Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- خارش جای بخیه سزارین
سلام خسته نباشید دوسال از زایمان ام میگذره الان چند روز که زیاد جایی بخیه ام خارش و سوزش داره
- شیاف پروشسترون
سلام خانم دکتر آیاشیاف پروژسترون که از اول بارداری تا آخرش استفاده کنم جنینم محفوظ میشه هیچیش نمیشه وبخیروخوشی زایمان میکنم علاوه براون استراحت میکنم و تمام ویتامینای لازمه رو مصرف میکنم چون من فرزنداولمو از دست دادم
- هایپرپلازی ساده non_atipical
سلام خانوم دکتر خسته نباشی من بعد از یک شال خونریزی غیرطبیعی و استفاده از اقسام ال دی و مدرکسی پروژسترون در نهایت هیسترو شدم و جواب پاتولوژی هایپرپلازی ساده non_atipical بود ۳۰سالمه بچه ندارم ۶سال ازدواج کردم دکتر قرص مجسترول ۴۰ بهم داده ب مدت ۳ماه (ک بعد هم Dncانجام بدم) ب محض مصرف قطع شدم و دوماهش رو مصرف کردم اصلا حتی لک هم نداشتم اما بعد از دوماه الان نزدیک ۱۵روز هس ک لک وکمی خون هرروز دارم آیا با وجود این مشکل باردار میشم خیلی نگرانم 😔
- دررابطه با خونریزی
باسلام دوبار کورتاژ تشخصی انجام دادم بخاطر خونریزی گفتن فیبروم دارم ولی هنوز خونریزی دارم چیکار باید بکنم
- نازایی
با سلام وخسته نباشید. من 3 بار انتقال جنین انجام دادم و منفی شد قبل بار سوم عمل کورتاژ تشخیصی و پولیپ داشتم انجام دادم میخواستم بدونم با برداشتن پولیپ به طور عادی باردار میشم ؟البته همسرم ضعیف هستن ؟یا باید باز هم انتقال انجام بدم؟
- سلام خسته نباشید من ۱۷ سالمه الانم ۸ هفتس ک باردارم ببخشید شکم درد من زیاده دکتر دارو داده گفته بخوری خب میشه من خیلی موقع ها یادم رفته دارو هامو بخورم بنظرتون ضرر داره واس بچه
- بارداری مهم
وجود یک لوپ روده در سمت راست شکم و دو تا کیست در سر جنین در هفته ۲۰ بارداری چیکار کنم ایا بعد به دنیا اومدن با عمل رفع میشه
- دخترم پریدی نامنظم داره
سلام خانوم دکتروقتتون بخیر دختر من امسال1399 پریدشده. ترشح هایی زردرنگ میاد ازش همیشه ، آزمایش هورمونی هم انجام داد ببینم چراپریدنمیشه ولی مشکلش الان دوماه فهمیدیم تیروئیدش کم کار بود بعد این سری که بردمش دکتر گفت روبه پرکاری داره میره حالا پریدیش سروقت نمیشه چکارکنم 14سالشه دخترم تنبلی تخمدان هم داره 2بارمدروکسی پروژسترون خورده پریدشده ولی این دفعه قرص مدروکسی براش ننوشته پریدنشده علتش چیه ؟؟ازسال1399این ماه هایی که پرید بوده 8بهمن ،11اسفند،28فروردین،29اردیبهشت اون ماه پریدشده تاالان ترشح های زردرنگ ازش میادعلتش چیه؟؟؟ممنون که جواب میدین
- در مورد پریودی
سلام من از پودر گین اپ استفاده میکنم اما زمان پریودیم زیاد شده ایا بخاطر مصرف پودر گین اپ هست یا مسئله ای دیگر هست
- غربالگری دوم وسلفری
- یک
یک ناحیه اکوژن6*4 در رحم ب نفع پولیپ دیده میشود یعنی چی؟
- بارداری
سلام. خسته نباشید من ای وی اف کردم. هفته پنجم ششم لکه بینی داشتم پزشکم گفتن استراحت کن و نزدیکی نداشته باشی . لکه بینی هم همون دو هفته بود که خداروشکر خوب شد میخواستم بپرسم الان که هفته شانزدهم بارداری هستم. هنوزم نباید نزدیکی داشته باشم؟؟
- سقط و دفع بقایای سقط
سلام خسته نباشی من۳۵ روزه سقط با قرص داشتم الان سو نو ۱۲*۱۱ م م نشون داده آیا باید کورتاژ کنم خونریزی هم ندارم میشه راهنمای کنید
- میوم
سلام سونو واژینال دادم قید شده یک میوم ساب سروزال ۳۰میلی متری در سمت چپ فوندوس و میوم داخلی اکوژنیک۲۰*۲۵میلی منری در دیواره قدامی چپ وجود دارد ضخامت اندومتر۵/۵ولخته هیپواکوئیک در داخل آن دیده میشود بنده ۵۳ساله هستم میخواستم ببینم آیا نگران کننده هست و اینکه مربوط به یائسگی میشه ۱۲روزهست که پریود هستم
- رحم بزرگ – اکوژنیسته هتروژن
سلام من ۵۲سال دارم عمل فیبروم کردم بعد یه سال خونریزی شدید دارم دکتر میگ باید رحم رو درآورد هتروژن دارم
- gynOphilus
در باری این دوا از شما معلومات و استفادیش میخواستم
- جراحی هیسترکتومی
سلام وقتتون بخیر من ۸ روز عمل پلیپ رحم داشتم اول ها دو سه روز خونریزی کم داشتم قطع شد بعد ۳ روز لگ بینی دارم مثل پریود الان ۶ روز دارم خیلی کم هست خطری که نداره؟
- سلام وقت بخیر ۴۵ سال سن دارم روز دوم پریود امپول واریوپیتیل رو زدم ۱۵ روز هست خونریری شدید دارم ۲۸ روز بعد دومی رو باید بزنم بزنم یانه؟
بعد از ۱۵ روز خیلی خونریزی شدید دارم عازم سفر هستم هدفم نشدن پریود در مسافرت بود ایا قطع میشه؟بعد از ۲۸ روز بعد دومی رو بزنم یانه می ترسم خونریزی م زیاد بشه برت زیارت دارم میرم میشه راهنمایی کنید چیکار کنم
- کیست تخمدان
سلام خسته نباشید 19 سالمه و یه کیست 37میلی متری در تخمدان راستم هست. مجرد هستم و الان نزدیک به یک ماهه خونریزی دارم (حالت پریودی) باید چیکار کنم؟
- تشکیل نشدن قلب جنین
سلام خسته نباشید خانم دکتر من یک بارداری خوی داشتم اولین بارداریم یه دختر بدون هیچ مشکلی. بعد اولین بارداریم سه بارداری تشکیل نشدن قلب جنین بود علتش چیه که قلب جنین تشکیل نمیشه ممنون از راهنمایی


