Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- عفونت دارم زیر شکمم خیلی درد میکنه
- پریود نامنظم
۱۴ بهمن ۹۹ پریود شدم وتا الان پریود نشدم تست زدم باردار نیستم قرض تیروکسین ۱۰۰مصرف میکنم چیکار کنم لطفا راهنمایی کنید
- آنفولانزا
سلام .آنفولانزا در ماه ششم بارداری برای جنین خطری دارد؟
- سلام تو سنو گرافی که گرفتیم نوشته اندومتر بصورت هایپراکو وبه ضخامت ۱/۵ mm مشاهد شد
سلام تو سونوگرافی که گرفتیم اندومتر بصورت هایپراکو وبه ضخامت ۱/۵mm مشاهده شد
- هایمن
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر یه سوال داشتم دوروز پیش با نامزدم نزدیکی داشتم اما دخول صورت نگرفت ایشون فقط سر آلتشونو به دهانه ی واژن میمالیدن اما یه خورده سوزش و درد داشتم و بعد یه خونریزی خیلی کم بود وقتی داخل آیینه نگاه کردم دوتازخم اندازه یه نقطه دوطرف ابتدای مدخل واژنم بودکه خون اومده بود ازش امکانش پارگی پردم هست ممنون میشم متن سوال رو نمایش ندید
- معاینه چشم در زمان بارداری
سلام من اوایل بارداریم هست چون نمیدونستم که باردار هستم واسه معاینه چشم به چشم پزشکی مراجعه کردم سوالم این هستش که آیا دستگاهی که باهاش چشم رو معاینه میکنه واسه بچه ضرر داره یا خیر ممنون میشم جواب بدین
- مصرف داروهای ناباروری
سلام خسته نباشید.من برای بارداری دوم تحت نظردکترهستم ومشکل تنبلی تخمدان دارم.دکترواسم لتروزول وشیاف پروژسترون ۴۰۰وقرص استرادیول تجویزکردن.توی شهرمون روگشتم دارواسترادیول پیدا نمیشه متاسفانه دکترم هم نیستن خواستم بدونم چه دارویی رومیتونم جایگزین بخورم لطفاراهنماییم کنید
- فوکوس اکوژن ۶ میلمتر در فوندوس
سلام من ۴۶ سالمه ۶ماه پیش عما افتادگی مثانه انجام دادم الان یه هفته هست بادرد شدید کشاله ران ولگن وزانو درد رفتم سونوگرافی دادم گفته همه نرمال فقط فوکوس اکوژن ۶ میلی در فوندوس دارم یعنی خیلی ترسیدم از استرس دارم خفه میشم
- ناباروری
سلام،من و همسرم بيشتر از يك ياله براي بارداري اقدام كرديم،من شهرستانم،خانم دكتر من ١٦ روز در ميون پريود ميشدم دكتر برام مدروفم وچند دروه كلوميفن نوشت كه الان چند ماه نميخورم و٢٨ روزه شده پريودام،همسرم از اسپرم داداسپرم٤ميليون وmotile31.03بود كه خيلي كمه،دكترpct نوست كه تحرك اسپرم همسرمصفر تو اين ازمايشواريكوسل خفيف هم دارن،دكتر نااميدمون كرد و گفت كاري از من بر نمياد مستقيمiuiو ivf.خيلي نااميدم چون شرايطشو برا اي كارا ندارم،
- سقط جنین
سلام من نامردم و دو هفتی فهمیدم بار دارم ب دلیل دیدگاه بد خانواده مجبور ب سقط هستم کسی اگ میتونه کمک کنه لطفا؟؟؟!!!
- چرا به محض خوردن پروژسترون ب خونریزی شدید افتادم؟
سلام من قاعدگی های نامنظم و طولانی مدت داشتم به پزشک مراجعه کردم و با توجه ب سونوگرافی هیچ مشکلی در رحمم نبود دکتر برام پروژسترون نوشت ک مصرف کنم که دفعه ی بعدی ک پریود شدم آزمایش هورمون بدم اما با خوردن اولین دونه از پروژسترون خونریزی شدید گرفتم آیا طبیعیه؟تا کی ادامه داره؟اگر قطع نشد چی؟
- درسونوگرافی کوچک بودنlnt.os به معنی نارسایی دهانه رحم و رشد نکردن دهانه رحم هست؟
باسلام من دارای رحم دیدلفیس هستم جز آژنزی مولرین هستم و چهار بار عمل سپتوم واژن انجام دکترم به یک دهانه رحم و دو دهانه رحم من شک داشت که مشخص شد من دو دهانه رحم دارم در سونوگرافی قبل از عمل من نوشته شده تصویر یک ناحیه mass like کوچک بودن lnt.os مشخص وبایک ناحیه شبیه Ext.Os درسمت راست مجاور سرویکس رویت شد که ممکن است یک partialcervix باشد .خواستم بپرسم این کوچک بودن lnt.os به معنی نارسایی دهانه رحم و رشد نکردن دهانه رحم هست ؟ توروخدا میشه بگید این کوچک بودن lnt.os نشانه نارسایی دهانه رحم هست یا خیر و خواستم بپرسم masslike چی هست؟ با تشکر
- amh بالا خطرناک است؟
سلام و خسته نباشيد من روز شنبه خدمت شما بودم براي ماينه و مشاوره جهت بارداري ،بعد از كنترل آزمايشات فرموديد كه AMH خونم بالاست و pcoهستم ميشه بفرماييد اين موضوع آيا خطرناك است يا اينكه مشكلي در بارداري من به وجود مي اورد يا خير؟
- سوال در مورد ضربه به رحم
سلام خوب هستید ببخشید دوستم سهوا آرنجش خورد به سمت چپ رحمم البته نزدیک به رحم مایل به کشاله ران اما درد قطع شد اما امروز صبح باز هم درد میکند... آیا خطری دارد؟
- کانون اکولوسنت چیست
درپریودم مشکل پیش اومده رفتم سونو گرافی گفته ک یک کانون اکولوسنت کوچک به سایز 4mmدرون کاویته رحم دیده میشود که مشکوک بهGSبوده
- پولیپ آندومتر
- درد در ناحیه بخیه سزارین
با عرض سلام و خسته نباشید خدمت خانم دکتر سونوگرافی نسج نرم شکم که فرمودین انجام دادم. باد فتق یا توموری مشاهده نشد و فقط عصب ها به دلیل فشار و کارهای سنگین درگیر میشدن که باعث درد میشدن. خواستم ازتون بابت راهنمایی تشکر کنم.واقعا ممنون. یکی از بهترین دکترهای زنان ایران هستین.انشالا همیشه موفق و شاد باشید.
- پریود نامنظم واختلال درقاعدگی
من حدود 4 ماهه پریود نشدم قبل اونم چند ماه خییلی کم شدن در حد لکه بینی دکترم قرص مروفم رو برام تجویز کرد و گفت هر روز صبح و شب تا پنج روز دوتا بخورم دوتا صبح دوتا شب و بعد 5 روز قط کنم الان 3 روزه قطع کردم ولی دوباره پریود نشدم درد های شدید دارم اما پریود نمیشم باید چی کار کنم؟
- زایمان
با سلام من ی پسر هستم .ی دختر مد نظر دارم برا ازدواج .ولی ی سوالی ذهنم را درگیر میشم .اینها ۴ خواهر هستن و مادرش هیچ پسری نداشته .اگه من باهاش ازدواج کنم .چند درصد احتمال داره ایشون هم دختر زا باشه فقط ؟
- فولیکول
سلام خسته نباشید مجردم روز نهم پریودیم سونو انجام دادم نوشته هر دو تخمدان با حجم نرمال دارای ۴_۶فولیکول (۵_۲میلیمتری)میباشند . ممنون میشم راهنماییم کنید


