Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام. ایا میشه هم از پماد واژینال استفاده کردم.. هم اقدام ب بارداری بود؟؟؟
باسلام من کم کاری تیروئید دارم و ۳.۴ سالی هست قرص لووکسین مصرف میکنم الان مدتی هست متوجه شدم پرولاکتین بالا دارم که ۵۲ هستش علائمی جز جلو افتادن پریود ندارم که اون هم چون قصد اقدام دارم دکتر برام دوفاستون تجویز کرد. وبرای پرولاکتین یک ماه دوپاگولین ۲ عدد قرص هفته ای نصف مصرف کردم میخواستم بدونم پرولاکتین باعث سقط هم میشه
- هماتوم پری ساک
همایون پری ساک ضربه به جنین می زند ؟
- امپول دکاپتیل
با سلام و احترام سه ماه دكاپتيل3/75. استفاده كردم اخرين بار ١٣ دي ماه هنوز پريود نشدم ايا طبيعي هست ؟
- نازایی
سلام من روز ۱۲ سیکل فولیکول ۱۷ داشتم روز ۱۴ سیکل دکتر اچ سی جی تجویز کردن. بهترین زما نزدیکی چه زمانیه؟ نازایی ثانویه دارم.
- شیاف پروژسترون
سلام خسته نباشید خانم دکتر من درهفته پنجم بارداری هستم .تازه بیبی چک زدم مثبت شده .لکه های خیلی کم قهوه ای دارم . میتوانم ازشیاف فرتیژست ۴۰۰ استفاده کنم ؟.واینکه استفاده از شیاف حتما باید واژینال باشد یا مقعدی ؟
- پولیپ وسقط جنین
سلام من پولیپ آندومتر داخل حفره رحم ۱۱میلی دارم والان باردار هستم پولیپ باعث سقط جنین نمیشود؟
- بیماری های زنانه
سلام. خانم دکتر من آذرماه دکتر زنان رفتم برای کنترل پرولاکتین ولی دکتربه زور معاینه م کرد و گفت عفونت دارم درحالی که نه ترشح داشتم نه سوزش نه خارش. شیاف آفی تریمازول برام نوشت و با داروهای دیگه. از وقتی که شیاف و استفاده کردم سوزش واژن گرفتم. چند روز بعد اینکه شیاف و کامل استفاده کردم رابطه داشتم و متوجه خشکی واژن شدم. بعد یه مدت خوب شدم. از اون موقع من سوزش واژن و دارم در حد کم ولی. و الان دوماه من خشکی واژن دارم و حین رابطه خیلی اذیت میشم. در ضمن من کلیه آزمایشات هورمونی و سونو و پاپ اسمیرم ماه قبل انجام دادم چون میخوام باردار شم کاملا سالم بودم. میشه بهم بگید خشکی واژنم از چیه؟ و چیکار کنم خوب بشم؟ خانم دکتر،این ماه دکتر گفته اقدام کنم برای بارداری با این وضعیت نمیتونم. چیکار کنم؟ آیا دارویی یا ژلی چیزی هست استفاده کنم؟ و اگه استفاده کنم از ژلهای روان کننده چون در حال اقدامم برای بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه؟ خیلی نگرانم.ممنون از جوابتون.
- نامنظمی پریود و Dupbgston 10 خارجی
سلام
من برای نامنظمی پریودم Dupbgston 10 خارجی میخورم واین که از چندم قاعدگی شروع کنم خوبه آیا پریودم منظم میشه به نظرتون با قرص مدروکسی پروژسترون مصرف کردم منظم نشد
- سونوگرافی رحم و ضمائم
سلام خانم دکتر،ببخشید در سونوگرافی من نوشته فوکوس اکونیوز به ابعاد۷.۵میلی متر *۱۳ در کاویده آندومتر مشهود است؟؟آیا چیز خطرناکیه؟؟مانع بارداری میشه؟؟
- بلوغ زودرس
دخترم هشت سالشه و سینه هاش داره بزرگ میشه خیلی اعصابم خورده چون نمیتونه خودشو جمع کنه چکارکنم حتما سال دیگه هم پریود میشخ صد درصد
- جلوگیری از بارداری
چند روز بعد از خوردن قرص اورژانسی، برای اطمینان از عدم بارداری،میشه آزمایش خون انجام داد ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر عزیز راستش من ۳ سال پیش سرکلاژ شکمی شدم بعد ۳ بار زودرس آخریش ۲۴ هفته به دلیل خیلی کوتاه شدن دهانه و نداشتن استراحت...اون سه بار خیلی زود باردار میشدم الان ۸ ماه اقدامم iui هم کردم ولی بی نتیجه دوتا سوال اولش اینه که ربطی نداره به شکمیم؟ دوم اینکه میتونم عکس رنگی بگیرم آسیب نمیزنه به شکمیم سپاس
- اقدام به بارداری
سلام وقتتون بخیر بنده اولین روز قاعدگیمه میخوام این ماه حامله شم انشالله ازتون میخوام برنامه کامل راهنماییم بفرمایین از روز اول تا آخر این ماه که اقدام کنم چیکارکنم سریعترین روش روبفرمایین سپاس فراوان
- بارداری
سلام وقتتون بخیر،من اقدام به بارداری دارم شش روز مونده بود به پریودیم ترشح قهوه ای داشتم باز فرداش یعنی پنج روز مونده بود به پریودیم رفتم سرویس بهداشتی مقداری کمی خون اومد باز قطع شد امروز صبح رفتم سرویس بهداشتی که چهار روز مونده به پریودیم ترشح تیره داشتم مثل قهوه ای خیلی تیره یا سیاه بود باز دیگه چیزی نیومده ...به نظرتون باردارم یا علت چیز دیگست ؟ میشه کامل توضیح بدید ممنون میشم...
- عقب افتادن پریود
من پیش متخصص زنان رفتم ازمایش هورمونی برام نوشتن برای رزو سوم پریود الان یکشنبه ساعت ده شبه من پریود شدم روز سوم دقیقا چند شنبه میشه؟
- بارداری
سلام وقت بخیر من ۳ روز پیش با نامزدم رابطه ی مقعدی داشتم،چند ساعت بعدش ازم یکم منی اومد بیرون و ریخت بین پام یکم هم ریخت دم واژنم ولی سریع خودمو شستم بیشتر از ۲ یا ۳ دقیقه نشد ولی بازم با وجود هایمن استرس داشتم که باردار بشم، فرداش ۸ تا قرص ال دی خوردم الان امکانش هست که باردار شده باشم؟؟
- آی وی اف
با سلام . من و همسرم دو بار آی وی اف انجام دادیم و ناموفق بوده . بار آخر هم بعلت مصرف آمپول گونال اف (تقریبا به مدت 14 روز . هر روز 150 واحد) هایپر شدم و جنین ها فریز شدن. گفتند که روز اول از پریود دوم مراجعه کنم. که متاسفانه آنفولانزای شدید گرفتم . سه هفته ست که مریضم و هنوز هم بعضی از روزها تب میکنم . دکتر داخلی گفت که تا 5 روز آینده خوب میشوم. که احتمالا تا آن موقع هم پریود می شوم . در این مدت ایتدا سفیکسیم و سپس آستامینوفن آنتی هیستامین و تاوانکس (لووفلوکساسین) مصرف کردم . آیا با مصرف این داروها مشکلی برای انتقال جنین و لانه گزینی پیش نمی آید ؟ یا انتقال را به ماه بعد موکول کنم ؟
- با سلام آیا همان روز که سونو گرافی واژ ینال میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
با سلام آیا همان روزی که سونو گرافی واژ ینال انجام میدهیم باید نزدیکی داشته باشیم
- جراحی پولیپ
سلام من حدود ۲۲ اسفند برام برداشتن پولیپ و کورتاژ تشخیصی باهم انجام شده چون مدت زیادی لک بینی بین دوقعدگی داشتم بعد برداشتن ۷ روز خونریزی داشتم بعدش تا ۵ اردیبهشت پاک بودم بعد پریود شدم از دیروز که میشه دوز ۱۳ لک بینی دارم باز جواب پاتولوژیست پولیپ خوش خیمه آیا طبیعی هست بازم لکه بینی؟
- پریود نشدن بعداز ۱۰ ماه
سلام خانم دکتر من بعد از زایمان که ۴۰ روز پریود شدم تا الان که دخترم ۱۳ماهشه پریود نشدم و جایی هم نیستیم که دکتر زنان پر باشه تا الان دکتر هم نرفتم و کیت بارداری زدم منفی بود میدونم باردار نیستم لطفا اگه آزمایشی لازم هست بگید برم بعد برم پیش دکتر چون اینجا هفته ای یکبار دکتر هست لطفا کمک کنید


