Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بارداری
سلام من هفته۶مم پس از ارگاسم بدون دخول لکه بینی صورتی روشن مشاهده کردم ایا خطرناکه؟باید چیکار کنم
- بارداری
سلام آيا خوردن يك عدد قرص ويتامين دي ٥٠٠٠٠ در هفته ٥ بارداري براي جنين مشكل ايجاد ميكند
- عفونت
باسلام من در حال اقدام به بارداری هستم ولی بسیار خارش و عفوت دارم میخوام از شیاف ماریانا استفاده کنم ضرر نداره به نظرتون آیا اثربخشه این شیاف؟؟
- اقدام بارداری
سلام من دارو حساسیت مونته لوکاست ۱۰ و اسپری دهانی کاتوسین پلاس۲۵۰ استفاده میکنم ایا برای کسی ک قصد بارداری دارد خطرناکه؟
- ناباروری
سلام من تو سیکل انتقال بودم دکترم بهم امپول لوپرومر ۳/۷۵زد ماه اول یود شدم بعد تزریق ولی ضخامت رحم من خوب نبود برای انتقال ماه دوم پریودیم فقط چند لکه خیلی کم قهوه ای شد و باز با مصرف دارو ضخامتم خوب نشد من اصلا مشکل ضخامت نداشتم ودیروز سونو دادم گفت کیست هموراژیک ۳۵م م زدی به نظرتون چیکار کنم پریودی هام برگرد و ضخامتم خوب بشه و ربطی به امپول داره یا نه
- خونریزی در بارداری
من ۳روزه لکه بینی داشتم الان بیشتر شده خونریزیم و رنگش قرمز تر شده تست بارداریم مثبت بوده باید چی کار کنم
- بارداری
سلام خسته نباشید من ۲۰ روز پیش سزارین کردم به دلیل تشنج نوزاد خود را از دست دادم حال دوباره میخوام زود باردار بشم چه زمانی اقدام کنم بهتر البته بعد ۹ سال توسط عمل آیوآ باردار شده بودم
- با سلام و خسته نباشید درد تخمدان بعد از تزریق واکسن hpv عادی هست؟البته اینم بگم که زمان پریود من هست
دکتر عزیز بعد از تزریق واکسن hpv زمان پریودم بود ولی با اینکه در زمان پریود قبلا درد نداشتم ولی متاسفانه این دفعه سمت راست شکمم میشه گفت تخمدانم درد میکنه چندین روزه میشه بفرمایید که تاثیر واکسن میتونه باشه
- سلام من رفتم دکتر گفت از روز ۵قاعدگی قرص سیپروترون مصرف کن تا ۲۱شب الان ۲شبه خوردم خونریزی دارم پریودیم خوب نشده، اشکالی نداره
- سقط
سلام خانم دکتر آیا آمپول سلکسان قویتره یا آمپول کلکسان انوکساپارین کدوم یکش برای جلوگیری از سقط تاثیر بهتری داره
- هورمون
سلام خانم دکتر میشه علایم بهم خوردن هورمون استروژن و پروژسترون رو بگین؟ ممنون
- بارداری
سلام خانم دكتر عزيز من مريض شمام و ١٠هفته باردارم اين هفته هم بايد بيام پيشتون ولي امروز آزمايش دادم بعد گفتن تو ادرار سلول خون هست در صورتي كه اصلا لكه بيني اينا ندارم استرس گرفتم تا بيام پيشتون اين هفته بپرسم گفتم اينجا بپرسم
- ضخامت نرمال ان تی
با سلام من سونو غربالکری اول ان تی ضخامت ان تی 12هفته و4روز 2.40بوده ایا نرمال هست یا احتیاج به امینیوستتز هست
- درد تخمکگذاری
سلام، 15 ماهه تو اقدام براي بچه هستم، 34 سالمه، حدود 6 ماه بعد از اولين اقدام، موقع تخمك گذاري درداي شديد دارم، و كاملا متوجه ميشم تخمك از كدوم طرف داره مياد،كه قبلش اينجوري نبودم، و اينكه سيكلم از 28 روز شده 25 روز، سونو دادم مشكل خاصي نداشتم ايا اين دردا عادي هستن؟
- بارداری
سلام خدمت شما ،سوالی داشتم فلوکسامین مصرف میکنم روزی یک چهارم قرص تا سه ماه دارو دارم مصرف اون در سه ماهه اول بارداری مشکلی ایجاد نمیکنه ممنونم
- تالاسمی
راه حل درمان کسانیکه بیمارتالاسمی هستن وعادت ماهیانه اولیه نشده وباقرص استروژن پروژسترون عادت میشوندچگپنه میتوان باردارشوند
- بالارفتن بتا و خونریزی
سلام.الان ۳ ماهه که تو اقدامم.من ماه پیش بخاطر کرونا که گرفتم سه روز پریودم جلو افتاد.اما بجای ۷ روز فقط ۴ روز بود.این ماه تو تاریخ پریودم تقریبا کمتر از سه روز لکه بینی قهوه ای داشتم.بعدسه روز بعدش آزمایش بتا دادم شد ۱۵ ولی همون روز پریودم شروع شد دردام و بوی خونریزیم مثل پریودای قبلیم بود.بتا رو ۷۲ ساعت بعد تکرار کردم شد ۱۰۵.اما الان که روز پنجمه خونریزیمه دیگه بو و مقدارش و همینطور رنگش مثل پریودای قبلیم نیست اصلا.به نظرتون مشکل چیه؟نیاز به سونو هست؟ درضمن آزمایشگاهی که رفتم بتای بالای ۲۰۰ رو مثبت حساب میکنه .لازمه مجدد۷۲ ساعت بعد تکرار کنم آزمایشو؟
- ضربه ب شکم
بردارم یک ضربه محکم باپازدزیردلم.ممکنه دیگ نتونم بچه بیارم؟
- لکه لانه گزینی
سلام آیا امکان داره لکه لانه گزینی تبدیل به خون بازی بشه مثلا ارضا بشیم و تبدیل به خونریزی بشه
- قرص ضدبارداری
سلام من از قرص ضدبارداری استفاده میکنم از روز سوم سر ساعت و مرتب استفاده کردم.پنج روز بعد از قطع پریود شدم.این یعنی باردار نیستم؟آخه بعضی ها میگن پریود شدیم و باردار بودیم و پریودهامون هم مثل قبل بوده، این امر امکان پذیره؟یا میگن قرص ها دستکاری شده است که اثر نداشته باشه درسته؟ممنون میشم به سوالام جواب بدید.


