Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام باعرض پوزش من هنگام دخول و رابطه با همسرم درد دارم و نمیتونم با دخول رابطه برقرار کنم و ارضا بشم میخواستم برای بارداری بپرسم الان که بچه میخوام این دردا تحمل میکنم تا فقط منی وارد رحمم بشه ایا با وجود دردی که دارم میتونم بازم باردار بشم واقعا روم نمیشد اینا مسقیم از دکتر بپرسم متشکرم که هستید و پاسخ میدید
- ضروری
باسلام.من پی سی او دارم از روز پنجم قاعدگی سیپروترون کامپاند مصرف میکردم اینبار سیبل تجویز کردن الان دومین روز پریودیمع از کدوم روز باید مصرف کنم
- لیزر بیکینی
سلام.میخواستم لیزر بکینی انجام بدم برد از بین بردن موهای زاعد. خواستم بدونم کاری که لیزر مونالیزاتاچ انجام میده و گفتن که میشه باهاش واژن ولبه هارو سفید کرد، همون لیزر بکینی هست؟ یا این دوتا باهم فرق دارن؟
- پرده بکارت
سلام من وقتی خود ارضایی میکردم پاین استخوان شرمگاهیمو فشار میدادم تو البته باید بگم ک توی واژنم چیزی نفرستادم الان میخواستم بپرسم با عشار دادن استخوان شرمگاهی امکان پارگی پرده است؟
- هایمن
سلام خانم دکتر لیزر موهای زائد واژن باعث پارگی بکارت میشه؟مشکلی ایجاد میکند؟
- سلام من یک سال و ودوماه پیش سقط داشتم کورتاژ کردم تواین مدت فقط سه بار پریود شدم بهمدت سه روز باردار هم نیستم میشه راهنمایی کنید پریودم منظم بشه
- مصرف کپسول فلوکونازول
با سلام خانم دکتر
من مریض شما هستم. به خاطر قارچ یکی از داروهای کپسول فلوکونازول تجویز نمودید 2 کپسول به فاصله 3 روز . یعنی 2 کپسول را باهم بخورم در یک وعده بخورم. من پولیپ کوچکی نیز دارم پریودم از روز 4 خرداد پاک شدم ولی امروز دیدم لکه بینی دارم . آیا به خاطر مصرف قرص است؟
- حاملگی
سلام خانم دکتر من این ماه پریود نشدم ازمایش دادم حامله هستم عدد بتا ۸۴۳۶.۰است این عدد خیلی بالاست میترسم توروخدا راهنماییم کنید
- آزمایش اسپرم
سلام آزمایش اسپرم بعداز نزدیکی چندساعت انجام شود بهترین زمان رو بفرمایین
- جواب سنوگرافی
سلام خانم دکتر ببخشید سنو گرفتم ۱۳ سیکلم،نوشته تخمدان ها حاوی فولیکول های ساب سانتی متر و بیشتر در موقعیت پریفرال میباشند و استرومای مرکزی نیز پرومیننت است ،یعنی چی بزرگترین فولیکول در تخمدان راست ۸ mmودر تخمدان چپ ۱۱mm است
- عقب افتادن پریود
دخترم متولد ۸۹ هست. پارسال همین موقع ها اولین سیکل قاعدگیش شروع شد هر ماه خیلی منظم نبود ولی پریود میشد اما الان سه ماهه پریود نمیشه با دکتر خودم مشورت کردم گفت بهش ده شب ، شبی دو عدد قرص دوفامد ۱۰ بده سوالم اینجاست؟ آیا موردی نداره؟ دارو رو بهش بدم؟!
- لکه بینی بعدازنزدیکی
سلام من یک ماه پیش زولادکس دریافت کردم وتقریبا دوهفته بود که خونریزیم قطع شده بود وحالا بعد ازیک ماه هنگام نزدیکی دچارخونریزی شدم علت چیست وچه کارکنم
- واکسن
سلام خانم دکتر من بیمار شما هستم تو هفته بارداری ۵هفته و یک روز میخواستم بدونم میشه راهنمایی کنید منو که واکسن انفولانزا تو اوایل بارداری تزریق کنم یا نه؟ یکم نگران خطرناک بودن برای جنین هستم. مشکلی نیست از نظر شما؟ مرسی ازتون که صبورین
- سقط بقایا
۴ ماه پیش سقط داشتم بعد از چندین بار سونوگرافی در کاویته اندرومتر سگمان فوقانی رحم به اندازه دوسانت هنوز باقی مونده دکتر ۲ قرص میزو تجویز کرده به نظرتون دفع میشه
- روابط جنسی
با سلام آیا خود ارضایی در حد اینکه یک بند انگشت وارد واژن شود باعث پارگی پرده بکارت میشود؟ در صورتی که هیچ خونی مشاهده نشده است.
- سلام خانم دکتر من برای نامنظمی پریود قرص مدرکسی پروژسترون مصرف میکنم از روز ۱۶ قاعدگی شبی ۱عدد تا ۱۰شب حالا من برای دوره اول که از روز ۱۶قاعدگی شروع کردم ۹تاشو خوردم یکیش مونده بود پریود شدم حالا برای دوره دوم باید چه طوری مصرف کنم تو سوال قبلی گفتین از روز ۱۴قاعدگی بخرم چیکار کنم مشکلی نداره اگه از روز ۱۴قاعدگی بخرم دکتر بهم گفته از روز ۱۶قاعدگی بخرم حالا شما میگین از روز ۱۴قاعدگی بخرم بعد دکتر چیزی نمیگه بهم به نظرتون
- قرص استرادیول
سلام معمولاچن زوزبعدازقطع استرادیول پریودی رخ میدهد
- خال دستگاه تناسلی
با سلام وخسته نباشید ، من امروز متوجه یک خال سیاه رنگ داخل دستگاه تناسلیم شدم و زیر لبه داخلی دستگاه تناسلی که کوچکتر هست میباشد و برجستگی نداره و اندازه کوچکی داره مجرد هم هستم میخواستم بدونم خطرناکه و لازم به مراجعه حضوری به پزشک هست و نیاز به درمان هست؟ یا یک خال معمولی هستش؟
- جواب سونوگرافی و ماموگرافی
سلام افزایش ضخامت بافت فیبرو گلاندولار با ارجحیت در نواحی خارجی و فوقانی پستان دو طرف مطرح کننده Fcc مشاهده شد، یعنی چی؟
- بارداری
سلام خسته نباشید. من در دوران بارداری یبوست شدید دارم و همورویید هم دارم،خواستم بدونم آیا شربتی وجود داره که بشه تا ۹ ماه بارداری خورد؟


