Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام وقتتون بخیر خانم دکتر ،یک کیست ساده به ابعاد34*34م.م نگرانم ،و گفتند عفونت رح هم دارم ،سونو گرافی واژینال گرفتند گرفتند
- Ohss
سلام خانم دکتر من این دوره رفتم دکتر بهم ۶ تا سینال آف داد و شبی سه تا لتروزول روز دوازدهم برام سونو نوشت گفت به دونه تخمکم نداری این ماه اصلن باردار نمیشی حدود ده روز پیش افتادم رو دل درد و کمر درد شدید روز موعدم دیگه نتونستم تحمل کنم رفتم پیش همین دکتره گفته احتمالا عفونت داری برام آزمایش نوشت رفتم دادم جواب ازمایشا میگفت باردارم بتام ۱۴۴ بود ولی سونو میگفت حاملگی خارج از رحمع و به شدت تخمدانم آب آورده دیگه همون شب خواست بخوابنتم اتاق عمل قبول نکردم باز ۴۸ ساعت دیگه سونو بتا دادم شد بود بتا ۴۷۰ سونو هم هیچی ندیدن باز داخل لوله ها ولی میگفت تخمدانت آب آورده. دکتر باز میگه خارج از رحمه دیروز رفتم شیراز به دکتر خوب سونو کرد گفت تخمدان به شدت آب آورده و ohss شدی. تا میتونی باید سفید تخم مرغ بخوری برام بتا و ازمایشا نوشت. بتام باز امروز بعد ۴۸ ساعت شدت بود ۹۳۰ ولی گلبول های سفیدم رفته بودن بالا. حالا که براش فرستادم میگه حامله ایی ول تخمدانت آب آوردن باید استراحت کنی و درد شدید داشت بری بیمارستان خواستم ببینم واقعا دارویی ندارن دل کمرم درد میکنه به نصبت خوب شده ولی هنوز دارم درد لکه خون ریزی هم اصلن ندارم سلام خانم دکتر من این دوره رفتم دکتر بهم ۶ تا سینال آف داد و شبی سه تا لتروزول روز دوازدهم برام سونو نوشت گفت به دونه تخمکم نداری این ماه اصلن باردار نمیشی حدود ده روز پیش افتادم رو دل درد و کمر درد شدید روز موعدم دیگه نتونستم تحمل کنم رفتم پیش همین دکتره گفته احتمالا عفونت داری برام آزمایش نوشت رفتم دادم جواب ازمایشا میگفت باردارم بتام ۱۴۴ بود ولی سونو میگفت حاملگی خارج از رحمع و به شدت تخمدانم آب آورده دیگه همون شب خواست بخوابنتم اتاق عمل قبول نکردم باز ۴۸ ساعت دیگه سونو بتا دادم شد بود بتا ۴۷۰ سونو هم هیچی ندیدن باز داخل لوله ها ولی میگفت تخمدانت آب آورده. دکتر باز میگه خارج از رحمه دیروز رفتم شیراز به دکتر خوب سونو کرد گفت تخمدان به شدت آب آورده و ohss شدی. تا میتونی باید سفید تخم مرغ بخوری برام بتا و ازمایشا نوشت. بتام باز امروز بعد ۴۸ ساعت شدت بود ۹۳۰ ولی گلبول های سفیدم رفته بودن بالا. حالا که براش فرستادم میگه حامله ایی ول تخمدانت آب آوردن باید استراحت کنی و درد شدید داشت بری بیمارستان خواستم ببینم واقعا دارویی ندارن دل کمرم درد میکنه به نصبت خوب شده ولی هنوز دارم درد لکه خون ریزی هم اصلن ندارم
- بارداری
سلام،من بیمارخودتون هستم،۱۶اردیبهشت آخرین روز از آخرین قاعدگی بود،تاریخ ۱۹خردادآزمایش بارداری مثبت بود،چه زمانی برای مراجعه به شما مناسب است؟آیا داروی خاصی باید مصرف کنم؟
- پریودی در زمان بارداری
احساس میکنم باردارم ولی پریود شدم و خیلی فرق کرده مریضی یهو میاد زیاد بعد مدتی قطع میشه باز یهو میاد الان سه روز همین وضعیت رو دارم ایا باردارم یا خیر
- pco
باعرض سلام وخسته نباشید،خانوم دکتراگه کسی سندورم تخمدان پلی کیستیک pcoداشته باشه 25ساله،وفرزندنداره،الان 4،5ماهه که آزادگذاشته،باردارنشده پریوداش گاهی باتاخیره ومعمولاکم حجم،بایدچکارکنه چندماه دیگه منتظرباردارشدن بمونه،باتشکر
- در مورد کورتاژ
سلام من خانم ۵۲ ساله هستم که چند سالی هست یائسه شدم سه ماه پیش ناگهانی خونریزی کردم .کورتاژ شدم ضخامت انومتر ۱۱ میلی مار بود نمونه دادم که هایپر پلازی بود سه ماه جستیران خوردم باید دوباره کورتاژ بشم .چند روز بعد از قطع جستیران فرصت دارم برای اینکه برم کورتاژ .؟ممنون میشم جواب بدید.
- فیبرم
سلام خانم دکتر؟کسی که فیبرم بزرگ باشه عمل نکنه مشکلی به وجود میاد؟ایا برای عمل فیبرم کوچک میکنید یا برمیدارید؟ طریقه عمل فیبرم به چه صورته؟ آیا تکرر ادار علتش فیبرم داشتن؟
- پریود نشدن
سلام 15 روزه از پریودم گذشته و هنوز نشدم بی بی چکم منفی شده چند ماه پیش سنو واژینال انجام دادم دکتر گفتن مشکلی نیس خیلی نگرانم به چه دلیل پریود نمیشم 25 ساله هستم وقتی هم پریود میشم خیلی کم میشم
- غربالگری
ببخشید خانم دکتر،اگه ان تی بالای ۲ باشه ولی ریسک آزمایش پایین باشه آمنیو لازمه؟
- احتمال بارداری
سلام خانم دکتر من 13دی پریود شدم الان دو روزی حالم خیلی کم بهم میخوره ولی استفراغ ندارم الان احتمال بارداری وجود داره یا نه تو رو خدا جواب بدین خیلی مهمه برام
- ماموگرافی پستان
سلام خسته نباشید میخواستم بپرسم در سونوگرافی و ماموگرافی ام نوشته شده یک ضایعه ستاره ای شکل در سینه چپ تا نواحی عمقی اگزیلاری دیده میشود لنف نود هیپواکو
- اندومتریوس تخمدان
سلام وادب خدمت خانم دکتر من چن سال هست که درد زیادی هنگام پریودی. دارم وتقریبا تمام علائم اندومتریوز را دارم وحدود یک سال هست درد مقعد هم همراه شده هنگام قاعدگی تا امسال نمیدونستم وهر وقت مراجعه میکردم میگفتن درد طبیعی است ام امسال گفتن اندمتریوس تخمدان دارم ولگنم را گرفته سوالن در مورد درمان هست با توجه به اینکه نازایی هم دارم و۳۴ سال هم هست ومن ۱۶ سالگی ازدواج کردم ولی درد دوران قاعدگی وخونریزی های زیاد واقعا ازار دهنده است وبدون مسکن قابل تحمل نیست
- سرکلاژ در بارداری
سلام ۱۴ هفته و ۳ روز از بارداری من میگذرد . طبق آخرین سنو ان تی که در ۱۳ هفته و یک روز انجام دادم طول سرویکس ۳۹ بود . با توجه به اینکه رحم بنده دوشاخ تشخیص داده شده و سه سقط در هفته های شش و نه هفته داشتم نیاز به سرکلاژ هست ؟؟
- درد مقعد زمان پریود
سلام من چند ماه هستش که هنگام پریود درد دارم اصلا نمیتونم رو باسنم بشینم چند ماه پیش هم همچین دردی داشتم ولی پریود نبود رفتم دکتر گفتن کیست خونی داری که خود به خود به وجود میاد واز بین میره آیا علتش این میتونه باشه
- نازایی
سلام روز ١٣قاعدگی سونو دادم ۵فولیکول ٢٩میلیمتر بود امکان داره تبدیل به کیست شه ..راه حل برای کیست نشدن فولیکول
- متخصص زنان و زایمان
روز ۲۶پریودی رابطه بدون دخول داشتم منی روی دهانه واژن ریخت نیم ساعت بعد قرص اورژانسی۱٫۵خوردم۱۲ساعت بعد مجدد خوردم امکان بارداری هست؟؟
- قرص سی لاکس در زایمان سزارین
سلام زایمانم سزارین انجام شده والان دو روز گذشته ولی مدفوع ندارم می تونم از قرص سی لاکس استفاده کنم؟
- قرص تنسی۱.۵
من دفعه اول که این قرص رومصرف کردم میخواستم بدونم که باید پریود بشم که امکان بارداربودنم ازبین بره.
- بارداری
سلام خدا قوت هفته۲۷ بارداری هستم طبق سونو محل ضخامت بخیه ها ی سزارین بسیار نازک و در بعضی قسمت ها ۵ میلی متر است وزن جنین هم ۹۰۰ گرم است آیا ممکنه با افزایش وزن جنین پارگی رخ بدهد
- خونریزی بعد قطع قرص ضد بارداری
با عرض سلام من از روز اول پرسود قرص ضد بارداری مصرف کردم بعد ۸ روز به دلیل حالت شدید تهوع قطع کردم و الان مثل روزهای پریود دوباره خونریزی دارم آیا مفنامیک اسید بخورم


