Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضربه به رحم
سلام من حدود یه ساعت پیش ضربه محکمی با پا غیر عمد به رحمم خورد اولش خیلی درد شدیدی داشتم الان دردش کمتر شده به نظرتون با ۱۵ سن مشکلی میتونه برام پیش بیاد؟ لطفا جواب بدین.
- سلام خسته نباشید چند ماهه که پریودی بهم ریخته ودر هرماه دوبار پریود می شودم وقبل کیست داشتم اما سنگرافی رفتم کیستم رفع شده بود ولی در هر ماه دوبار وپاکی زیادی نداشتم وحالا دو هفته می شه که رفتم دکتر وآمپول وقرس برام داد خوردم ودارم مصرف می کنم وبسته قرص الدی تمام شد وبعد ۳شب پریود شدم وروز سومم یک تکه پرت تو خالی لوله شکلی از من افتاد اون موقع درد نداشتم اما روز بعدش تخم سمت چپم درد می کنه
- سلام من اذر امسال ۱۵ سالم میشه و ی دخترم پریود شدم کم کاری تیرویید دارم برا درمانشم اقدام کردم توی دی ۹۹ درد در لابیا های اندام تناسلی داشتم با درد کمر و زیر شکم البته به حدی نبودند ک منو از کار های روزانه منع کنند. بعد رفتم دکتر زنان پیش پارامیس برومندان برام ازمایش خون و سونو نوش گف هیچی نیس برو پیاده روی بعد اونم تو این چند ماهه دچار درد لابیا میشدم ولی خیلی کم وفقط دو سه بار اتفاق افتاد ولی بدون کمر درد یکم تیر ورزش کروم با خواهرم ک خواهرم مربیه یه حرکت داشت حرکت پل توی ورزش بعد از دو سه روز دوباره دچار درد لابیا شدم ولی ادامه داره تا الان و کمرم هم درد میکنه و خواهرم میگه بخاط اون حرکته ک بهت دادم اون قشمتا رو درگیر کرده ولی ۱۲ روز گذشته شما تجربه داشتین میتونین راهنمایی کنین و قراره شنبه برم دکتر پیش سهیلا نانکلی و بنظرتون بیماریع خاصیه.؟
سلام من اذر امسال ۱۵ سالم میشه و ی دخترم پریود شدم کم کاری تیرویید دارم برا درمانشم اقدام کردم
توی دی ۹۹ درد در لابیا های اندام تناسلی داشتم با درد کمر و زیر شکم البته به حدی نبودند ک منو از کار های روزانه منع کنند. بعد رفتم دکتر زنان پیش پارامیس برومندان برام ازمایش خون و سونو نوش گف هیچی نیس
برو پیاده روی
بعد اونم تو این چند ماهه دچار درد لابیا میشدم ولی خیلی کم وفقط دو سه بار اتفاق افتاد ولی بدون کمر درد
یکم تیر ورزش کروم با خواهرم ک خواهرم مربیه یه حرکت داشت حرکت پل توی ورزش بعد از دو سه روز دوباره دچار درد لابیا شدم ولی ادامه داره تا الان و کمرم هم درد میکنه و خواهرم میگه بخاط اون حرکته ک بهت دادم اون قشمتا رو درگیر کرده
ولی ۱۲ روز گذشته شما تجربه داشتین میتونین راهنمایی کنین و قراره شنبه برم دکتر پیش سهیلا نانکلی و بنظرتون بیماریع خاصیه.؟ - کانال سرویکس
سلام ببخشید من چهار ساله ازدواج کردم و بچه دار نشدم دکتر گفت کانال سرویکس نداری میخوام بدونم باید چیکارـکنم ؟؟حتما باید عمل بشم و ایا من عمل کنم بچه دار میشم
- اولین عادت ماهیانه
با سلام ، در مورد اولين عادت ماهيانه در دخترها،آيا رژيم غذايي و يا ويتامين خاصي توصيه مي شود؟ اولين بار معمولا چند روز ادامه پيدا مي كند و آيا در ماههاي اول اي پريود منظم است يا خير؟ ممنون از راهنمايي شما
- خونریزی شدید در زمان خوردن مدروکسی پروژسترون
با سلام و درود پزشک بنده برای سه ماه قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده و قرار شده که از روز شانزدهم پریود سبب دو عدد استفاده کنم به مدت ده روز. ماه اول مشکلی نبود، ماه دوم که پریود شدم اصلا خونریزی قطع نمیشه و شدت خونریزی خیلی زیاده، لطفاً راهنمایی بفرمایید ممنون از شما
- بارداری
سلام خانوم دکتر ببخشید من دکترم به دلیل تنبلی تخمدانم قرص مدروکسی پروژسترون تجویز کرده به مدت ۱۰ روز روزی دو عدد ...خواستم بپرسم هنگام مصرف قرص میتونیم نزدیکی داشته باشیم؟ و امکان بارداری هست؟
- مصرف سیپروترون کامپاند
سلام من ۱۸ سالمه و تنبلی تخمدان دارم و دکترم برام سیپروترون کامپاند تجویز کردن و من از روز اول قائدگی مصرف کردم اما الان متوجه شدم که باید از روز پنجم قائدگی مصرف کرد. حالا چکار کنم؟
- اسپرم
سلام خانم دکتر آیا شکل اسپرم آقا صفر باشد ولی حرکت و تعداد آن خیلی خوب باشه احتمال بارداری هست
- تنبلی تخمدان
سلام من دوماه ک پریودمنظم داشتم ولی چون این ماه نامنظم شدپریویم و درخواست باردار شدن هم داشتم دکتر بهم گفتن ازروز نهم بارداری تا دوهفته بدلیل داشتن تنبلی تخمدان قرص مدروکسی رو بخورم و یک شب درمیان رابطه داشته باشم آیا من هر ماه باید بعد پریودیم بمدت دوهفته ادامه بدم و بخورم و باعث میشه بارداربشم بااین قرص؟
- سوزش بخیه زایمان
سلام من حدود ۵سال از زایمانم میگذره و تازگی یه یک ماه هستش یه گوشه از بخیه به شدت میسوزه توری که احساس میکنم داره باز میشه
- جوش شیرین
سلام دربارداری براجلوگیری ازعفونت محلول جوش شیرین خودمون شیتشوبدیم +ضررندار
- بقایا جنین
سلام سقط جنین داشتم تو سونو آخر دوسانت باقی مونده الان خونریزیمم قطع شده باید کورتاژ شم؟
- پرده بکارت
سلام،من با نامزدم رابطه داشتم ولی دخول نداشتم ،باکرده هستم همسرم التش رو روی التم مالید با دستشم التم رو مالش داد،بعد یکی دوساعت احساس درد داشتم و خونریزی داشتم دوهفته قبلش پریود شدم میخواستم ببینم امکانش هیت که پردم پاره یا اسیب دیده باشه؟
- پیشاب
سلاو وقتتون بخیر من ۸روز بعد از پریودی با پارتنرم رابطه داشتم و ایشون ارضا شد و بعدش دستشویی رفت و یعد ازون باز رابطه داشتیم در حد مالیدن آلت روی هم من ۸روز عقب انداختم سه تا بیبی زدم منفی بوده امکان بارداری هست؟؟
- حین پریودی مصرف قرص سیبل ممانعتی دارد؟
سلام. خسته نباشید ۱۸ سالمه و کیست pco دارم دکترم اول دوفامد داد ۳ ورق نصفه خورم و قبل تموم شون پریود. میشدم الان سیبل دادن بعد ۳ ماه داروخونه سیبل نداشت ی قرص دیگه دادن و گفتن ایرانیشه من ۱۲ روز پیش پریود شدم و ۵ روز ادامه داشت قرص رو بعد پریودیم گرفتم و ۶ تارو مصرف کردم الان خونریزی دارم الان باید مصرف رو قطع کنم یا ن
- درد لگن
سلام درد شدید لگنی دارم باید چیکارکنم ؟فیبروم هم دارم میتونه علتش باشه؟
- پریودشدن
سلام ۱۳دی باید پریود میشدم چهارم شدم اشکالی داره؟اولین باره که اینقد زود شدم،۳۷سال سنم هستش بچه هم ندارم
- رابطه جنسی محافظت نشده
سلام خسته نباشید ببخشید من بانامزدم 1ماه پیش یه رابطه داشتم بدون کاندوم دخولم داشته ولی گفته نامزدم آب منعی نریخته تو با اطمینان میگه بعداز3هفته بی بی چک زدم منفی بود الآنم یه 3روزی به پریودم مانده ولی از شکم پهلو زیادچاق شدم آیا امکان داره باردار باشم
- عفونت ادراری در شیردهی
سلام من عفونت ادراری دارم دکتر قرص سیپروفلوکسین تجویز کرده به بچه هم شیر میدم چیکار کنم


