Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- یائسگی زودرس وناباروری
سلام خسته نباشید ،من تنبلی تخمدان شدید دارم پنج شش سال هست فقط با دارو پریود میشم ذخیره تخمدانم خیلی دکتر هم خیلی رفتممتاسفانه نتیجه نگرفتم ای یو ای هم یه مرحله انجام دادم نشده لطفا راهنماییم کنید ممنون
- توده اکوژن تخمدان
سلام خانم دکتر من به متخصص زنان مراجعه کردم بعا از دیدن سونو گفتن کیست زیر ۶ سانت اهمیتی نداره اما توده اکوژن باید بررسی بشه با مارکرهای خونی این به چه معناست؟ یعنی میتونه خطرناک باشه؟ توده اکوژن من در تخمدان چپ ۱۹ میلی متر زیر کیست بود به نظر شما نگران کنندست؟
- در مورد فیبرم
سلام ۴۳ساله هستم گفتند به خاطر فیبرم حجم رحم ۵ برابر شده تازگی نمونه برداری کردم و جواب آزمایش و امروز گرفتم به این صورت Disordered proliferative endometriom خیلی نگرانم چون هنوز دکترم ندیده ولی قبلاً گفته باید رحم و در بیارم جواب آزمایش نشون دهنده چی هست راهنمایی بفرمایید
- کیست یونی لوکولر
سلام من یک کیست توتخمدان چپم دارم که ۱۰۵ میلیمترولی به خاطری که چهارتا سزارین داشتم دکتر میگه نمیشه جراحی کنیم ولی بی نهایت درد دارم میشه یک راهنمایی بفرمایید باید چیکار کنم
- مشکل زنانگی
سلام۶۵سالمه،چندروزیه که بصورت خونابه ترشح دارم طوری که باید حتما نواربهداستی استفاده کنم خانم دکتر لطف کنید من را راهنمایی فرمایید
- کیست
سلام کیست سپتا همرا با اکوژن دارم ۴۴.۴میلی متر ایا این خطرناک است برای من یا نه؟؟؟و چه قرصی برای رفع این نوع کیست بهتر است؟؟؟؟
- کیست اندومتریوز
سلام من 28ساله هستم دو سال ازدواج کردم کیست اندومتریوز4سانتی دارم آیا میتونمباردار بشم ؟ نیازی به اقدام خاصی هست
- قرص ال دی
سلام و خسته نباشید... من قرص ال دیو که باید روز5 پریودی میخوردم سه روز بعد از تموم شدن پریودی شروع کردم به خوردن و شب بعدشم با همسرم نزدیکی داشتم. ایا احتمال بارداری هست؟
- خونریزی کم قاعدگی طولانی مدت
وقت بخیر من ۴تا ال دی بعنوان اورژانسی خوردم بعد از ۸ روز پریود شدم الان روز ۶ پریودی هستم هنوزم خونریزی دارم .ممکنه بیشتر از ۷ روز بشه؟قرص ترنسید بخورم خوبه ؟
- سلام خسته نباشید من وقتی که با همسرم رابطه دارم خیلی درد دارم و حین رابطه پشتم درد میکنخه به طوری که فکر میکنم دسشویی شماره دو لازم هستم میشه بگین علتش چیه
- تزریق واکسن گارداسیل
آیا تزریق واکسن گارداسیل بعد از درمان زگیل تناسلی با لیزر تاثیری در قدرت باروری مرد و زن دارد؟
- Anti tpo
سلام خانم دکتر،anti too 50 خطرناکه?? 27سالمه 3ساله ازدواج کردم، تا 6ماه دیگه فعلا قصد بارداری ندارم. چه اقداماتی باید انجام بدم.??? ممنونم.
- کورک
سلام . من مدتیه ران پاهام جوش میزنه که یبار رفتم دکتر گفت کورک هستش زیر آب گرم ماساژ بده.(ورم زیر پوستی هستش که بعد سیاه میشه خوب میشه ولی لکش میمونه) بنظرتون دلیل زدن این جوشها چیه ؟ ممکنه خطرناک باشه؟ باید به دکتر پوست مراجعه کنم یا زنان؟
- دردمعقددر پریودی
سلام خسته نباشید یکسال هست موقعی ک پریود عستم معقدم بشدت درد میکیره و همچنین زیر دلم که حتی نمیتونم راه برم یا بنشینم و ۲۱سالمه ۴تا زایمان طبیعی داشتم اخریمم دوقاو بوده ک طبیعی زایمان کردم
- آزمایش بارداری
سلام خسته نباشید ازمایش بتا قبل ازتاخیر در پریودی درسته ؟
- علت درد جای بخیه سزارین بعد از چند سال
با عرض سلام و خسته نباشید
چهار سال پیش عمل سزارین انجام دادم بیمارستان ولیعصر . بلد از چهار سال احساس درد و تورم در ناحیه بخیه دارم.نزد شما هم امدم معاینه شدم مشکلی نبود بدلیل داشتن ترشح بهم کپسول و پماد واژینال دادین مصرف کردم مشکل ترشح برطرف شده اما درد در ناحیه بخیه بعداز فعالیت سنگین دارم.فرمودین برم پیش دکتر داخلی رفتم .متخصص داخلی گفتن مشکلی ندارین باید برین پیش متخصص جراح به احتمال زیاد بخیه باز شده .چیکار کنم خانم دکتر لطفا راهنمایی کنید ممنون - سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها دردوسوزش وخارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱ سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
سلام عزیزم من خانم ۴۲ساله هستم وبعد از ۱۱سال زیر شکم وبخیه ها درد و سوزش و خارش دارم پیش متخصص رفتم فرمودند هیچ مشکلی نیست ولی من ۱۱سال رنج می کشم چه کار کنم عزیزم
- یائسگی
سلام 53 سال دارم پریودی تا حالا منظم بوده ولی دو بار پشت سر هم پریودی داشتم با فاصله 6 روز و هر بار دو هفته به پزشک مراجعه کردم آمپول دیجسترون یدونه و 60 تا قرص دو فاستون خون ریزی فعلا قطع شده ادامه بدم چیکار کنم
- نحوه سقط
سلام الان بیست روزهکه سقط کردم ولی خونریزی دارم برای قط خونریزی میتونم از قرص ال دی استفاده کنم
- اگزیلاریدوطرفه پستان
سلام من سونوگرافی انجام دادم من ۲ماه هست دخترم راازشیرگرفتم رفتم سونوانجام دادم گفته ۲کانون اکوژن وهتروژن وبی شکل حدود۱۰۱*۲۵میلیمتری دراین ناحیه دیده می شود راهنمایی کنید


