Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- سلام من تا نه روز دیگر قرص ال دی دارم و از روز دوم عادت ماهانه آمپول های پانکچر،ایا قرص اووبوست و ال دی تداخل دارند که شروع کنم برخوردم.بعلت آندومتریوز شدید ذخیره تخمدان زیر یک دارم و سه سال ناباروری
- تزریق اشتباه دوز سینال اف
سلام من باید دوز نیم سی سی سینال اف و ۱۵ روز میطدم ولی یک هفتس به اشتباه ۱۰۰ سی سی میزدم و از فردا میخوام ۵۰ سی سی کنم آیا مشکلی به وجود میاره؟
- تخمک ضعیف
سلام وقت بخیر من 35سالم هست 2تا دختر 9سال و15سال وسال قبل هم یک سقط جنین داشتم ودرمهرماه هم عمل تخمک گذاری برای آی وی اف داشتم که در سونو قبل از عمل تعداد تخمک هام 18 بود ولی بعداز عمل تخمکگذاری دکترگفت 3تا تخمک ضعیف زیر یک دارید ودیگر نمیتوانید PGDکنید و هیچ امیدی به عمل آی وی اف در مرحله بعد هم ندارید چکار کنم که دوباره تعداد تخمک هام زیاد شود آیادارویی برای تعدادتخمک زیاد بشه هست ممنون میشوم راهنماییم کنید
- بارداری
با ذخیره 1 دهم امکان انجام ای وی اف هست؟
- درمورد مصرف قرص دزوسپتیو
سلام ایا مصرف قرص دزوسپتیو اثری در نتیجه ازمایش هورمونی دارد
- راجب انتقال جنین کسی که کرونا داره
سلام من دو روز هست علائم امیکرون دارم و دو هفته دیگه انتقال جنین دارم به نظر شما باید برای انتقال صبر کنم یا مشکلی نداره انتقال بدم
- من روز ۱۳ انتقالمه
سلام و وقت بخیر من ۱۳ روز پیش ای وی اف کردم روز نهم و روز دهم بی بی چک زدم هردو مثبت شد . شیاف و آمپول پروژسترون استفاده میکنم امروز ک روز ۱۳ انتقالمه کمی لکه قهوهای دیدم آیا باردارم یا خیر
- شیاف پروژسترون
باسلام من یک هفته دیگه انتقال دارم دکتربهم شیاف پروژسترون دادند ولی نمیدونم باید واژینال استفاده کنم یا مقعدی کدوم بهتره
- در مورد ای وی اف
همه چیز تموم شد با شروع خونریزی ا ما نمیدونم خونریزی م چرا زیادهواینجوریه ،، اصلا جنین رو انتقال داده بودن ؟ شما در کجای رشت مرکز ناباروری دارین ؟ تا حالا تو سن بالا کسی از بیماراتون باردار شدن با ای وی اف
- آی وی اف
با سلام خانم دکتر آی وی اف با جنین فریز بهتره یا جنین تازه. احتمال موفقیت آی وی اف برای رحم اجاره ای بیشتر از رحم خودمان در هر مرحله است
- سزارین پنجم
سلام من ۳ساله از آخرین زایمانم میگذره آیا میتونن دوباره بار دار شوم آخه من سزارین اونم سزارین پنجم ممکنه یا نه
- ivf
سلام خانوم دکتر. من یکبار آی وی اف کردم و نتیجه منفی شد . برای بار دوم ، برایم اوابوست 120 عددی و مدروکسی پروژسترون ( از روز 14 دوره تا 14 روز و روزی دوعدد) تجویز کردند. آیا دراین مدت میتوانم نزدیکی داشته باشم ؟ ممنون
- لک بینی
من امروز عصر پی ار پی شدم اومدم خونه لک بینی دارم کمر دردم دارم علتش چیه؟
- انتقال جنین
سلام من انتقال جنین انجام دادم روز ۱۴ بتام نیم بود ۴۸ ساعت بعد آزمایش دادم شده ۵ به نظرتون ممکنه باردار باشم؟
- سلام من ۱۶اسفندانتقال جنین ۵روزه دارم، بایداز۱۱اسفندآمپول وشیاف پروژسترو استفاده میکردم،فراموش کردم واز۱۲اسفندشروع کردم، نظرشماچیست
- ای وی اف
خانم دکتر بی بی چک من روز ۱۰ انتقال مثبت شد ترس این دارم دوقلو بشه ممکن یه دونه باشه
- ivf
سلام .من ۲۸ سالمه و لوپوس دارم و کلیه های من نیز درگیره .بعد از گذشت چند سال دکترم چند ماه دیگه بهم اجازه بارداری داده با توجه به اینکه فرصت بارداری برای من نسبت به خانم های بدون لوپوس کمتر هست ایا من میتونم با روش ivf برای دو قلویی اقدام کنم ؟اصلا این روش مناسب من هست؟
- علت بستن لوله های رحم برای ivf ?
سلام. بعلت ضعف تخمدان و فیبروم رحم قرار هست که با ivf باردار بشم. قبلش باید لاپاروسکوپی بکنم. دکترم مبگه ممکنه حین لاپاراسکوپی مجبور به بستن لوله ها بشن که ترشحات لوله ها روی جنین اثر منفی نزاره. من تمایلی ندارم و این توضیح برام مبهمه. کمکم کتید لطفا
- آی وی اف
سلام. بنده داروی ضدتشنج مصرف میکنم. دکترم گفتند برای بارداری از چند وقت قبلش باید قرص لاموتریژن بخورم. خواستم بدونم با وجود مصرف دارو لاموتریژن و سابقه تشنج میتونم آی وی اف کنم؟؟
- آیا روز انتقال جنین، قبل انتقال جنین سونوگرافی واژینال انجام میشه؟
سلام وقت بخیر ببخشید سوالی داشتم: میخواستم بدونم روز انتقال جنین به رحم، قبل از انتقال جنین به رحم سونوگرافی واژینال انجام میشه؟ منظورم اینه که روز انتقال جنین، درست قبل انتقال جنین به رحم، آیا سونو واژینال به منظور بررسی شرایط رحم و بررسی شرایط ضخامت خط اندومتر و بررسی شرایط تخمدانها انجام میشه؟یا نه؟


