Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سرکلاژ شکمی
سلام بنده قبل از بارداری سرکلاژ شکمی انجام دادم و در اقدام هستم بعضی از دکتر ها به خاطر احتمال عفونت پنهان به بیمارانی که مثل من زایمان زودرس داشتند قبل از بارداری انتی بیوتیک های مختلف میدهند به نظرتون نیاز هست بنده هم قبل از بارداری استفاده کنم و در کیفیت تخمک تاثیر بدی نمیذارد؟
- لاپارسکوپی یا ivf
با سلام محردم . پولیپ دارم که تشخیص همه متخصصان پزشکان بر برداشت هست .؟ آیا لاپارسکوپی از طریق ناف برای دختران مجرد برای برداشت پولیپ انجام میدید ؟ چون مننمیخوام پرده هایمن را ازدستبدم آیا در اینروش پرده آسیب می بینه ؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانوم دکتر عزیز راستش من ۳ سال پیش سرکلاژ شکمی شدم بعد ۳ بار زودرس آخریش ۲۴ هفته به دلیل خیلی کوتاه شدن دهانه و نداشتن استراحت...اون سه بار خیلی زود باردار میشدم الان ۸ ماه اقدامم iui هم کردم ولی بی نتیجه دوتا سوال اولش اینه که ربطی نداره به شکمیم؟ دوم اینکه میتونم عکس رنگی بگیرم آسیب نمیزنه به شکمیم سپاس
- فیبروم رحمی
با سلام و خسته نباشید ۴۵ ساله و مجرد هستم فیبروم بررگ دارم که تقریبا سیزده سانت میباشد ده سال پیش نیز جراحی فیبروم داشتم که مشکل برطرف شده با توجه به اینکه میخوام رحمم اسیب نبینه خانم دکتر پیشنهاد شما چیست چون تصمیم به ازدواج دارم شاید خدا خواست تونستم باردار شوم در ضمن در حال حاضر خونریزی ندارم
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده سرکلاژ شکمی هستم و در هفته۱۱بارداری ترشحات سفید و کمی شیری رنگ مانند سفید تخم مرغ دارم و زیاد هست رنگ و بو و خارش و سوزش ندارم ایا امکانش هست این ترشحات موکوسی باشه و نشوندهنده باز شدن دهانه رحم باشه؟خیلی نگرانم ممنون از پاسختون
- عفونت ادراری دربارداری
سلام وقت بخیر،سرکلاژ شکمی هستم و هفته ۵ بارداری هستم،با توجه به اوایل بارداری وعفونت شدید و سوزش و خارش دارم میتونم پماد کلوتریمازول استفاده کنم؟
- بارداری
باسلام من پنج ماهه کیسه ابم پاره شدجواب ازمایش وسونوخوب بودنمیدانم چرااینطوری شددکتررفتم گفت سه ماه دیگه میتونی باردارشی عفونت هم نداشتم کی باردارشم خوبه چی کارکنم که این اتفاق دوباره نیفته
- درد هنگام مدفوع در دوران قاعدگی
- بسته بودن لوله های رحمی
سلام خانوم دکتر خسته نباشید .میخواستم در مورد عکس رنگی نظر بدید که آیا با لاپاراسکوپی قابل حله یا باید ivf کنم؟ در رادیوگرافی ساده در استخوانها و نسج نرم ناحیه True pelvis ضایعه ای دیده نمی شود .پس از تزریق ماده حاجب پاز راه سرویکس رحم حاجب شده و متمایل به چپ قرارگرفته است .اندازه کاویته رحم در حد طبیعی است .ضایعه فضاگیر در کاویته رحم و کانال سرویکال دیده نمی شود .لوله فالوپ راست حاجب نشده است .بخشی از لوله فالوپ چپ بصورت faint حاجب شده ،spillage لوله های فالوپ دیده نمی شود .انسداد دو طرفه لوله های فالوپ مطرح میگردد .اینتراوازیشن ماده حاجب ناشی از افزایش فشار اینتراکاویتاری دیده میشود .
- سرکلاژ شکمی
سلام خانووم دکتر چند روز بعد از سرکلاژ شکمی نمیتونیم نزدیکی کنیم؟
- .
سلام و وقت بخیر ببخشید من ۱۵سالمه و با سونوگرافی و سی تی اسکن تشخیص غده solid&cystic رو دادند دیشب خیلی تب داشتم شکمم مثل زن باردار بزرگ و سفت شده دکتر گفته باید عمل شم منم خیلی میترسم به نظرتون خوش خیم هست یا بدخیم تروخدا زود جواب بدید ممنون میشم
- برداشتن رحم وتخمدان ها
سلام وقتتون بخیر ۶ماه پیش به روش لاپاراسکوپی رحم تخمدان رو برداشتم الان بعد این همه مدت باز ترشح زرد رنگ دارم میترسم خطر ناک باشه البته بگم درد ندارم لصلا
- سرکلاژ شکمی
سلام وقت بخیر بنده دوبار زایمان زودرس در هفته۲۸ و۲۲ داشتم بارداری دومم سرکلاژ واژینال بودم میخواستم بدونم با سرکلاژ شکمی چند درصد میتونم جواب بگیرم و بارداری موفقی داشته باشم؟
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من یه بارداری پوچ داشتم و کرتاژ شدم بارداری دومم در ۲۱هفتگی زایمان زودرس شد مجبور شدن سزارین کنن.بارداری سومم باز ۲۰هفتگی زایمان زودرس شد ولی طبیعی دفع کردم.الان من چون ۱سال پیش سزارین شدم ایا میتونم سرکلاژ شکمی با لاپرو سکپی انجام بدم
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر عزیز قبل از انجام عمل سرکلاژ شکمی چه مواردی باید توسط دکتر بررسی بشه؟منظورم چه ازمایشات و سونو هایی هست و این که موارد تشخیصی و درمانی مثل هیستروسکوپی هم در حین عمل لاپاروسکوپی سرکلاژ شکم هم میشه انجام بشه یا حتما باید قبل از لاپاراسکوپی انجام بشه؟
- سرکلاژشکمی
سلام من باوجود سرکلاژواژینال ۲۶هفته زودرس شدم ایاشکمی برامن خوبه ازنایشاتم دادم مشکل انعقادداشتم
- عمل
هزینه عمل لاروسکوپی چقدر هست و چقدر طول میکشه
- فیبروساب سروزال
سلام یک فیبروم ساب سرزوال به دیامتر۱۸میلیمتردر قدام فوندوس دیده شده ایا نیاز به عمل دارم . برای بچه دار شدن مشکل ایجاد میشه . دارویی برای درمانش هست .
- اندومتریوز
- سرکلاژ شکمی و بسته شدن لوله های فالوپ
سلام وقتتون بخیر خانم دکتر من عکس رنگی گرفتم چون ۸ ماه اقدام کردم باردار نشدم سرکلاژ شکمی هم شدم ۳ سال پیش ...ظاهرا هردو لوله بسته بود یکیش باز شد یکیش نوشته از وسط لوله مسدود دکتر م گفت به نظر من بیا برات انتقال بدم و ای وی اف کن قید بارداری طبیعی رو بزن ...به نظر شما با لاپاروسکوپی باز نمیشه اون قسمت کم ...


