Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- کیست سینه
سلام ببخشید من دختر 30 ساله هستم مجرد. در سینه سمت راستم ضایعه هیپواکو هیتروژن با قرار عرضی 4*7.5 میلی دارم. این یعنی سرطان؟ باید چکار کنم ک دردش کم شه و از بین بره خانم دکتر
- بارداری
سلام من نزدیکی داشتم و قرص خوردم سه تا بعد دو روز باز وقتی نزدیکی داشتم ۲ تا خوردم قرصارو صبح خوردم بعد چن روز خونابه قهوهای شروع شد و تا ۷ روز همنجور جوری ک لباس زیر کثیف میشد و گاهی بیشتر بعد تو ۸ روز مثل پریود خونریزی داشتم ولی کم چون همبن موقع هم باید مریود میشدم ولی چون اولش خونریزی داشتم نمبدونم چجوری شده پریود هس یا ن دکتر زنان رفتم سونو واژینال کردم دکتر کپسول مفنامیک اسید ۲۵۰ و ترسند ۲۵۰ داد گف اگع خونریزی قط نشد برو ازمایش بارداری حلا اگه ازمایش بارداری بدم اگه حامله باشم نشون میده یا ن میگم زود اگه باشه شاید نشون نده
- اقدام بارداری
سلام خانم دکتر سرماخوردگی باعث کم کاری تخم گزاری میشود
- قرص ضدبارداری
با سلام بنده پریود شدم و از روز اول پریودی دروسبلا مصرف کردم و الان پریودم ب کل قط شده چیکارکنم😔
- پریود زودهنگام
با سلام به تجویز دکتر برای دفع بقایلی ناچیز سقط از شب پنج پریود قرص روکین مصرف کردم که وسط سیکل یکبار دچار لکه بینی شدم انا هنوز یه دونه قرص مونده اما لکه بینی دارم و فکر میکنم که پریود شدم . این پریود که تقریبا یکه هفته زودتر از موعد اتفاق افتاده مشکل ساز نیست برام ؟؟؟
- سلام درباره ابعادرحم
که ابعادرحم ۱۰۴cc*35 واکوی میومتریال کمی هتروژن است یعنی چی ممنون ازلطف شما
- اکوژن تخمدان چیست چه خطری دارد؟
قبلا کیست تخمدان داشتم دو تا سه دوره دارو مصرف کردم اینبار کیست تو خلف رحم رویت شده ولی نوشته تخمدان ها اکوژن تر از معمول، خیلی نگرانم مشکلیه؟
- عفونت زنانه
سلام. خانم دکتر من یه مدتیه ترشح سفید دارم همراه سوزش. نه بو دارم نه خارش. درضمن خشکی واژن هم گرفتم به خاطرعفونت. خانم دکتر عزیز میشه یه پماد واژینال یا دارویی چیزی بهم معرفی کنید استفاده کنم. به خاطر تعطیلات هیچ دکتری نیست برم. ممنون میشم طرز استفاده و مدت استفادشم بهم بگید.
- بارداری
سلام خسته نباشید ببخشید من روز 8,9,10پریودم آمپول سینال آف زدم قبلش هم کلومفین خوردم روز 14سیکل رفتم دکتر سونو گرفت گفت فولیکول ها کوچک هستن اندازه ی 7هستند امروز موعدمه 1401/9/5 حالا نمیدونم احتمال بارداری است یان لطفاً جواب دهید تازه ترشحات بی رنگ هم دارم
- عفونت وازینال
سلام من پمادکلوتریمازول استفاده میکنم دو هفته از پریودمم گذشته میتونم بی بی چک استفاده کنم
- پریودهای شدید بعد از قطع قرص ال دی
سلام بعد از بارداری دوم دچار پریودهای نامنظم شدم با خونریزی های شدید و لخته های بزرگ با مراجعه به پزشک و انجام سونوگرافی هیچ مشکلی مشاهده نشد قرص ال دی تجویز شد تا زمانی که قرص ال دی مصرف میکنم پریودهای منظم و به موقع و نرمال دارم ولی چند بار سعی کردم قرص ال دی مصرف نکنم و بصورت عادی پریود بشم تا سه ماه پیریود نمیشم فقط لک های تیره و بعد از سه ما خونریزی های شدید و لخته های زیاد و ادامه دار تا زمانیکن دوباره قرص ال دی مصرف بشه تا کامل قطع بشه..میخواستم راهنمایی بفرمایید چکار باید بکنم
- با سلام آیا solid appearing واجد فلوی عروقی به ابعاد ۳۹* ۲۳mmخطر ناک است؟خواهش میکنم راهنمایی کنید خیلی استرس دارم
- آبسه بارتولن
وقتتون بخير؛ خواهش ميكنم بهم پاسخ بدين... من ديروز از شدت بسيار زياد درد آبسه بارتولن به بيمارستان مادران مراجعه كردم و به صورت اورژانسي تحت بيهوشي عمومي آبسه تخليه و با تامپون پر شد كه بعد از سه ساعت تامپون توسط پرستار خارج شد و آزيترومايسين و ناپروكسن تجويز شد، امروز ديدم زخمم كه حدود يك سانت ميباشد بسته شده و با فشار دستِ من كمي عفونت خارج شد... روزي سه بار در آب گرم مينشينم... خيلي نگرانم كه دكتر از كاتتر استفاده نكرده... آيا احتمالِ عودِ اين كيست هست؟ من مجرد هستم و بهداشتم رو هم رعايت ميكنم ولي اين ماه به علت يه شرايطي اين اتفاق افتاد... خواهش ميكنم بهم بگين من از دكترم بايد بخوام كاتتر بذاره يا امكان عفوني شدنش كَمه؟ احساس ميكنم دكتر كم كاري كردم... خواهش ميكنم راهنمائيم كنيد
- سقط جنین
من ۳ماه باردارم نمیتونم بچه روبدنیا بیارم میشه هزینه سقط وبهم بگید
- سوال در رابطه با رابطه
سلام در زمان عادت ماهیانه میتوان رابطه داشت؟
- پوشیدن شرت تور و خارش بیرونی و داخلی
- کیست دروموییدتخمدان
عرض ادب واحترام میخواستم بدونم آیا پس از جراحی کیست درومویید احتمال باز گشت یا عود کردن وجود دارد
- سلام من دوسال قرص خوردم الان قطع کردم ماه بعدش پریودنشدم جلوگیری نداشتم امکان داره باردارباشم؟
- لابیا
باسلام . من دختر 4 ماهه دارم . زمانی که به دنیا آمد لابیاهای تیره داشت . فکر کردم به مرور تغییر میکند ولی نکرد. علتش چیست ؟ آیا به مرور خوب میشود ؟درمانش چیست ؟
- سلام خسته نباشید تو سونوگرافی من نوشته تخمدان راست 13سی سی و تخمدان چپ با حجم 12 سی سی می باشد هر دو تخمدان بزرگتر از حد نرمال بوده و حاوی فولیکول های کوچک متعدد پریفرال می باشند که مطرح کننده PCOD است یعنی چی


