش چیه سفت شدن شکممم???
- ترمیم،پرده،بکارت
سلام،من،سال95ترمیم،بکارت،کردم،ایاهنوزموجودهیاازدست،رفته
- سونو sis
سلام دکترم برام sis سونو نوشتن آیا شما انجام میدید؟ پزشکم تهران هستند
- سقط جنین با قرص سایتوتک
هفته 7بارداری 5تاقرص مصرف کردم دوتاواژینال بقیه زیرزبانی دوسه تیکه ازم خارج شدفقط همین به نظرتون سقطم کامل شده؟
- تورم نزدیک زیر بغل و بالای سینه
۶۰ روزه بچم از شیر گرفتم تازگی متوجه این تورم شدم نرمه و دو تا ماما معاینه کردند گفتند چیزی نیست در سنو هم فقط مقدار لنف ها در دو طرف بزرگ شده یکی ۱۴. و دیگری ۱۵ اما دلیل این تورم و درمان نگفتند به دکتر هم مراجعه کردم پاسخ نگرفتم ترو خدا این چیه دارم سکته میکنم
- اقدام بارداری
سلام و عرض ادب، خانم دکتر عزیز، من تصمیم به بارداری دارم و آزمایشات قبل بارداری رو هم انجام دادم و خوب بوده ، میخواستم بدونم آیا برای بهبود عملکرد تخمک ضرر داره ک از داروی uvogen استفاده کنم؟ بیماری خاصی هم ندارم فقط میخوام بارداری سریعتر اتفاق بیوفته لطفا راهنماییم کنید
- سلام خانم دکتر۴۳سال دارم پریودم همیشه ۵تا۶ روزبودالان بعدازپریودی همش لک دارم ده روزشدماه گذشته سونوگرافی واژن انجام دادم سالم بودم هیچ مشکلی نداشتم فقط خانم دکترگفت تخمدانهات داره کوچک میشه شایدیائسه بشی الان چی بخورم تاقطع بشه تشکر
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم


