Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- ضخیمشدگیهیپواکوئیک دیوارهقدامی ۴میلمتریعنیچه
- پرولاکتین
سلام. ببخشید برا درمان پرولاکتین باید پیش متخصص زنان و زایمان و نازایی برم یا دکتر فوق تخصص غدد؟ لطفا راهنماییم کنید.
- پریودی زمان ابله مرغان
سلام من زمان که ابله گرفتم باید پریود میشدم اما نشدم وقتی یک روز از تمام شدن قرص ابله مانده بود پریودی من همراه با آب بدنم است نه خونه نه آب که خارج میشه مقدار کمی خون دارد باید چکار کنم
- تیرگی پوست در بارداری..
سلام من باردار هستم ،گردنم دچار خط و تیرگی شده،گوشت اضافه کوچک هم زده ،ایا بعد از زایمان از بین میرود؟
- ماموگرافی پستان
با سلام در جواب ماموگرافی من وجود بافت هتروژنیسیته در هر دو سینه نوشته بود که جهت اطمینان به سونوگرافی هم رفتم که گفتن طبیعیه. الان چند وقته احساس دردهای تیرکشنده و سوزش در یک سینه ام دارم. لطفا راهنمایی کنید چی کار کنم ? آیا خطرناکه ?
- سونوگرافی رحم وتخمدان
ابعادرحم42x66x76mmميباشد رحم نسبت به سن بزرگتروهتروژن تربه نظرميرسدكه ميتواندمطرح كننده درجاتي ازتغييرات فيروئيدباشدتصويرميوم هاي كوچك ومتعددباحداكثرديامتر11mm پراكنده درباني روئيت مي شودضخامت اندومتر5.8mmاست تخمدان راست به ابعاد16x24x31mmوبحجم 7.2ccوتحملان چپ به ابعاد21x25x29mmوبحجم8.1ccميباشد هردوتخمدان حاوي فوليكول هاي ريزمتعددپريفرال(14-10) به ديامترمتوسط تا2-5mmمي باشدواستروماي مركزي هردوتخمدان به طورنسبي اكوژن مي باشدمجموع شواهدفوق ميتواندمطرح كننده تغييرات به سمت PCODباشد. مايع ازادمختصردركلدوساك رويت شد
- خونریزی
انتهای تحتانی بررویint osینی چی؟
- بارداری پوچ
سلام خانوم دکتر. سن حاملگی من با سن سونوی واژینال یک هفته اختلاف داره و عقب تره.و هنوز قلب تشکیل نشده و فقط ساک هست . دکتر گفت احتمال داره لقاح دیر انجام شده باشه . من دوره هام بیست و هشت روزه و منظمه و امکان عقب افتادن پریود ندارم. اسپرم شوهرم هم ضعیفه خیلی ضیفه . و ما بعد از روز پانزدهم سیکلم تا امروز رابطه جنسی نداشتیم. با این اوصاف امکان لقاح دیر هنگام هست؟
- سلام من ای وی اف کردم و از روز چهارم لکه بینی خفیف دارم چی کار کنم نگرانم
- نارسایی دهانه رحم
باسلام دقیقترین روش برای تشخیص نارسایی دهانه رحم چیه؟من زایمان زودرس وسقط باوجودسرکلاژواژینال داشتم میخواستم بدونم آزمایش یاعکس یاسونوگرافی وجودداره قبل ازبارداری بشه نارسایی روتشخیص داد،باتشکرازشما
- مایع ازاد در کلدساک
سلام دختر ۳۱ ساله هستم با دوره پریودی ۲۷ روزه ، زمان شروع اخرین پریودی ۱۴۰۳/۰۳/۲۶ بوده .چند روزه زیر شکم درد شدیدی دارم سونو گرافی دادم زده مقدار کمی مایع آزاد در کلدساک مشاهده شد دلیلش چی هست ؟
- مصرف قرص
با سلام و خسته نباشید یه سوال داشتم میخاستم ببینم همزمان قرص well woman و قرص گل مغربی استفاده کنیم مشکلی نداره؟ قرص گل مغربی رو بخاطر کیست سینه مصرف میکنم میخام قرص وول ومن هم استفاده کنم ولی میترسم مشکلی باشه ممنون میشم جواب سوال لطق کنید
- فیبروم رحمی
سلام. من دچار فیبروم رحمی هستم.خانم دکتر سه عدد آمپول واریوپپتیل تجویز کردن .اولین دوز را تزريق کردم اما دو هفته بعد از تزريق پریود شدم در حالی که نباید میشدم. لطفا راهنمایی فرمایید که این قاعدگی نشانه چیست؟سپاس
- تزریق ویتامین دی در بارداری
سلام خانم دکتر عزیز ، وقتتون بخیر درآخرین آزمایش ویتامین دی پایین داشتم که شما برام آمپول ویتامین دی تجویز کردید، الان ده روز پریودم عقب افتاده و علایم بارداری دارم، درصورت قطعی بودن بارداری تزریق این آمپول مشکلی نداره؟
- جواب ازمایش
جواب ازمایش غربالگری دومم رو میخواستم بدونم
- بارداری
سلام. ببخشید زن باردار میتونه واکسن آنفولانزا تزریق کنه؟ برا جنین ضرری نداره؟
- متخصص زنان وزایمان
سلام خسته نباشید من هماتوم داشتم ماما بهم زیر هفته ۱۲ ۳ تا امپول هیدروکسی پروژسترون کاپروات ۲۵۰ دادن اما جایی خوندم سه ماهه اول بارداری جنین رو دوجنسه میکنه نگرانم میشه جواب بدین ممنون
- من 14اقدام بارداری کردم 15پریود شدم احتمال حاملگی هس
من 29سالمه 14اقدام بارداری کردم 15پریود میشم احتمال بارداری هس
- تنبلی رحم یا بیماری های مشابه
با سلام. 6 سال هست که ازدواج کرده و روابط زناشویی مان طبیعی بوده و از هیچ چیز برای جلوگیری استفاده نکرده ایم. به دلیل شرایط مالی فعلا قصد بچه دار شدن نداریم، با این شرایط آیا ممکن است خانمم توانایی بارداری را نداشته باشد و برایش تنبلی رحم و ازین مشکلات پیش آمده باشد؟ لطفا راهنمایی کنید ممنون.
- بتا تیتر
سلام .من ۳۱ فروردین پریود شدم دیگه نشدم .۲ بار هم شBaby check گذاشتم مثبت شده است .منتظرم ۷ هفته بشود بیام سونو خدمتتون .لازم است قبل حضور ازملیش بتا تیتر بدهم؟


