Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- احتمال بارداری
سلام من پریودهای منظم ۲۸روزه دارم این ماه دومین ماهی هست که برای بارداری اقدام کردم در روز۱۷دوره ام یکبار کمی لکه بینی داشتم.از روز۱۹دوه ام تا امروز که روز۲۲هست بعد از اینکه زیاد راه برم یا کاری انجام میدم کمی لکه بینی دارم که بشکل ترشحات خونی هست.و تبر کشیدن و درد پهلو و پای چپ رو دارم آیا این میتونه از نشونه های بارداری باشه؟ یا مشکل چیز دیگه هست؟ ممنونم از پاسخگوییتون
- قرص پروژسترون
سلام نماز روزه هاتون قبول درگاه حق قرص پروژسترون رو از روز 14 پریودی به مدت دو هفته مصرف میکنیم یا 10 روز؟
- نازایی
سلام ببخشید من آمپول سیگنال آف ۹۰۰ که خانم دکتر گفته بودن رو ۴۸تنظیم کنیم را کامل بودم زدم چه مشکلی برام پیش میاد؟
- قرص گابرگولین
باسلام وخسته نباشید خدمت شما من خانمی هستم 43 ساله مدت یه سالی میشه که فاصله پریودی هام کم شده از بیست ومنج روز به شانزده روز رسیده بود به دکتر زنان مراجعه کردم ازمایش تیروئید وپرولاکتین نوشت که تیروئید سالم ولی پرولاکتین بالا بود که قرص داستینکس برام شروع کرد هفته ایی نصف قرص. یه ماه طول کشید وقرص هام تموم شد رفتم ازمایش سطح پرولاکتینم اوند زیر بیست یه بار پریود شدم دیگه نشدم ده روز به توصیه پزشکم صبر کردم بازم نشدم به دستور ایشون دوتا امپول پروژسترون 50 باهم زدم الان هشت روز گذشته از تزریق بازم پریود نشدم چکار باید بکنم ممنونم راهنماییم کنید
- نازایی
سلام ببخشید من ۸ ماهه میخوام حامله شم اما نمیشه چیکارمیتونم بکنم یاچه دارویی بخورم تخمدان هام فعال شه تا زود حامله شم.
- ناباروری و تاخیر در پریودی
سلام من خانمی ۲۸ ساله با سابقه ۶ نازایی و دو بار ivf و سه با iui تا به حال از پریودیم نگذشته تو این مدت ولی این ماه ده روز تاخیر دارم به نظرتون من باردارم ۲تا سقط هم داشتم که به صورت طبیعی باردار میشدم
- بارداری
سلام دكتر گرامي من باردارم و رحمم دوشاخه و قبل سونو غربالگري دكترم گفت جنينت يكم بزرگ بشه سركلاژ بايد بشي و رفتم سونو طول سيروكسم ٣٢هست به نظرتون لازمه ميتونم ازشون بخوان كه نكنن؟يكم ميترسم از سركلاژ راستش و اخر سونو هم نوشته تصويري به نفع فانلينگ يافت نشد
- آبله مرغان و پریودی
سلام من دخترم 13ساله شه بعد10 روز آبله مرغون گرفته الان هنوز برای پرویدش زوده ولی از بدنش ترشحات قهوه ای رنگ میاد آیا طبیعیه؟؟
- سردرد
سلام هفته ۲۶ بارداری هستم الان دوروزه سردرد دارم دلیلش چی میتونه باشه شرایط محیطیم اصلا عوض نشده و سابقه سردرد هم نداشتم
- ترشحات خونی در بارداری
سلام خانم دکتر وقتتون بخیر، تو هفته دوازده بارداری هستم، دیشب رفتم دستشویی ترشحات خفیف خونی داشتم آیا مشکلی برای بچه پیش اومده؟ هفته قبل سونو آن تی دادم سونو نرمال بود و بچه سالم بود، باید الان چه کار کنم؟
- باردارم
سلام سونو اکوژینیسته غیر یکنواخت یعنی باردارم
- سوال مهم
سلام پریود شدم درد دارم شکم درد و کمر درد چیکا کنم تورو خدا بگید
- قرص ترنسید
سلام خانم دکتر گرامی من 36 ساله و مجرد هستم، چند ماهه پریودم از 8 روز به 10 روز تبدیل شده (5 روز لکه بینی حدود دو روز خونریزی و سه روز لکه بینی) هیچ علامتی از عفونت مثل خارش، سوزش، تغییر رنگ ترشح و نامنظم شدن تاریخ پریود و.. هم ندارم. به دکتر زنان مراجعه کردم ایشان سونوگرافی، مامو گرافی و آزمایش برایم نوشتند ولی برایم آمپول ویتامین کا، قرص اسید مفنامیک و آنتی بیوتیکهای آزیترومایسین و مترونیدازول 250 به اضافه قرص ترنسید 250 تجویز کردند. من که سرچ کردم دیدم این قرص در خونریزیهای شدید و برای کم کردن حجم خونریزی است و نه کم کردن روزهای پریود. من اصلا خونریزی زیادی ندارم فقط مشکلم طولانی شدن لکه بینی است که گویا این قرص تأثیری در آن ندارد. به نظر شما آیا درست است این قرص را مصرف کنم؟ از اینکه وقت میگذارید و به پرسشم پاسخ میدهید بسیار سپاس گزارم.
- بی نظمی پریود
سلام خانم دکتر من یک ماه که پریودم رفتم دکتر به ام قرص مدروفم 5دادشش روراست دارم مصرف میکنم ولی خونریزیم بیشترشده علتش چیه
- زنان
سلام من سه ماهه سز شدم از اون موقع تاالان همش شرتم قهوه ای کمرنگه و بو میدم سفکسیم هم مصرف کردم
- چرا باردار نمیشم هیج مشکلی هم ندادم
- سلام و عرض خسته نباشید بر شما.
ببخشید من با مراجعه به دکتر زنان ایشون تشخ دادن یکم پاره گی رحیم دارم و پرسیدم چکارکنم ایشون گفتن پاره گی کم است اگر مشکلی در رابطه ندارید چیزه مهمی نیست میخواستم سوال کنم از شما مشکلی برای من ایجاد میکند درمانی دارد ممنون با تشکر
- پلاکت خون
سلام من پلاکت خونم در ماههای اولیه بارداری پایین بوده الان توی سه ماهه سومم وپلاکتم بالارفته میخام بدونم طبیعی هست یانه؟
- بارداری
سلام خانم دکتر،ببخشید برام سونو ۲۳ هفتگی نوشتید،میخواستم بدونم اگه واقعا واجب نیست انجام ندم،تا الآن همه سونوهام خوب بوده و مشکلی نداشتم،سونو غربالگری دوم هم بهتون نشون دادم،شرمنده به خاطر شرایط مالیم میپرسم..
- اقدام به بارداری
سلام من دوره قاعدگیم ۲۸ روزه است چه موقع برای بارداری اقدام کنم چندروز بعد قاعدگی.


