Please login or Register to submit your answer
سوالات دیگر پرسیده شده از دکتر شرفالدین
- بالابودن سی ارپی
باعرض سلام من 40 سالمه تمام آزمایشاتم نرمال شده غیراز CRP که جلویش نوشته +1(Quality). آیا مشکلی هست؟ البته موقع خونگیری استرس زیادی داشتم.
- مشکلات زنانه
سلام من یه چند روزی هست که یه غده کوچیک مثل جوش بزرگ در اطراف کلیتوریس تشکیل شده میشه راهنمایی کنید چی هست؟
- توده اکوژن و هتروژن در لوب چپ و راست کبد
با سلام در لوب چب کبد توده اکوژن و هتروژن به ابعاد ۵۰*۴۰*۴۴و در لب راست ۳۱*۲۵*۱۸رویت شده معنی این چیست دکتر؟
- خارش کلیتوریس
سلام من چند روزه خارش کلیتوریس دارم خودم تحت درمان برای زخم دهانه رحم هستم ولی 2 روزه ناحیه کلیتوریس دچار خارش شده خودمم خیلی بهداشتمو رعایت میکنم باید چیکار کنم ممنون اگه پاسخ بدید.
- نامنظم قاعدگی
سلام من رفتم دکتر تخمدان هام سالمه نمیدونم چکار کنم
- زنان
بعد استفاده از اپلیکاتور واژن وقتی مقداری از کرم بیرون میریزه یکم صورتی رنگ میشه یا دیواره اپلیکاتور پماد صورتی رنگ میچسبه عادیه؟؟
- پریودی
سلام ببخشید میخواستم بپرسم من هر دفعه پریودیم سه روز طول میکشید ولی این ماه که پریود شدم یک روز طول کشید مشکلی هست یا نه لازم هست برم دکتر ممنون
- حاملگیپوچ
تصویر یک ساک حاملگی حاوی Yolk sacوفاقد Fetal pole درکاویته فوندال دیده میشود مطرح کننده Blighted ovum میباشد سونوگرافی توصیه میشود
- علت تشکیل نشدن قلب جنین من توماه دوم دکتر گفت رشدنکرد سقط باید بشه قرص داد سقط شد
- خونریزی شدید داشتم وقرصپروزسترون دادند خونریزیم کم شدولی دوروز هم تموم شد ولی دوباره لکه بینی دارم علت چیست
خونریزی شدید داشتم ودکتر قرص پروژسترون ومفتامیک دادند خونریزیم کم شدودورزو چیزی نبود ودوبارهازروز پنجم لکه بینی پیدا کردم وروبه زیادشدن هست لکه ها علت چست سن ۵۲ سال هسم وبه تشخیص پزشکم رحمم بزرگ هست
- خونریزی پس از زایمان
سلامخانوم دکتر من زایمان طبیعی انجام دادم، امروز روز۳۹ بعداز زایمانم هست و من همچنان خونریزی دارم کم شده بود اما دوروز هست که مثل اوایل شده شما گفتید دوماه بعد بیا بنظرتون با این اوضاع زود تر بیام مطب؟ و اینکه ممکنه این خونریزی پریود باشه؟
- کپسول نوافن و مترونیدازول در شیردهی
سلام ۸ دی ماه ۱۴۰۴ سزارین شدم نوزاد دختر دارم شیر خودم میخوره، ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۵ دندونم درد میکرد کپسول نوافن دوتا خوردم نمیدونم با فاصله نوافن خوردم یا دوتانوافنو باهم خوردم یا جدا ،چون یادم رفته و نمیدونم بلافاصله به بچه شیر دادم یا با فاصله زمانی، قبل اونم فک کنم قرص مترونیدازول خوردم ی دونه نمیدونم ۲۵۰ بود یا ۵۰۰ چون نوشته اش پاک شده بود،میخواستم بدونم واسه بچه مشکلی نداره؟ سوال ۲:امروز متوجه شدم که به خاطر عفونت دندونم گونه ام ورم داره و همسرم مجبورم کرد مترونیدازول بخورم باز چون نوشته دارو کنده شده بود و پاک شده بود نفهمیدم مترونیدازول ۲۵۰ بود یا ۵۰۰ ی دونه خوردم میخواستم بدونم واسه بچه ضرر داره؟سوال ۳: تو شیردهی واسه عفونت دندان چه دارویی بخورم بهتره؟سوال ۴:اگه بعد خوردن کپسول نوافن بچه شیر بخوره واسش ضرر داره؟ خیلی نگرانم چون بچه ام بی قراری میکنه همیشه مجبور میشم هر لحظه بهش شیر بدم حواس نمونده واسم واسه همون یادم نمونده اون موقع هم که کپسول نوافن خوردم نمیدونم دوتا کپسول نوافنو باهم خوردم یا با فاصله ؟ و یادم نیس بلا فاصله بعد خوردن کپسول نوافن به نوزادم شیر دادم یا با فاصله زمانی؟ امروزم نمیدونم بلافاصله بعد خوردن مترونیدازول به نوزادم شیر دادم یا چند ساعت بعد،ممنون میشم راهنمایی بفرمایید ببخشید اگه طولانی شد.
- پریودی
با سلام ۲۷سالمه ۴سال پیش زایمان سزارین پیش خودتون داشتم که چند دقیقه بعد زایمان که به بخش اومدم دچار خونریزی زیاد شدم که گفتید رحمم شل شده بود. در حال حاضر قند و ترویید دارم. حدود یک سالی فقط تایم پریودی چنان دردی تو شکمم و جای بخیه هام میوفته منقبض میشه که حس میکنم الان میمیرم خییلی ببخشید ولی وقتی بتونم همون لحظه مدفوع کنم یا باد معده خارج کنم این درد آروم میشه. ولی تو اون لحظه این دوتا کار سخت ترین کار دنیا برام. خواستم بدونم باید چیکار کنم بابت این موضوع؟
- سلام خانم دکتر برای تعیین جنسیت بچه ایا درمان خاصی هست؟ با دارو یا چیز دیگه ای؟ من میخوام بچم دخترشه و هنوز برای بارداری اقدام نکردم، آیا راهی هست که بتونم بچم حتما دخترشه؟؟؟؟
- عفونت واژینال
با سلام ۳۷ ساله هستم روی لابیای کوچک خارش و گاهی سوزن سوزن احساس میکنم ترشح فرنی مانند سفید دارم اما کم هستش بوی بد نمیدهد چه دارویی استفاده کنم
- جلو گیری از پریودی
من در سفر زیارتی هستم وبا این که بعد از پاکی قبلی شروع به خوردن قرص دروسبلا کردم بازم الان لکه بینی و علایم شروع خونریزی رو دارم،میشه راهنمایی کنید چه دارویی بخورم که دو روز پاک. باشم تا بتونم اعمال رو انجام بدم
- در زمان پریودی ضربه خوردن به کمر
سلام خسته نباشید من دیروز روز اول پریودیم بود که که ضربه محمکی به کمرم خورد چجوری بگم در اتاقمون رو در آوردیم گذاشتیم کنار ک من پام خورد بهش تا خم شدم افتاد رو کمرم الانم خیلی استرس دارم توروخدا کمک کنید
- درمان عفونت دائم چیست
- مایع کلدوساک
سلام مایع در کلدوساک خلفی مشاهده نشد یعنی چی حداقل 8فلیکول در تخمدان راست و10فولیکول در تخمدان چپ با سایز 6و5م.م درت راست و15و10م.م. در تخمدان چپ دیده شده یعنی چی
- زایمان طبیعی
سلام .خانوم دکتر میخواستم بدونم زایمان داخل آب میتونم داشته باشم ؟ شما انجام میدید؟


