Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کمربند بعداز سزارین
سلام خانم دکتر عزیز تا چند وقت بعد از سزارین باید کمربند بست؟
- آمپول واریوپپتیل برای پریود
آیا با تزریق آمپول واریو پپتیل برای همیشه یائسه میشویم یا پریود هم دارد ؟
- نتیجه سونو گرافی مرا نگران کرده
سلام .۴۰ سالمه .قصد بارداری دارم .در سونوگرافی چند ناحیه هترواکو که بزرگترینش ۳۵تا ۴۰ mm دیده میشه .ایا با این شرایط میتونم باردار بشم ؟ قبلا کیست داشتم که جراحی شدم .و در بارداری اولم با کیست شرایط سختی داشتم .
- اینترنال اکو در مثانه چیه؟
قبلا گفتن پلی کیستیک داری و یه مدت خوب شدم .دوباره دو ماهه پریود نشدم الان رفتم سونو گفتن اینترنال اکو.یعنی چی؟ خطرناکه؟ 21سالمه مجرد درد هم ندارم
- انتقال جنین
امروز ۲۰ انتقال جنین امه جواب مثبت اومده ولی دو روزه لکه بینی دارم مشکلی نیست
- بارداری سوال مهم
سلام من در ماه چهارم بارداری هستم رابطه پهلو دارم ولی الت به داخل واژن اصلا نکردم همنجوری همسرم لایی میزنه و اب میاد ایا اینم به شکم فشار میاره مشکلی هس
- بارداری خارج رحمی
سلام من تنبلی تخمدان داشتم بچه ی اولمم آمپول hcgزدم حامله شدم امسال هم اقدام کردم یک سال نشد بعد آمپول سینال اف زدم و ی دونهhcg چند روز قبلش داروی تحریک تخمدان گیاهی خوردم هم زمان با آمپولا قرص تحریک هم خوردم باردارشدم اماخارج رحم آیا علتش تداخل داروییه ؟ لوله سمت چپم رو برداشن یعنی من هم قرص خوردم هم دم نوش هم آمپول زدم قبل از این که بفهمم حامله ام هم محکم زمین خوردم بچم رو دستم بود افتاد رو شکمم میتونه علت خارج رحمی باشه؟
- سلام. 49 سالمه. پریودی هام نامنظمه و گاهی بافاصله زیاد با این شرایط نیاز به پیشگیری از بارداری هست؟
- واژن
سلام خانم دکتر خسته نباشید. خانم دکتر بهترین روش شستشوی اندام تناسلی چیست؟ منظورم داخل واژن نیست. همون محیط بیرونی و اطراف واژن. شستشو با آب و صابون و یا ژل های شستشو؟ راه های پیشگیری از خارش واژن رو لطفا بفرمایید. مشکلی که ما خانم ها همیشه برامون بوجود میاد. متشکرم
- سقط
سقط کردم رفتم سونو واژینال دادم ۹میلی متر باقی مونده چکار کنم ؟؟
- نازایی
سلام خانم دکتر خسته نباشید...کسی که مشکل انعقاد خون داره ای وی اف موفقیت امیزی داره ؟
- سلام من یک سال گذشته سزارین کردم بار سنگین بلند کردم الآن در شکم درد دارمچرا
پ
- سرکلاژ شکمی
سلام خانم دکتر من یه بارداری پوچ داشتم و کرتاژ شدم بارداری دومم در ۲۱هفتگی زایمان زودرس شد مجبور شدن سزارین کنن.بارداری سومم باز ۲۰هفتگی زایمان زودرس شد ولی طبیعی دفع کردم.الان من چون ۱سال پیش سزارین شدم ایا میتونم سرکلاژ شکمی با لاپرو سکپی انجام بدم
- قرص لتروزول
سلام خسته نباشید شما بمن قرص لتروزول دادید گفتی از روز دوم پریود روزی دو تا یعنی هر ۱۰تا باید مصرف شه؟ یا سه روز روزی دو تا من یادم رفت از خانم دکتر بپرسم .
- پریودی
سلام خانم دکتر خسته نباشید من خواستم بدون خوردن چیز ترشیو لبنیات درزمان پریود باعث نازایی یا عفونت میشه
- مادرانه
مادر قسم به تو که تویی نور کردگار.یزدان تو را زنور وفا آفریده است.نازم به آن شکوه و به آن عزت و مقام.جنت به زیر پای تو خوش آرمیده است. تقدیم به شما و مادران.
- میخوام بارداربشم
سلام خانوم دکتر وقتتون بخیر من تنبلی تخمدان دارم کیست کوچکی داخل تخمدان دارم وپریدهای نامنظم ودکتر زنان قرص پروژسترون به من داده ازشب پریدی به مدت 10شب دوعدد بخورم والان 3ماه قرصارواستفاده کردم تمام شده زیرشکمم خیلی شدید دردداشتم که دکترزنان گفت عفونت داری که فردا برای سونوگرافی باید انجام بدم ودوباره برای من مدروکسی پروژسترون نوشته وایندفعه متفورمین 500هم نوشته که امشب باید شروع کنم حالاگفته دوباره 3ماه دیگه پروژسترون بخورم تاباردار بشم حالا چکارکنم ؟؟ومن بهشون گفتم که شما گفتین قرص تحریک تخمدان بخورم اما گفت فعلا این پروژسترون را ادامه بده حالا من چکارکنم ؟؟راستی خانوم دکتر این عکس رنگی که میگن زنا میدن چجوره ؟؟ممنون میشم جواببدین
- افزایش سایز سینه
سلام وقت بخیر من ۱۸ سالمه و سینه هام رشد نکرده میخواستم بدونم غیر از چه قرص هایی میتونم استفاده کنم؟ و آیا این قرص ها عوارضی هم داره ؟
- اقدام به بارداری و موفق نشدن
سلام خسته نباشید من دوسال ازدواج کردم اوایل ازدواجم باردار شدم که خودم با دارو سقطش کردم بعد یکسال دوباره به خواسته خودم باردار شدم که تو هفته نهم به دلیل نداشتن ضربان قلب جنین و لک بینیو بعد خونریزی و درد شدید سقط شد بعد سه ماه دوباره اقدام کردم که ازون موقع چهار ماه میگذره و من هر ماه منتظر مثبت شدن تست بارداریم ولی متاسفانه ناامید میشم لطفا راهنماییم کنید خیلی ناراحتم و نگرانم
- هموروژی پری ساک
سلام من در هفته 8 بارداری هستم توی سونوگرافی گفته هموروژی پری ساک 7 میلیمتری در سگمان تحتانی رحم دیده شده خطری داره


