Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- توی سونوگرافی م اینو نوشته:
در قسمت قدامی سگمان تحتانی رحم (محل اسکار سزارین) ناحیه اکوفری به ابعاد ۲در ۶ میلیمتر مشاهده میشود. (ایسموسل)
- اقدام بارداری
سلام چرخه های مرتب دارم.بهد تجویز دکتربرای کمک ب بارداری قرص دوفاستون را از روز ۱۴ تا ۱۰ روز خوردم... و الان ۶ روز از قطع اون میگذره....دوسه روز به پریودیم مونده آیا اینکه قرص برای من خونریزی نداده میتونه نشانه مثبت برا بارداری باشه؟بعلاوه این چند روز گاهی در طول روز زیر دلم میگیره و یکم درد ضعیف داره...نه به شدت پریودی..و ترشحات آبکی سفید دارم.
- یائسگی
سلام خانم دکتر . خسته نباشید. بعلت یائسگی خشکی بسیار شدید واژینال رو دارم تجربه می کنم و متاسفانه در ایران نه پماد استروژن واژینال پیدا میشه و نه دیگه کرم واژیسان وارد ایران میشه. از چندین داروخانه سئوال کردم و گفتن حتی مورد مشابهی برای این مورد موجود نیست.ممنون میشم اگه بنده رو راهنمایی بفرمایید
- جلوگیری بارداری
سلام من با نامزدم رابطه از پشت داشتم و مایع منی ریخت داخلم بعد از چند دیقه رفتم شستمش ولی کامل خالی نشده بود و مقداریش موند و دیر تر خالی شد به فاصله دو ساعت میخواستم بدونم ممکنه باردار بشم ؟ من هنوز دخترم و هیچگونه رابطه ای از جلو نداشتم
- بارداری
سلام خانم دکتر عزیز من ۱۸ هفته باردار هستم در سون هفته ۱۳ طول سرویکسم ۳۰ و جفتم خلفی مارژینال بود پس از استراحت و تزریق هفته ای یک آمپول پرلوتون طول سرویکسم در هفته ۱۵ ، ۳۱ شد و جفتم خلفی لولایینگ حال با توجه به اینکه کارمند هستم و باید ۸ ساعت در محیط کار باشم نیاز به سرکلاژ است یا خیر. ممنونم
- قرص استرادیول
سلام من برای ای وی اف از روز دوم قاعدگی باید روزی ۴تا قرص ۲میل استرادیول بخورم میتونم دوتا دوتا باهم بخورم
- تصویری به نفع فیبروم در نسج میومتر رحم مشهود نیست یعنی چی
- با سلام حدود هفتاد روز هست که سزاربن سدم الاک پریود شدم قبل پریودی کار سنگین انجام دادم بعدش پریود شدم الان میزان خون ریزی نیبت به دوره های قبل قاعدگی زیاد تر است آبا احتمال باز شدن جای بخیه وجود دا د ؟ لخیه هام درد نمز کنخه فقط خونریزی زیاد هست در مقایسه با قبل
- سلام خانم دکتر، بخیه بعد از جراحی شما جذبی یا کشیدنی
سلام خانم دکتر،بخیه بعد عمل شما حذبی یا بخیه ای؟
- ۰۰
.........
- بارداری
من همه علایم بارداری رو دارم دوهفته ام به پریودم مونده دلدرد وکمر درد وپادرد تیر کشیدن لثه هام بشدت هم خسته وبیحوصلم حتی نبض شکمی هم دارم بنظرتون باردارم ممنون میشم ج بدید
- میزان مایع آزاد در کلدوساک
سلام در سونوگرافى من نوشته حجم تقريبى 10 سى سى مايع آزاد رويت شد اين مقدار خطرناكه !؟ با تشكر
- ابله مرغان و پرید
سلام خانم دکتر من آبله مرغان گرفتم و قرص آسیکلویر مصرف میکنم آیا میتونی باعث بشه عادت ماهانم عقب بیوفته؟
- در مورد خوردن قرص سیبل
سلام قرص سیبل از روز ۵ قاعدگی شروع به خوردن کردم دوهفته خوردم بعد از این دوهفته دچار لکه بینی شدم قرص رو ادامه بدم یا قطع کنم دکتر پوست بدلیل مشکلات هورمونی برام تجویز کرد متاسفانه دوهفته ای یکبار پریود میشم
- بارداری
سلام خسته نباشید خانومه من ماه اخر بارداریه سنگ کلیه داره سمت چپ و راست الان زیر سینه سمت راست چند روز تیر کشید بعد الان دو روزه خیلی ورم میکنه درد میکه بعد ورمش میخوابه تو یه روز هم ورم میکنه هم خوب میشه
- دکلمان جفت
باسلام من یه سقط۷هفته،زایمان۳۴هفته،یه زایمان۲۸هفته باتشخیص دکلمان جفت،یه سقط۱۷هفته باوجودسرکلاژواژینال وتشخیص دکلمان جفت وهماتوم داشتم همه آزمایشاتم خوب بوده عکس رنگی رحم نرمال،قصدبارداری دارم ولی خیلی نگرانم که زایمان زودرس تکراربشه دارویاسرکلاژ خاصی برای پیشگیری ازدکلمان وجودداره؟پیشنهادشمابرای حل مشکل من چیه،ممنون میشم جواب بدین
- پرده بکارت
سلام من یک سال میشه نامزاد کردم چنددفعه رابطه از جلو داشتم اولین دفعه وقتی کردتا اخر داخل کرد دردی نداشتم ولی بعد از هفت ساعتی سه قطره خون اومد میگن زده شده یه یه دکتر دیگه هم گفتم گفت زده شده الان باید چیکارکنم آیا ترمیم میشه چقدر هزینه اش میشه توروخدا کمکم کنید اگه خانواده ام بفهمن منو میکشن
- ماستیت گرانولوماتوز
سلام من ماستیت پستان داشتم و خوب شدم هر چند ماه یک بار هم سونو میدم. این سری توی سونوی من نوشته بود یک توده لوبونی به اندازه ۷۵ میلی متر که اکنون امتیاز ۳ تا ۴ الاستوگرام دارد. و نوشته ضخیم شدن دو طرفه پری داکتال دیده میشود لطفا راهنمایی کنید منظورش چیه خطرناکه یا نه.
- بارداری
سلام خسته نباشید من الان ۶ماهه واسه بارداری اقدام میکنم دوماهه دارو استفاده کردم ولی پریود میشم این ماه لتروفم۲/۵ استفاده کردم ماه قبل اوومید ۵۰ و استرادیول والرات استفاده کردم پریودام ۳۰ یا ۲۸ روزه س پیش دکترم رفتم گفت اشکال نداره دکتر بدون معاینه این داروهارو بهم داد واسه بچه دوم اقدام میکنم بچه ی اول ۵ساله اونو بدون دارو بعد دوماه باردار شدم ولی این دفعه با داروم باردار نمیشم سونو رحم و تخمدانم رفتم هیچ مشکلی نداشتم به نظرتون مشکل کجاست به نظرتون نازا هستم جلوگیریمم طبیعی بود
- نزدیکی بعد از آمپول hcg
سلام
آیا میتوانیم سه روز بعد از آمپول hcg نزدیکی داشته باشیم؟ آیا باردار می شویم؟


